Проблем с focus 1.8tddi mk1
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с focus 1.8tddi mk1
Здравейте колеги,не успях да намеря подобна тема затова пускам нова.
Проблема е следния колата изгуби напълно мощност, не иска да върви изобщо мотора се мъчи доста успява да се форсира до към 2хил оборота и на празен ход и на скорост а отзад започна да прави облаци от черен дим,не дава да му пипнеш педала,и така накратко от къде се появи проблема с мой приятел решихме да сменим вакум клапана на турбото,поради съмнения,че може да не работи правилно обаче без да искаме счупихме пластмасовата тръбичка от егр към другия клапан но направихме снадка за първо време и не би трябвало проблема да е от там.Закъчихме другия клапан и от колата започна малко по малко да губи мощност и така докато не спря да върви изобщо,върнахме стария но проблема остана.
Другото което видяхме като извадихме един вакум е че беше доста запушен и изкара доста мизерии,ако има някой който може да помогне ще му бъда благодарен!?
Проблема е следния колата изгуби напълно мощност, не иска да върви изобщо мотора се мъчи доста успява да се форсира до към 2хил оборота и на празен ход и на скорост а отзад започна да прави облаци от черен дим,не дава да му пипнеш педала,и така накратко от къде се появи проблема с мой приятел решихме да сменим вакум клапана на турбото,поради съмнения,че може да не работи правилно обаче без да искаме счупихме пластмасовата тръбичка от егр към другия клапан но направихме снадка за първо време и не би трябвало проблема да е от там.Закъчихме другия клапан и от колата започна малко по малко да губи мощност и така докато не спря да върви изобщо,върнахме стария но проблема остана.
Другото което видяхме като извадихме един вакум е че беше доста запушен и изкара доста мизерии,ако има някой който може да помогне ще му бъда благодарен!?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
Ще трябва да и направиш диагностика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
На диагностика не показва нищо

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
90% от фордовете по моргите са едни и същи...нещо си там, от Фиеста до Мондео, с мотор ТДДИ, всичко с един дефект-умряла помпа. Не се прави, няма нови, няма втора употреба (защото всичките са умрели). Вярно е, че винаги се започва от по-лесното, ама при ТДДИ-то е редно да се започне от основната причина за смърт. Защото ги покосява масово, по един и същи начин.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
Ми не точно, ремотнира се от който знае как. Ние тук в България уж знаем всичко, но ... Във всеки гараж правят диагностика, ама с таблета и буксата от китай/нелицензиран някакъв софтуер дет става само за дребни неща/ Та и с дизеловите помпи е така! А основния виновник е "качественото гориво"
https://www.google.com/search?client=fi ... +pump+tddi
Но тдди е по лош избор от тдци
https://www.google.com/search?client=fi ... +pump+tddi
Но тдди е по лош избор от тдци
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
Не е вярно това. Повечето издържат след рециклиране на гнп. Tdci - тата обикновено ги разглабят на частиpepy1 написа: Но тдди е по лош избор от тдци
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
По- горе съм писал защо е така, а иначе
https://www.ebay.co.uk/itm/BOSCH-diesel ... 2556593172
Не съм специалист по дизелови помпи, но винаги има решение! Карах пежо с помпа лукас, замина си след 2 години каране от мен. Попитах тук там, и се оказа че почти никой не ремонтира лукас. Попаднах на точния човек, и срещу 400 лв тогава, колата отново беше в движение. Разбира се имаше и гаранция за ремонта. Така я дадох за скраб - с работеща помпа. Та такива работи. Затова препоръчвам на всички/ако приемат препоръки/ ходете при хора които знаят какво правят, доста неща мога сам да си направя по колата, но е скъпо хобито да имаш качествени инструменти и апаратури, затова ходя на майстор! Попитайте например Митака, колко му струва еди кой си инструмент за някав ремонт. А най-важното нещо в ремонта е точната и навременна диагностика!
https://www.ebay.co.uk/itm/BOSCH-diesel ... 2556593172
Не съм специалист по дизелови помпи, но винаги има решение! Карах пежо с помпа лукас, замина си след 2 години каране от мен. Попитах тук там, и се оказа че почти никой не ремонтира лукас. Попаднах на точния човек, и срещу 400 лв тогава, колата отново беше в движение. Разбира се имаше и гаранция за ремонта. Така я дадох за скраб - с работеща помпа. Та такива работи. Затова препоръчвам на всички/ако приемат препоръки/ ходете при хора които знаят какво правят, доста неща мога сам да си направя по колата, но е скъпо хобито да имаш качествени инструменти и апаратури, затова ходя на майстор! Попитайте например Митака, колко му струва еди кой си инструмент за някав ремонт. А най-важното нещо в ремонта е точната и навременна диагностика!
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 ное 2020, 19:56
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
Колеги Намерихме проблема на фокусникa
Оказа се гадния ЕГР клапан

Оказа се гадния ЕГР клапан
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с focus 1.8tddi mk1
Браво! Сменихте го, ремонт, като сума какво ти струваше всичко? Явно диагностиката е била точна.
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта