Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година
- Loud
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 04 фев 2007, 19:09
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
- Местоположение: Montana City
- Status: Извън линия
Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година
Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година
Съединител втора употреба е като презерватив втора употребаLoud написа:Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?

Смяната му е достатъчно сложна и трудоемка и не на последно място скъпа услуга. Пък и смяната не се състои само в подмяна на феродов диск, най-често се сменя комплект с притискател и аксиален лагер.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 сеп 2006, 15:32
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съединител
При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Аз не разбирам много по въпрса, така че ще бъда благодарен ако някой ми обясни.
Аз не разбирам много по въпрса, така че ще бъда благодарен ако някой ми обясни.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съединител
Сменяш само феродов диск.nikolov_k написа:При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Догодина сменяш лагер.
След оше 1 год. сменяваш притискателен диск.
За 2-3 год. поне три сваляния=поне 3 сериозни харча.
За това основание се сещам.
Вероятно,(някой по-знаещ ще ти обясни)има значение и факта, че триенето е единствено и основно изискване към този възел за да си върши коректно работата. Както е напр. при спирачките...И когато два или повече детайла работят триейки се един в друг и колкото по яко се трият, толкова по-добре работят, най-добре е да се сменяват комплект.
Аз не разбирам какво ти написах, дано ти го разбереш

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 сеп 2006, 15:32
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съединител
Мерси за бързия отговор, звучи логично.cocoff написа:Сменяш само феродов диск.nikolov_k написа:При смяна, необходимо ли е да се сменя всичко и защо се налага?
Догодина сменяш лагер.
След оше 1 год. сменяваш притискателен диск.
За 2-3 год. поне три сваляния=поне 3 сериозни харча.
За това основание се сещам.
Вероятно,(някой по-знаещ ще ти обясни)има значение и факта, че триенето е единствено и основно изискване към този възел за да си върши коректно работата. Както е напр. при спирачките...И когато два или повече детайла работят триейки се един в друг и колкото по яко се трият, толкова по-добре работят, най-добре е да се сменяват комплект.
Аз не разбирам какво ти написах, дано ти го разбереш

На мен ми предложиха смяна за 300 лв. (200 съединител и 100 труд), това добре ли е като цена?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 24 апр 2008, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 D
- Status: Извън линия
Re: Колко пари струва Съединител за Ескорт 93' Година
[quote="Loud"]Начи мисля че моя е поизносен.. и искам да го сменя.. според вас за колко най-малко пари може да намеря.. може и употребяван от некоя морга... ама как вървят Горе долу?
Зависи от къде го закупиш




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта