Страница 1 от 1

парно-вакум-проблем

Публикувано: 28 фев 2007, 13:10
от rosenrigov
парното работеше само на предното стъкло.Разглобих всичко по таблото и се оказа че проблема е в вакума . засмуква въздух през превклучвателя за скоростите на вентилатора- в него влизат 3 броя вакум тръбички.Разглобих и превключватела - има една пластмаса която обръща клапата за въздух от копето или от двънка. и от там се чува съскане . Като натисна пластмасата спира да съска . Ако някой е имал подобен проблем и го е остранил да ми пише .

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 11 май 2008, 11:53
от vuichooo
И аз имам съштия проблем,Някои ште кайе ли как да го оправим

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 09 окт 2009, 14:51
от Viktor_Velev
колега и аз имам този проблем ако някой знае как мога да го отстраня да пише! Благодаря ви!

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 16 окт 2009, 23:23
от doncho78
Колеги явно това е проблем при МК2.
Мойта не сменя и тя потока вътре-вън.
МК1 няма вакуум и няма проблем.
Купувал съм втора употреба -същата работаи един комшия и тои е с такъв проблем.
Нямам време да го разглобявам и да го изуча проблема.
Ще чакам на готово някой да сподели проблема и решението му.
Успех.

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 18 окт 2009, 21:47
от Edinuser
Колеги имаше описание на този проблем заедно с възможностите за отстраняване, потърсете из форума, спомням си, че четох тема за това.

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 19 окт 2009, 09:34
от by_cec
[quote="doncho78"]Колеги явно това е проблем при МК2.

"МК1 няма вакуум и няма проблем."
Това не е вярно, МК1 също е с вакуумно управление на клапите. При мене клапата за рециркулация на въздуха се отваряше винаги при даване на контакт и проблема се оказа в един диод,който се намира в ключа за степените на вентилатора. Този ключ управлява ел. магнитно вентилче,което посредством вакуум задвижва клапата.

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 22 окт 2009, 10:37
от kt315
За Мондео МК2 с климатик. Разглобих ключа за степените на вентилатора. В него е и вакуумния превключвател за външен - вътрешен въздух. Управлява се с една жълтеникава пластмаса под която трябва да има зелена уплътнителна гумичка с три дупки. И тая гумичка с времето се разлага на зелена каша и вакуума за управление я "изсмуква " и не остава почти нищо. Започва да смуче въздух от там и умира управлението на посоките от другия ключ. Опитах да направя тази гумичка от силикон, но нещо не се получава. За да се спре изпускането или трябва да се запуши черната тръбичка, която влиза в този ключ / тогава клапата за външен- вътрешен въздух остава отворена / или да се свърже зеления и черния маркуч със тънка тръбичка / тогава клапата за външен- вътрешен въздух остава затворена и започва едно потене на стъклата / . Клапата може и да е залепнала и и трябва да се побутне за да се отвори.

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 31 окт 2009, 20:27
от biser_sg
" Управлява се с една жълтеникава пластмаса под която трябва да има зелена уплътнителна гумичка с три дупки. Опитах да направя тази гумичка от силикон, но нещо не се получава."
Преди почти 2 години тази гумичка я направих от гума за моливи- бяла KOH-I-NOOR, изрязох я малко по-дебела от каналчето за да уплътни и и пробих дупките с ф2мм. Не мажете с грес.В ключа имаше оригинална смазка.Действа безотказно.

Re: парно-вакум-проблем

Публикувано: 01 окт 2012, 21:24
от s003010
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 10&t=22813" onclick="window.open(this.href);return false;