ремонт 2.8i V6
- Z28
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 21 дек 2006, 19:34
- Модел на автомобила: Capri 2.8i '86, Capri 2.0S '82
- Местоположение: Paris
- Status: Извън линия
ремонт 2.8i V6
След 350 000 км все пак се наложи да се сменят бутала и глави...Останалото е като ново...Навремето наистина са правили неразрушими двигатели...
снимки в линка долу
http://s191.photobucket.com/albums/z131 ... p_view_all" onclick="window.open(this.href);return false;
снимки в линка долу
http://s191.photobucket.com/albums/z131 ... p_view_all" onclick="window.open(this.href);return false;
- фЪстЪк
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 09 май 2008, 21:11
- Модел на автомобила: Мондео 2i вече бившо
Браво 2i върви като рАзпРаНоо :) - Status: Извън линия
Re: ремонт 2.8i V6
350 000 не са голямо постижение абсолютно нормален пробег преди ОР
Има коли по 1млн. без ремонт.

- СЕВА
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
- Модел на автомобила: FORD model T 1914
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ремонт 2.8i V6
Ford Sierra 1.8TD 91 г. използвана основно като служебна кола в моя автосервиз,основен ремонт на 648186км,в момента карам за служебна кола Scorpio 1985г. 2.0 OHC колата е на 945237 kм.и мотор още не е отраварян смених само кобилици на 640000,Ford Transit 2.5TD 1995 в момента е на 849368 с него си тегля платформата за колите само правих ремонт на ГНП на 700000,поади това обичам да карам Форд няма друга такава здрава машина.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ремонт 2.8i V6
Служебния Транзит,който продадохме,беше на около 900 хил и поне в последните 400 хил мотор не е отварян.Новия е на една година и вече е на 80 хиляди.
Преди година комшия караше TICO такси-така го и бракува на 500 хиляди без никога да е отварян мотора...колата се разпадаше по шевовете,но си вървеше нормално и от смяна до смяна я долееш литър масло,я не.Все пак през 60-те такъв пробег си е бил общо взето нормален.Сега е над 500 хил.То 100 хил е само гаранцията...
Преди година комшия караше TICO такси-така го и бракува на 500 хиляди без никога да е отварян мотора...колата се разпадаше по шевовете,но си вървеше нормално и от смяна до смяна я долееш литър масло,я не.Все пак през 60-те такъв пробег си е бил общо взето нормален.Сега е над 500 хил.То 100 хил е само гаранцията...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта