Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да, колата вече е в движение. Нещо не върви като хората... Трябва центровки на инж. да се правят...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Живот и здраве в неделя съм в София. От миналата година не съм виждал бегачката и ще се радвам да го направя.
Докато съм ви на гости, трябва да свърша малко работа, т.е. да сваля един мотор и ако някой може да предложи терен за два часа ще съм му благодарен. ще нося и консумативи за скара, които да изядем
Докато съм ви на гости, трябва да свърша малко работа, т.е. да сваля един мотор и ако някой може да предложи терен за два часа ще съм му благодарен. ще нося и консумативи за скара, които да изядем
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Сашко звънни, ако съм свободен ще се видиме. Може и Бонсата най-накрая да извади каприто...
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ще се наложи да се включа- няма начин
Че ще си забравиме физиономиите... само работа и работа и работа. Не съм карал Капри-то от около месец. 


- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Честита ви нова година. Живи, здрави, по-малко проблеми с бегачките и повече бензин в резервоарите. 

Автомобилен ретро клуб Shark
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
За много години! Успех с проектите за бегачки, дано таз година повече коне и по-малъко разходи!
Поздрави.
Поздрави.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
За много години и от мен!Как е Белият ти ХР3? какво става с него,скоро не си писал?
Поздрави: Ники
Поздрави: Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Колата е в бокса от няколко месеца.niki_nikolaev написа:За много години и от мен!Как е Белият ти ХР3? какво става с него,скоро не си писал?
Поздрави: Ники
Малко подобрения и се правят, но обещавам да е готова за Форд Феста, когато и да е той
p.s
Токущо разбрах лоша новина, колата от снимката ми е на Tony Turbo от Англия, за съжаление вече не съществува.
http://passionford.com/forum/ford-rs-tu ... -01-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте, не съм влизал два месеца, за което се извинявам. За много години и поздрави на всички...
Около колата напоследък се случиха доста важни неща.
Поради кризата, не съм в състояние да я карам редовно, да й плащам режийните и т.н. Затова я откарах да изкара зимата извън София, свалих и номерата и я бракувах в КАТ. Това надявам се, че не означава край за нея, а просто едно по-различно присъствие, поне докато не дойдат по-добри времена.
Засега колата е под навес, на проветливо и сухо място. Не вали отгоре й.
Намерил съм фирма, която отдава платформи за превоз на леки коли, с цена за ползване под 50 лв. на ден. Това ако трябва да се ходи някъде.
Отделно получих и няколко предложения от приятели за безплатно ползване на техни платформи.
Освен, че ме освобождава от плащане на всички неща около автомобила, това ми дава и свободата и да направя смело някои промени, които преди щяха да се получат по-трудно: рязяне на дъна, смяна на резервоара с алуминиева туба, смяна на стъклата и пр.
Ако всичко върви добре, след няколко месеца, напролет, ще си прибера обратно колата при мен, в София.
Решението го взех и защото за цялата 2011 г. съм изкарвал колата 2-3 пъти - просто няма смисъл да я поддържам в движение.
Бонсата има теглич, ако имам платформа, пак мога да ида където и да било.
Стига и с Каприто да не се случи така, щото и то е вадено 2-3 пъти напоследък
Начинът да се регистрира обратно е като премине през ТЕХНОТЕСТ. Друг вариант, който обмислям е да се намери не много изгнило купе, да му се насади моят двигател и пак през ТЕХНОТЕСТ. Така колата ще има една безспорно по-добра база, върху която може да се гради. Но това само ако се подобри финансово ми положение в бъдеще.
Особено внимание ще обърна на състезателните ангажименти, дано през 2012 да има подходящи събития.
Успех на всички следящи темата...
Около колата напоследък се случиха доста важни неща.
Поради кризата, не съм в състояние да я карам редовно, да й плащам режийните и т.н. Затова я откарах да изкара зимата извън София, свалих и номерата и я бракувах в КАТ. Това надявам се, че не означава край за нея, а просто едно по-различно присъствие, поне докато не дойдат по-добри времена.
Засега колата е под навес, на проветливо и сухо място. Не вали отгоре й.
Намерил съм фирма, която отдава платформи за превоз на леки коли, с цена за ползване под 50 лв. на ден. Това ако трябва да се ходи някъде.
Отделно получих и няколко предложения от приятели за безплатно ползване на техни платформи.
Освен, че ме освобождава от плащане на всички неща около автомобила, това ми дава и свободата и да направя смело някои промени, които преди щяха да се получат по-трудно: рязяне на дъна, смяна на резервоара с алуминиева туба, смяна на стъклата и пр.
Ако всичко върви добре, след няколко месеца, напролет, ще си прибера обратно колата при мен, в София.
Решението го взех и защото за цялата 2011 г. съм изкарвал колата 2-3 пъти - просто няма смисъл да я поддържам в движение.
Бонсата има теглич, ако имам платформа, пак мога да ида където и да било.
Стига и с Каприто да не се случи така, щото и то е вадено 2-3 пъти напоследък

Начинът да се регистрира обратно е като премине през ТЕХНОТЕСТ. Друг вариант, който обмислям е да се намери не много изгнило купе, да му се насади моят двигател и пак през ТЕХНОТЕСТ. Така колата ще има една безспорно по-добра база, върху която може да се гради. Но това само ако се подобри финансово ми положение в бъдеще.
Особено внимание ще обърна на състезателните ангажименти, дано през 2012 да има подходящи събития.
Успех на всички следящи темата...
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Здравейте, не съм влизал два месеца, за което се извинявам. За много години и поздрави на всички...
Около колата напоследък се случиха доста важни неща.
Поради кризата, не съм в състояние да я карам редовно, да й плащам режийните и т.н. Затова я откарах да изкара зимата извън София, свалих и номерата и я бракувах в КАТ. Това надявам се, че не означава край за нея, а просто едно по-различно присъствие, поне докато не дойдат по-добри времена.
Засега колата е под навес, на проветливо и сухо място. Не вали отгоре й.
Намерил съм фирма, която отдава платформи за превоз на леки коли, с цена за ползване под 50 лв. на ден. Това ако трябва да се ходи някъде.
Отделно получих и няколко предложения от приятели за безплатно ползване на техни платформи.
Освен, че ме освобождава от плащане на всички неща около автомобила, това ми дава и свободата и да направя смело някои промени, които преди щяха да се получат по-трудно: рязяне на дъна, смяна на резервоара с алуминиева туба, смяна на стъклата и пр.
Ако всичко върви добре, след няколко месеца, напролет, ще си прибера обратно колата при мен, в София.
Решението го взех и защото за цялата 2011 г. съм изкарвал колата 2-3 пъти - просто няма смисъл да я поддържам в движение.
Бонсата има теглич, ако имам платформа, пак мога да ида където и да било.
Стига и с Каприто да не се случи така, щото и то е вадено 2-3 пъти напоследък
Начинът да се регистрира обратно е като премине през ТЕХНОТЕСТ. Друг вариант, който обмислям е да се намери не много изгнило купе, да му се насади моят двигател и пак през ТЕХНОТЕСТ. Така колата ще има една безспорно по-добра база, върху която може да се гради. Но това само ако се подобри финансово ми положение в бъдеще.
Особено внимание ще обърна на състезателните ангажименти, дано през 2012 да има подходящи събития.
Успех на всички следящи темата...
Проучи ли варианта да върнеш само талона без да я бракуваш? Мой приятел така само него върна и сега мисля само данък плаща, но той няма да е повече от 22 лв на година...айде 23. После мисля колата минава канала на КАТ и готово.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Тя работа утекла, вече е късно. От тука нататък, само на платформа и паркиране само на частен терен. Това с Технотеста е само теория, веднъж бракувана, процедурата е ........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз пък дочух, че от другия месец спират регистрирането на бракувани автомобили вече.

- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дори и веднъж годишно да изкарва Каприто, не мисля че е редно Бонсата да го бракува, сам и само да спести някой лев, щото си е точно така, става въпрос за някой друг лев за данък и тн. Все пак когато имаш такъв автомобил , не е редно да мислиш как ще спестиш сто лева на година от него. Това ще е най-голямата глупост ако го направи. Това си е автомобил, с който можеш да се метнеш и да отидеш навсякъде - на ретро сбирка, на море, на екскурзия или просто да покараш безцелно за кеф. Поне аз така го виждам 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Може, но е Мнооого трудно.ludavoda написа:Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Веско, това за Бонсата и Каприто е шега, нали разбираш 
Боян никога няма да бракува Каприто си - неговата гордост.Майтапя се...

Боян никога няма да бракува Каприто си - неговата гордост.Майтапя се...
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Е, защо си го бракувал, вярно криза, ама толкова ли е голяма...
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- pili
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 20 ное 2007, 15:02
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 TDCI 2010г.
FORD ESCORT XR3i 86г. CABRIOLET - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте колеги,ludavoda написа:Според мен може да се регистрира отново, но само през технотест. Иначе няма как...
не съм влизал във форума не помня от кога. Явка не се притеснявай за пускането в движение на колата, не е трудно. Скоро пусках бракувана кола и минах през технотест, преглед, сверка номера и 180лв около един час работа. Издават ти документ и с него в КАТ. Там още малко пари или по-точно 57,60лв и си готов. Поне към момента цените са такива.
Поздрави на всички
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
180лв са средния данък за около 9г, по-добре само да я спре от д-е и да си плаща данъка. Така и от общината не могат да му кажат нищо ако я държи на улицата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта