Страница 1 от 1
Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 31 май 2015, 17:09
от amdjak
Здравейте колеги,колата ми е Ford Puma 1.7 Zetec преди покупката колата е била около година и нещо на газ,при мене е само със сто октана бензин,не ми е създавала ядове допреди 2 седмици,както си карам и като намаля или тръгвам да спирам на стоп оборотите падат и колата гасне,прави ми го това и в движение,този пробелм се проявява от 10 пъти 2 примерно,до момента съм проверил свещи-леко омаслени са,въздушен филтър,кабели и дебитомер,от какво може да е според вас и какво да гледам,благодаря предварително на всички отзовали се
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 02 юни 2015, 14:44
от Felis Concolor
Знае ли човек - я стъпково моторче, я дроселова клапа може да дават ядове... Оборотите на празен ход държат ли устойчиво 850+-50 или колкото там беше за този двигател? Макар онова за омаслените свещи най-вероятно да няма пряка връзка с проблема, би било препоръчително същите да се сменят.
Наслука!
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 02 юни 2015, 15:06
от madboy
В движение, докато подаваш газ ли гасне пак?
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 03 юни 2015, 02:26
от amdjak
Ами в движение докато подавам газ няма проблем,тръгна ли да сменям предавките надоло или да спирам и оборотите падат рязко и колата тръгва да гасне
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 03 юни 2015, 09:47
от madboy
Почисти клапана за празен ход.

Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 03 юни 2015, 13:27
от amdjak
Ще го почистя и ще споделя мнение дали има ефект
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 10 юни 2015, 21:33
от amdjak
Клапана за празен ход го почистих,ефект имаше оборотите една идея са по добре на свободна,но проблема със падането на мощност и срив в оборотите на ниска предавка остана,направо незнам вече
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 16 юни 2015, 00:14
от paci
Според опита, който имам и четвъртития дето съм го ял първо спри маслото да не ходи при свещите. Гарнитура на капака на клапаните.
След това смени кабелите и свещите, защото със сигурност има пробив. Ще го видиш като черни ивици по изолаторите на свещите.
След това си трябва диагностика с живи данни.
Може да имаш проблем с MAF
Грешни или липсващи данни от TPS в началото на пистите където най-често контактува.
Или има сигнал от TPSа за затворен дросел, но байпасния клапан е ленив и бавно реагира.
С писане през форума можем да те накараме да си изкъртиш цялата кола

Може па да се нацели проблема

Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 12:33
от amdjak
Ето грешките които изкара като я закачих Пумицата,някакви идеи относно грешките колеги

Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 15:19
от BladeMan
Карай я с 95 и ще се оправи.Тази кола не е предназначена за 100 октана и няма настройка за този вид гориво. Компютъра се шашка и ти обеднява сместа , датчиците ти също не знаят какво се случва.
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 15:22
от amdjak
Има логика за 100 октановия,но аз я карам така повече от година не би ли трябвало много по рано да ми направи тази мизерия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 15:24
от BladeMan
Изчисти ли грешките?
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 15:35
от amdjak
Да изчистих ги
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 16:29
от BladeMan
По грешките показва че ламбда сондата е заминала в този случай а не ,че греши!
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 21:22
от ЯЛТА
BladeMan написа:Карай я с 95 и ще се оправи.
Моята 1.4 Пума я карам с 100 октана Кинитрон, вече 1200 км.,- много и харесва..................
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 22:17
от BladeMan
Колите ви са предназначени за 95 и 98 ако не за 92 и 95 (но това няма значение).Те със сигурност не са предназначени за 100 октана.В вашите компютри има 2 настройки за предварение (горе описаните). Колата разбира с какво гориво карате поради наличието на различни датчици от които и ламбда сондата.Когато няма достатъчно предварение ,колата започва да харчи повече (да върви по-малко) но незабележимо.Тоест вие плащате повече за дефорсиране. По лошото обаче в тази ситуация е ,че когато няма достатъчно предварение са възможни детонации (които вие едва ли ще забележите). Наличието на детонации води до изгаряне на клапани.
ПП: Хората не случайно са казали какъв бензин да се използва!

Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 22:30
от lubomirov89
И сега ако кажете, че тоз 100 октанов бензин е наистина толкова....
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 21 юни 2015, 22:31
от BladeMan
Това вече не знам!

Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 22 юни 2015, 01:28
от amdjak
Значи по данните от грешките излиза,че ландата ми е за смяна
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Публикувано: 24 юни 2016, 12:57
от tato771
Извинявам се но искам да попитам,нещо става въпрос за пумата моята е същата но имам проблем с оборотите ,държи високи обороти на бензин и газ около1300-1500об.особенно като загрее,почистих клапана за празния ход,датчиците проверих жилото вече незнам от какво е.извадих клапана за оборотите и го пробвах на акумолатора чува се щтракане но като сложа буксата съвсем леко се чува и седи леко отворено не се затваря до край незнам дали трябва да се затвори до край,моля ако някой разбира да помага,благодаряви предварително.с обикновенно газово съм...