Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година

Какво, къде и как мога да намеря? Справочник на Форд Фена.
Отговори
Потребителски аватар
Loud
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 04 фев 2007, 19:09
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
Местоположение: Montana City
Status: Извън линия

Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година

Мнение от Loud » 25 май 2007, 07:25

Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 25 май 2007, 07:44

Ще погледна на ACDelco по колко ги продавам и ще пиша. За втора употреба пак мога да те уредя. 1/3 от цената на нов + транспорта до теб.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 25 май 2007, 11:47

Втора употреба не ти препоръчвам, може да ти се наложи повторна смяна веднага след монтирането му.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година

Мнение от DTM » 25 май 2007, 12:05

Loud написа:Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?
Съединител втора употреба е като презерватив втора употреба :evil: , т.е. не знаеш какво да очакваш оттам нататък. Колега не прави такава грешка!
Смяната му е достатъчно сложна и трудоемка и не на последно място скъпа услуга. Пък и смяната не се състои само в подмяна на феродов диск, най-често се сменя комплект с притискател и аксиален лагер.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 25 май 2007, 14:46

Феродов, притискателен и аксиален лагер 250-300 лева без труда.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

nikolov_k
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2006, 15:32
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Местоположение: София
Status: Извън линия

Съединител

Мнение от nikolov_k » 26 май 2007, 15:08

При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Аз не разбирам много по въпрса, така че ще бъда благодарен ако някой ми обясни.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от cocoff » 26 май 2007, 15:32

nikolov_k написа:При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Сменяш само феродов диск.
Догодина сменяш лагер.
След оше 1 год. сменяваш притискателен диск.
За 2-3 год. поне три сваляния=поне 3 сериозни харча.
За това основание се сещам.
Вероятно,(някой по-знаещ ще ти обясни)има значение и факта, че триенето е единствено и основно изискване към този възел за да си върши коректно работата. Както е напр. при спирачките...И когато два или повече детайла работят триейки се един в друг и колкото по яко се трият, толкова по-добре работят, най-добре е да се сменяват комплект.
Аз не разбирам какво ти написах, дано ти го разбереш :)

nikolov_k
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2006, 15:32
Модел на автомобила: Форд Ескорт
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител

Мнение от nikolov_k » 26 май 2007, 15:34

cocoff написа:
nikolov_k написа:При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Сменяш само феродов диск.
Догодина сменяш лагер.
След оше 1 год. сменяваш притискателен диск.
За 2-3 год. поне три сваляния=поне 3 сериозни харча.
За това основание се сещам.
Вероятно,(някой по-знаещ ще ти обясни)има значение и факта, че триенето е единствено и основно изискване към този възел за да си върши коректно работата. Както е напр. при спирачките...И когато два или повече детайла работят триейки се един в друг и колкото по яко се трият, толкова по-добре работят, най-добре е да се сменяват комплект.
Аз не разбирам какво ти написах, дано ти го разбереш :)
Мерси за бързия отговор, звучи логично. :)
На мен ми предложиха смяна за 300 лв. (200 съединител и 100 труд), това добре ли е като цена?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 26 май 2007, 16:42

Зависи какво се включва в 200 за съединител и каква марка е. Съединители най-различни!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Бени
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 24 апр 2008, 16:53
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 D
Status: Извън линия

Re: Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година

Мнение от Бени » 27 апр 2008, 14:34

[quote="Loud"]Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?
:D Зависи от къде го закупиш :mrgreen: ;): :roll:

Отговори

Върни се в “АВТОЧАСТИ И АКСЕСОАРИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта