CLASSICCAR DAY 2014
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
CLASSICCAR DAY 2014
Уважаеми колеги,това е програмата за Класиккар дей 2014 г. Ще се видим на пистата
CLASSICCAR DAY 2014
На 30.03.2014 г. Ретро клуб “Авангард” и Classiccar-bg.com, организират Класиккар дей 2014 г. на писта “Дракон” край с. Калояново, обл. Пловдив. Ще се забавляваме с каране на пистата, организираме парад на ретро и класически автомобили и мотоциклети, ще има обособен ретро пазар, стънт шоу с най-добрите и атрактивни стънтъри в България. За втора поредна година ще се проведе ретро пазар където всеки може да продаде или размени ненужните си авточасти, аксесоари, литература за старинни автомобили или мотоциклети. Всеки заплатил входна такса за пистата може да участва на пазара като продавач.
До участие в Класиккар дей се допускат автомобили и мотоциклети, чийто модел е започнал да се произвежда преди 1989 г. Всеки който желае да кара на пистата следва да заплати такса за участие в размер на 40.00 BGN до 23.03.2014 г. В денят на мероприятието таксата ще е 50.00 BGN. Времеизмерването е подсигурено от екипа на писта “Дракон”. Задължително участниците карат с каска и обезопасителен колан. Препоръчително е във всеки автомобил да има пожарогасител и той да бъде лесно достъпен за пилота в случай на нужда. В автомобила е забранено да има повече от двама души. Няма ограничение в използването на марка и модел гуми. Разрешено е участието на автомобили с АГУ,стига те да са минали техн.преглед и да имат валиден документ за това. При административният преглед всеки участник е длъжен да представи на администратора:
- Валидна шофьорска книжка
- Син талон за контролни точки или заверен акт
- Копие на платежно за платена такса участие
- Талон за техн. изправност на АГУ
- Подпълнена и подписана декларация за участие в Класиккар дей 2014
До участие няма да бъдат допускани лица употребили алкохол,наркотични или упойващи вещества, лица без валидна шофьорска книжка или син талон, екипажи неотговарящи на условията за участие в Класиккар дей 2014, автомобили с АГУ без заверка от съответните технически органи и лица незаплатили такса участие.
Автомобилите ще бъдат разпределени в три класа в зависимост от кубатурата им.
- до 1600 куб.см
- от 1600 куб.см до 2000 куб.см.
- над 2000 куб.см.
Всички участници ще разполагат с личен бокс за обслужване на автомобила си.
Програма на Класиккар дей 2014:
8.00-9.30 – Записване на място и адм. преглед на заявилите участие;
9.30-10.00 – Брифинг с участниците;
10.00 Откриване. Старт;
10.10-15.00 – Надпревара;
15.30-16.00 – Стънт шоу;
15.30-16.00 - Официално награждаване на победителите;
16.00-18.00 – Свободно каране – такса 30.00 BGN;
Победителите в класовете се определят от постигнатото от тях време (счита се най-доброто за обиколка), измерено чрез транспондер. За трите най-добри времена в клас, организаторът осигурява подиум и награди. Вход на пистата 5.00 BGN.
За контакти с организатора и предварително записване за участие в Класиккар дей 2014 :
0899 851 350, 0889 831 164 Владимир Димитров.

CLASSICCAR DAY 2014
На 30.03.2014 г. Ретро клуб “Авангард” и Classiccar-bg.com, организират Класиккар дей 2014 г. на писта “Дракон” край с. Калояново, обл. Пловдив. Ще се забавляваме с каране на пистата, организираме парад на ретро и класически автомобили и мотоциклети, ще има обособен ретро пазар, стънт шоу с най-добрите и атрактивни стънтъри в България. За втора поредна година ще се проведе ретро пазар където всеки може да продаде или размени ненужните си авточасти, аксесоари, литература за старинни автомобили или мотоциклети. Всеки заплатил входна такса за пистата може да участва на пазара като продавач.
До участие в Класиккар дей се допускат автомобили и мотоциклети, чийто модел е започнал да се произвежда преди 1989 г. Всеки който желае да кара на пистата следва да заплати такса за участие в размер на 40.00 BGN до 23.03.2014 г. В денят на мероприятието таксата ще е 50.00 BGN. Времеизмерването е подсигурено от екипа на писта “Дракон”. Задължително участниците карат с каска и обезопасителен колан. Препоръчително е във всеки автомобил да има пожарогасител и той да бъде лесно достъпен за пилота в случай на нужда. В автомобила е забранено да има повече от двама души. Няма ограничение в използването на марка и модел гуми. Разрешено е участието на автомобили с АГУ,стига те да са минали техн.преглед и да имат валиден документ за това. При административният преглед всеки участник е длъжен да представи на администратора:
- Валидна шофьорска книжка
- Син талон за контролни точки или заверен акт
- Копие на платежно за платена такса участие
- Талон за техн. изправност на АГУ
- Подпълнена и подписана декларация за участие в Класиккар дей 2014
До участие няма да бъдат допускани лица употребили алкохол,наркотични или упойващи вещества, лица без валидна шофьорска книжка или син талон, екипажи неотговарящи на условията за участие в Класиккар дей 2014, автомобили с АГУ без заверка от съответните технически органи и лица незаплатили такса участие.
Автомобилите ще бъдат разпределени в три класа в зависимост от кубатурата им.
- до 1600 куб.см
- от 1600 куб.см до 2000 куб.см.
- над 2000 куб.см.
Всички участници ще разполагат с личен бокс за обслужване на автомобила си.
Програма на Класиккар дей 2014:
8.00-9.30 – Записване на място и адм. преглед на заявилите участие;
9.30-10.00 – Брифинг с участниците;
10.00 Откриване. Старт;
10.10-15.00 – Надпревара;
15.30-16.00 – Стънт шоу;
15.30-16.00 - Официално награждаване на победителите;
16.00-18.00 – Свободно каране – такса 30.00 BGN;
Победителите в класовете се определят от постигнатото от тях време (счита се най-доброто за обиколка), измерено чрез транспондер. За трите най-добри времена в клас, организаторът осигурява подиум и награди. Вход на пистата 5.00 BGN.
За контакти с организатора и предварително записване за участие в Класиккар дей 2014 :
0899 851 350, 0889 831 164 Владимир Димитров.
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Един въпрос се надига в мен, а той е "Талон за техн. изправност на АГУ"
Какъв е този талон ?
Какъв е този талон ?
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Това е талончето за техн.преглед...повечето АГУ нямат паспорти.Когато минаваш ГТП и ти дадът талона ,се счита , че АГУ е надеждна и изправна. 

-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 03 апр 2011, 16:53
- Модел на автомобила: TAUNUS GXL 1.6 73.г И АУДИ 90 QUATTRO
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
тук изниква въпроса кой ще вади пенсиите????
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Здравейте, ако се съберете група от Клуб Форд България, така де от форума на сдружението и клубни членове - сигнализирайте.



- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Живи, здрави - мисля лично да присъствам на мероприятието 

- yuri georgiev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 11 авг 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Taunus 2.0GL '76
Escort 1.6 '99 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Аз ще дойда евентуално само за пазара,но отсега не мога да кажа със сигурност.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 03 апр 2011, 16:53
- Модел на автомобила: TAUNUS GXL 1.6 73.г И АУДИ 90 QUATTRO
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО ЗА ДА РАЗТЪПЧА СТАРЕЦА ЗА ТАЗИ СРЕЩА НО МИ ТРЯБВА ПОМОЩ ЗА ДА СТИГНА ДО ТАМ НИКОГА НЕ СЪМ ХОДИЛ ДО ТАМ.ДА СИ ЧУКНЕМ СРЕЩА ЕВНТОАЛНО.
- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Еее Макс, ще ходим в колона ако трябва от София. Даже така ще е по-гот. Колона от Таунуси 

-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 03 апр 2011, 16:53
- Модел на автомобила: TAUNUS GXL 1.6 73.г И АУДИ 90 QUATTRO
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
за мен ще е чест и удоволствие да съм част от колоната.




- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Звучи добре. Ще се включа, ако имам възможност.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Заявки към момента 
1.Иван Петков - Лада 2107 - до 1600 куб.см.
2.Марио Ганчев - Лада 2103 - до 2000 куб.см.
3.Явор карастоянов - БМВ M3 - над 2000 куб.см.
4.Валентин Кангалов - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
5.Павел Кадев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
6.Владимир Димитров - Опел Аскона А - до 2000 куб.см.
7.Явор Фролошки - Лотус Супер 7 реплика - до 2000 куб.см.
8.Владимир Николов - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
9.Евгени Драгнев - Лада Самара - до 1600 куб.см.
10.Иван Бориславов - БМВ 318 - до 2000 куб.см.
11.Петър Ангелов - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
12.Борис Цветанов - Алфа Ромео 75 - до 2000 куб.см.
13.Никола Христов - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
Мирослав Минев
14.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - до 2000 куб.см.
15.Дани Пенчев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
16.Мартин Колев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.

1.Иван Петков - Лада 2107 - до 1600 куб.см.
2.Марио Ганчев - Лада 2103 - до 2000 куб.см.
3.Явор карастоянов - БМВ M3 - над 2000 куб.см.
4.Валентин Кангалов - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
5.Павел Кадев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
6.Владимир Димитров - Опел Аскона А - до 2000 куб.см.
7.Явор Фролошки - Лотус Супер 7 реплика - до 2000 куб.см.
8.Владимир Николов - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
9.Евгени Драгнев - Лада Самара - до 1600 куб.см.
10.Иван Бориславов - БМВ 318 - до 2000 куб.см.
11.Петър Ангелов - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
12.Борис Цветанов - Алфа Ромео 75 - до 2000 куб.см.
13.Никола Христов - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
Мирослав Минев
14.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - до 2000 куб.см.
15.Дани Пенчев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
16.Мартин Колев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 03 апр 2011, 16:53
- Модел на автомобила: TAUNUS GXL 1.6 73.г И АУДИ 90 QUATTRO
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Сори ама пари за кръгчета няма само за бензин. >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Пилотите...
1.Иван Петков - Лада 2107 - до 1600 куб.см.
2.Марио Ганчев - Лада 2103 - до 2000 куб.см.
3.Явор Карастоянов - БМВ M3 - над 2000 куб.см.
4.Валентин Кангалов - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
5. Виктор Балиев - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
6.Павел Кадев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
7.Владимир Димитров - Опел Аскона А - до 2000 куб.см.
8.Явор Фролошки - Лотус Супер 7 реплика - до 2000 куб.см.
9.Владимир Николов - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
10.Евгени Драгнев - Лада Самара - до 1600 куб.см.
11.Иван Бориславов - БМВ 318 - до 2000 куб.см.
12.Петър Ангелов - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
13.Борис Цветанов - Алфа Ромео 75 - до 2000 куб.см.
14.Никола Христов - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
15.Мирослав Минев - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
16.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - до 2000 куб.см.
17.Дани Пенчев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
18.Мартин Колев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
19.Пламен Зашев - Алфа Ромео 75 - над 2000 куб.см.
20.Димитър Ненов - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
21.Николай Дамянов - Вартбург - до 1600 куб.см.
22.Пламен Тотков - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
23.Ромарио Доков - Порше 944 Турбо - над 2000 куб.см.
24.Ангел Пепеланов - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
25.Дочо Цвятков - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
26.Линда Багерова - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
27.Младен Тонков - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
28.Илия Вачев - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
29.Румен Михайлов - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
30.Васил Въжаров - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
31.Александър Иванов - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
32.Боян Божилов - Форд Капри - над 2000 куб.см.
33.Павел Илиев - Форд Капри - над 2000 куб.см.
34.Милен Куртев - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
35.Александър Георгиев - Лада 2105 - до 2000 куб.см.
36.Лев Супран - Алфа Ромео Алфета - до 2000 куб.см.
37.Иван Кирчев - Форд Ескорт - до 1600 куб.см.
1.Иван Петков - Лада 2107 - до 1600 куб.см.
2.Марио Ганчев - Лада 2103 - до 2000 куб.см.
3.Явор Карастоянов - БМВ M3 - над 2000 куб.см.
4.Валентин Кангалов - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
5. Виктор Балиев - Волво 480 Е - до 2000 куб.см.
6.Павел Кадев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
7.Владимир Димитров - Опел Аскона А - до 2000 куб.см.
8.Явор Фролошки - Лотус Супер 7 реплика - до 2000 куб.см.
9.Владимир Николов - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
10.Евгени Драгнев - Лада Самара - до 1600 куб.см.
11.Иван Бориславов - БМВ 318 - до 2000 куб.см.
12.Петър Ангелов - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
13.Борис Цветанов - Алфа Ромео 75 - до 2000 куб.см.
14.Никола Христов - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
15.Мирослав Минев - ФВ Голф 2 - до 2000 куб.см.
16.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - до 2000 куб.см.
17.Дани Пенчев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
18.Мартин Колев - Опел Манта Б - до 2000 куб.см.
19.Пламен Зашев - Алфа Ромео 75 - над 2000 куб.см.
20.Димитър Ненов - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
21.Николай Дамянов - Вартбург - до 1600 куб.см.
22.Пламен Тотков - Опел Аскона Б - до 2000 куб.см.
23.Ромарио Доков - Порше 944 Турбо - над 2000 куб.см.
24.Ангел Пепеланов - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
25.Дочо Цвятков - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
26.Линда Багерова - Пежо 205 Рали - до 1600 куб.см.
27.Младен Тонков - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
28.Илия Вачев - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
29.Румен Михайлов - Опел Корса А - до 1600 куб.см.
30.Васил Въжаров - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
31.Александър Иванов - Пежо 205 ГТИ - до 2000 куб.см.
32.Боян Божилов - Форд Капри - над 2000 куб.см.
33.Павел Илиев - Форд Капри - над 2000 куб.см.
34.Милен Куртев - БМВ 325 - над 2000 куб.см.
35.Александър Георгиев - Лада 2105 - до 2000 куб.см.
36.Лев Супран - Алфа Ромео Алфета - до 2000 куб.см.
37.Иван Кирчев - Форд Ескорт - до 1600 куб.см.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 03 апр 2011, 16:53
- Модел на автомобила: TAUNUS GXL 1.6 73.г И АУДИ 90 QUATTRO
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
?? кога и от къде тръгваме колеги???
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Ей момчета и по-точно:
Предполагам в публиката ще има още доста фенове на марката форд, които да ви подкрепят.
От името на сдружение КФБ ви пожелавам успех и да сразите конкуренцията с най-добри временаGT 51 написа:Пилотите...
32.Боян Божилов - Форд Капри - над 2000 куб.см.
33.Павел Илиев - Форд Капри - над 2000 куб.см.
...
37.Иван Кирчев - Форд Ескорт - до 1600 куб.см.

Предполагам в публиката ще има още доста фенове на марката форд, които да ви подкрепят.



- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Мисля да тръгвам от предишния ден
. Безаварийно само и каквото сабя покаже





- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Вчера мина ретро състезанието имаше два участващи Форда на пистата:
Каприто на Бонсо и моя Ескорт.
Имаше общо две Каприта, един Fairlane , един орион мк 2 , моя Ескорт мк 4 и един Ескорт РС 2000.
Спечелих купа, като казаха,че догодина ще има по-голяма.
Ескорта бе добре на пистата, като веремената му започнаха от 1,19.89 , като в края на деня станаха 1,13.79.
Бе една от двете коли на гас,като бе най-тихият на пистата автомобил.
Даване на ток.

Едно Капри:

Ето го и Бонсо:

Ето ме и мен:

И един Fairlane

И края на деня:

Каприто на Бонсо и моя Ескорт.
Имаше общо две Каприта, един Fairlane , един орион мк 2 , моя Ескорт мк 4 и един Ескорт РС 2000.
Спечелих купа, като казаха,че догодина ще има по-голяма.
Ескорта бе добре на пистата, като веремената му започнаха от 1,19.89 , като в края на деня станаха 1,13.79.
Бе една от двете коли на гас,като бе най-тихият на пистата автомобил.

Даване на ток.
Едно Капри:
Ето го и Бонсо:

Ето ме и мен:
И един Fairlane
И края на деня:
Последна промяна от ivan_racing на 31 мар 2014, 11:36, променено общо 1 път.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: CLASSICCAR DAY 2014
Браво, чудесно отсрамване на марката Форд.
За съжаление не можах да присъствувам,- бях на работа, а така ми се искаше.
За съжаление не можах да присъствувам,- бях на работа, а така ми се искаше.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта