Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Счупих мотор!
Още на втората-третата обиколка от италианското преследване...
Бесен съм на всичко, което започва с думата Форд.
Отивам да се напия.
Ще пиша утре, като ми размине малко...
Още на втората-третата обиколка от италианското преследване...
Бесен съм на всичко, което започва с думата Форд.
Отивам да се напия.
Ще пиша утре, като ми размине малко...
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Според мене коли, като XR3i, XR4i, RS 1600, Probe GT, RS2000, XR2i и т.н. да не изброявам всички други народни бегачки на Форд, са направени за да се КАРАТ яко и да ни доставят удоволствие, а не да стоят по гаражите.
Нормално е и да се чупят, както и е вярно че Форд не е най- качествения автомобил
. Освен това и на професионалистите от WRC и Формула 1 им се чупят колите. Ламарини и двигатели се правят важно е да сме живи и здрави. Само ме е яд, че и аз не успях да подкарам навреме Capri- то за да съм с него на пистата в Калояново. Но все пак бях зрител на шоуто
Изкарахме добре, като цяло. Имаше емоции. Само дето нещо нямаше повече от 50 - 60 автомобила на Фест- а. Покрихте се нещо
P.S. Извинявам се на ludavoda, че му замърсявам темата. Ако е проблям нека изтрият поста.
Поздрави,
bonsata
Нормално е и да се чупят, както и е вярно че Форд не е най- качествения автомобил



P.S. Извинявам се на ludavoda, че му замърсявам темата. Ако е проблям нека изтрият поста.
Поздрави,
bonsata
Последна промяна от Bonso на 26 апр 2009, 12:44, променено общо 2 пъти.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес запалих колата и на ниските обороти няма чукане. Дано да се мине само със смяна на биелни лагери. Ако се наложи да шлайфам вала, освен многото работа трябва после да разработвам мотора няколко хил. километра.
Дано да няма и по-тежки повреди, но поне не звучи толкова страшно.
Ако свалям двигателя, ще използвам случая да направя още неща по главата, ще сменя сегментите ако елипсата не е много голяма и ще сменя скоростната кутия. С две думи може да ми се отвори работа за 2 месеца напред.
За всички ремонти ще пиша, разбира се.
И снимки ще правя...
Дано да няма и по-тежки повреди, но поне не звучи толкова страшно.
Ако свалям двигателя, ще използвам случая да направя още неща по главата, ще сменя сегментите ако елипсата не е много голяма и ще сменя скоростната кутия. С две думи може да ми се отвори работа за 2 месеца напред.
За всички ремонти ще пиша, разбира се.
И снимки ще правя...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте отново. Понеже ми предстои ремонт на мотора, темата ще набъбне още. Ще пиша за всичко, което правя по автомобила. Живот и здраве да е, в почивните дни почвам със сваляне на двигателя. Няколко думи преди това...
Както вече съм казвал, xr3i е спортен автомобил, но със съмнителни успехи. За съжаление! Моторът е много, много слаб и в „сток”-овия си вариант е пълна трагедия. Много хора ми казват да насадя друг двигател в коша или пък да му сложа турбо, но аз не искам. Много я обичам тая кола, ама много и искам да си е такава, каквато е. Бързината не е най-важното нещо, а и е нещо субективно. Кое е бързо? Спрямо какво? Каквото и да си купиш, винаги ще има по-бърз от теб!
Каквито и резултати да постигна – важен е пътя до там. С пари всички знаем, как става...
Откакто минах определена възраст, се мъча да бъда реален, когато гледам някоя кола. Колкото и да се смеех преди на Opel и VW, сега не мога да не призная, че са с по-добри двигатели. Потенциалът им е по-голям, особено при моделите от ’80-90 г. Преди тази мисъл, дори не можеше да ми мине през главата, но сега го признавам без проблем. Мразя запалянковщината, независимо дали става въпрос за марка автомобили или футболен клуб и т.н. Всичко друго е заравяне на главата е пясъка. В крайна сметка става въпрос за купчина желязо, нищо повече. Важното е да сме живи и здрави и да нямаме проблеми. Пък, кой какво кара – това е друга бира...
Както и да е. Писал съм вече, за подобренията по мотора. Сега ми се отваря случай да направя още, макар и не много. Ще пиша и за тях. Снимки също, ще има. Говорих с Лъчо на събора и момчето, ще ми увеличи лимита за качване...
Изпитвам истинско удоволствие, като подобря нещо по колата. Всичко си правя сам. Не съм най-големия специалист, но разбирам достатъчно. Освен това братовчед ми е автомонтьор на Форд-ове, а един друг близък мой приятел е голям теоретик – инж, от МИ, ДВГ... Те много ми помагат - без тях не знам дали ще мога да се справя.
Принципно ако искаш да постигнеш резултати, трябва да си избереш дисциплина. Не може колата да е подготвена за всичко. Аз съм си избрал „драг”. Разликата в колата, от момента в който я купих, до сега е буквално огромна. Спечели шесто място на събора, с направена една обиколка, и то на италианското преследване, за което изобщо не е подготвяна. Според мен, ако беше стигнала до„драг”-а, щеше да е трета, като пред мен щяха да са RS Turbo и една Fieta с RS2000 двигател...
Но ще видиме догодина, живот и здраве да е...
В една друга тема, колегата kickingking или както там се нарича - аз му казвам, че Форд нямат бърза кола освен cosworth, той ми вика - що говориш така, cosworth не е ли бърза...
Май пак той вика, че на ИталФеста нямало никой. Е, за негова беда аз бях на ИталФест 2008 и имаше над 600 автомобила...
Виж, Vega ми помага много - отваря ме защо "плачкам". Щото се правя на състезател разбира се...
Vesomitkov даже е проявил и творчество - с метла ще си мета биелите по пистата
Какво да ви кажа...
Не искам да се карам с никой. Темата съм я направил за да помогна на някой, който се интересува...
Това, дето го пиша тук е за всички нас. Не съм отказал съвет, на който и да е.
Всеки си има мнение, нека се уважаваме. Досега не съм нападал никой лично, за каквото и да било...
Всъщност, както и да е...
Успех на всички...
Както вече съм казвал, xr3i е спортен автомобил, но със съмнителни успехи. За съжаление! Моторът е много, много слаб и в „сток”-овия си вариант е пълна трагедия. Много хора ми казват да насадя друг двигател в коша или пък да му сложа турбо, но аз не искам. Много я обичам тая кола, ама много и искам да си е такава, каквато е. Бързината не е най-важното нещо, а и е нещо субективно. Кое е бързо? Спрямо какво? Каквото и да си купиш, винаги ще има по-бърз от теб!
Каквито и резултати да постигна – важен е пътя до там. С пари всички знаем, как става...
Откакто минах определена възраст, се мъча да бъда реален, когато гледам някоя кола. Колкото и да се смеех преди на Opel и VW, сега не мога да не призная, че са с по-добри двигатели. Потенциалът им е по-голям, особено при моделите от ’80-90 г. Преди тази мисъл, дори не можеше да ми мине през главата, но сега го признавам без проблем. Мразя запалянковщината, независимо дали става въпрос за марка автомобили или футболен клуб и т.н. Всичко друго е заравяне на главата е пясъка. В крайна сметка става въпрос за купчина желязо, нищо повече. Важното е да сме живи и здрави и да нямаме проблеми. Пък, кой какво кара – това е друга бира...
Както и да е. Писал съм вече, за подобренията по мотора. Сега ми се отваря случай да направя още, макар и не много. Ще пиша и за тях. Снимки също, ще има. Говорих с Лъчо на събора и момчето, ще ми увеличи лимита за качване...
Изпитвам истинско удоволствие, като подобря нещо по колата. Всичко си правя сам. Не съм най-големия специалист, но разбирам достатъчно. Освен това братовчед ми е автомонтьор на Форд-ове, а един друг близък мой приятел е голям теоретик – инж, от МИ, ДВГ... Те много ми помагат - без тях не знам дали ще мога да се справя.
Принципно ако искаш да постигнеш резултати, трябва да си избереш дисциплина. Не може колата да е подготвена за всичко. Аз съм си избрал „драг”. Разликата в колата, от момента в който я купих, до сега е буквално огромна. Спечели шесто място на събора, с направена една обиколка, и то на италианското преследване, за което изобщо не е подготвяна. Според мен, ако беше стигнала до„драг”-а, щеше да е трета, като пред мен щяха да са RS Turbo и една Fieta с RS2000 двигател...
Но ще видиме догодина, живот и здраве да е...
В една друга тема, колегата kickingking или както там се нарича - аз му казвам, че Форд нямат бърза кола освен cosworth, той ми вика - що говориш така, cosworth не е ли бърза...
Май пак той вика, че на ИталФеста нямало никой. Е, за негова беда аз бях на ИталФест 2008 и имаше над 600 автомобила...
Виж, Vega ми помага много - отваря ме защо "плачкам". Щото се правя на състезател разбира се...
Vesomitkov даже е проявил и творчество - с метла ще си мета биелите по пистата

Какво да ви кажа...
Не искам да се карам с никой. Темата съм я направил за да помогна на някой, който се интересува...
Това, дето го пиша тук е за всички нас. Не съм отказал съвет, на който и да е.
Всеки си има мнение, нека се уважаваме. Досега не съм нападал никой лично, за каквото и да било...
Всъщност, както и да е...
Успех на всички...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Това са ми новите лети джанти......... >:D<: >:D<: >:D<:
http://www.picvalley.net/u/2947/7854542391316888084.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2805/1442581783853048459.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2957/5909692091609299273.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/1676/831936431685593227.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2780/1611193063815322150.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Дано да ви харесат,след което ще купя гуми 195 60 14 ,за да е по-устойчива....

Тези джанти са с 2кг./1бр. по-леки от железните ми и сега имам чувството че съм събул ботушите и съм обул гуменките,направо се "нося" по асфалта,много съм доволен!
http://www.picvalley.net/u/2947/7854542391316888084.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2805/1442581783853048459.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2957/5909692091609299273.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/1676/831936431685593227.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/u/2780/1611193063815322150.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Дано да ви харесат,след което ще купя гуми 195 60 14 ,за да е по-устойчива....



Тези джанти са с 2кг./1бр. по-леки от железните ми и сега имам чувството че съм събул ботушите и съм обул гуменките,направо се "нося" по асфалта,много съм доволен!
- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Джантите са убиец. Падам си много по петолъчки
. Стоят му супер на Ескорта .
Извинения на колегата Ludavoda, онази вечер направих коментар, който беше доста остър от моя страна. Цялата тема за феста ме беше издразнила яко. Надявам се мотора бързо да стане готов и колата да е на пътя съвсем скоро
.

Извинения на колегата Ludavoda, онази вечер направих коментар, който беше доста остър от моя страна. Цялата тема за феста ме беше издразнила яко. Надявам се мотора бързо да стане готов и колата да е на пътя съвсем скоро

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес отворих мотора. Целият колянов вал е за шлайф - и биелните и основните шийки. На първи цилиндър биелният лагер е най-износен, дори е изхвърлил стружки в картера. Но положението не е чак толкова страшно. Нормално износен вал, за тия години и натоварването на колата. Много се уморих, но утре ще направя снимки, които обаче не знам дали ще мога да ви кача, щото нямам лимит. Изтрих сума ти снимки, но лимитът пак ми е надвишен. Не знам как става това.
След празниците вала отива на шлайф, а аз ще използвам случая да закърпя дупките в коша, които не са малко, за сметка на това са големи
Абе стара кола, какво да ви кажа...
Всички в тоя раздел знаят, какво е положението...
След празниците вала отива на шлайф, а аз ще използвам случая да закърпя дупките в коша, които не са малко, за сметка на това са големи

Абе стара кола, какво да ви кажа...
Всички в тоя раздел знаят, какво е положението...
- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
mога ли да те помоля
ако имаш възможност да претеглиш маховика и да ми пишеш колко килограма е , че сам замислил нещо за моя
предполагам си с големия съединител на 220 мм.
ако имаш възможност да претеглиш маховика и да ми пишеш колко килограма е , че сам замислил нещо за моя
предполагам си с големия съединител на 220 мм.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Маховикът, който беше на колата когато я купих е 6.800 кг. (може и да греша, но в рамките на 50-100 грама). Не знам дали е оригиналния, щото не знам какво е правено за 25-те години преди мен... 
А съединителят незнам на колко мм е. Сигурно е големия. Ще ти кажа утре...

А съединителят незнам на колко мм е. Сигурно е големия. Ще ти кажа утре...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Съединителят е 220 мм...
- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
благодаря колега
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Putsov, ти колко км. разработваше лагерите след смяната. И шлайфал ли си вал? Кажи нещо за маховика, какво си намислил?
- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
вала го шлаивах
основните 1 ремонт
биелните 2 ремонт
разработката ми беше около 5000-6000 км.
намислил съм да оликотявам маховика
ама ще видя какво ще реша
за сега само събирам инфо.
основните 1 ремонт
биелните 2 ремонт
разработката ми беше около 5000-6000 км.
намислил съм да оликотявам маховика
ама ще видя какво ще реша
за сега само събирам инфо.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Опа,това не ми се струва разумно,ако говориш за сегашния си маховик,той е проектиран и изработен за определено натоварване,незабравяй и умората на метала(20год...),всяка една намеса в сегашната му структора е опасна и може да доведе до салата "скоротна кутия"!!!vputsov написа:намислил съм да оликотявам маховика
Виж ако си решил да изработиш друг маховик(нов),това е друг въпрос,стига да отидеш при точния човек или фирма занимаващи се с модификации на коли!
Успех!

- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Не съм поглеждал темата от седмица и гледай какво става. Счупени двигатели, обвинения и съвети-някои от които безсмислени.
Не се притеснявай за мотора. Нищо ненормално няма като се има предвид възрастта на колата. Както и причината не е състезателното каране. Без него щеше да ти се случи след 100, 200, 1000км когато си караш нормално в града и после да се чудиш защо така. Поне си си направил кефа. Аз не можах
. В четвъртък ще ходя да купувам мотовилкови лагери на Mahle, ако искаш да попитам и за тебе. Няма проблем да ти ги пратя.
Димо, маховика на колата в този случай е направен за всекидневно каране. Ако колегата е преценил, че няма да е проблем да му падне максималната скорост и на празен ход колата ще работи малко неравномерно може да си го олекоти без проблем. Има даже чертежи, на които се вижда от къде колко да се вземе, без това да доведе до неприятни последствия след това.
Не се притеснявай за мотора. Нищо ненормално няма като се има предвид възрастта на колата. Както и причината не е състезателното каране. Без него щеше да ти се случи след 100, 200, 1000км когато си караш нормално в града и после да се чудиш защо така. Поне си си направил кефа. Аз не можах

Димо, маховика на колата в този случай е направен за всекидневно каране. Ако колегата е преценил, че няма да е проблем да му падне максималната скорост и на празен ход колата ще работи малко неравномерно може да си го олекоти без проблем. Има даже чертежи, на които се вижда от къде колко да се вземе, без това да доведе до неприятни последствия след това.
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Сашо, нямаш си идея, колко се радвам, че си тук. Вече мислех, че си ни(ме) забравил 
Счупих мотор, но това е най-малкото. Колата взе шесто място с една направена обиколка. А ако беше направила 5-6? Плюс това отидох само за драг-а. Понеже нямаше достатъчно хора и имаше вероятност драга въобще да не се състои, записах колата за италианското. Имам големи проблеми с разкрачването на коша и въпреки новото окачване, колата пързаля яко на завоите. Караше братовчед ми - аз съм много дебел (115 кг.), плюс това той по-добре кара от мен. На драг-а щеше да ги разцепи, ама нейсе...
Сега ще кърпя коша и ще се опитам да върна гумите обратно, не знам дали ще стане. Решил съм още да сменя сегменти, лагери, още шлайф на главата (до около 14 компресия), смяна на скоростна кутия от 1.4, маслена помпа и разни други неща, ще ти ги кажа ако се видиме на събора на 25 август, ако не бъркам датата...
K-jetronik се слага и на Golf II GTI "KR". Препоръчаха ми да взема целия инжекцион заедно с дюзите. Инж. глава е настроена за 1.8, дюзите са по-големи, дроселовата клапа също, а и гумената шапка на главата на инж. е по-голяма - смуче повече въздух. Иначе на вид е същия. Сега търся "KR" на части...
Имам много да ти разправям...
Какви са тия лагери, дето казваш - аз мислех за "Глико", по тая новата технология без олово...

Счупих мотор, но това е най-малкото. Колата взе шесто място с една направена обиколка. А ако беше направила 5-6? Плюс това отидох само за драг-а. Понеже нямаше достатъчно хора и имаше вероятност драга въобще да не се състои, записах колата за италианското. Имам големи проблеми с разкрачването на коша и въпреки новото окачване, колата пързаля яко на завоите. Караше братовчед ми - аз съм много дебел (115 кг.), плюс това той по-добре кара от мен. На драг-а щеше да ги разцепи, ама нейсе...
Сега ще кърпя коша и ще се опитам да върна гумите обратно, не знам дали ще стане. Решил съм още да сменя сегменти, лагери, още шлайф на главата (до около 14 компресия), смяна на скоростна кутия от 1.4, маслена помпа и разни други неща, ще ти ги кажа ако се видиме на събора на 25 август, ако не бъркам датата...
K-jetronik се слага и на Golf II GTI "KR". Препоръчаха ми да взема целия инжекцион заедно с дюзите. Инж. глава е настроена за 1.8, дюзите са по-големи, дроселовата клапа също, а и гумената шапка на главата на инж. е по-голяма - смуче повече въздух. Иначе на вид е същия. Сега търся "KR" на части...
Имам много да ти разправям...
Какви са тия лагери, дето казваш - аз мислех за "Глико", по тая новата технология без олово...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На 25 август 90% ще съм на събора. Жалко, че няма писта там- но ще измислим нещо. За пързалянето нямам отговор. Моя също се пързаля и има голямо недозавиване и предполагам, че е от гумите съчетано с ниско тегло. Гледам черния РС 1600 и той парзаля на левия завой, а до колкото разбрах е бил със сликове, но първо влиза с много голяма скорост и второ сликовете не са били много добри, но все пак разликата с нормалната всекидневна гума е огромна.
Лагерите за които ти казах са немски, но нямам представа от какво са направени. Знам само, че са качествени и цената им е нормална. За 6 цилиндров мотор основни и мотовилкови са към 160лв. комплекта.
Лагерите за които ти казах са немски, но нямам представа от какво са направени. Знам само, че са качествени и цената им е нормална. За 6 цилиндров мотор основни и мотовилкови са към 160лв. комплекта.
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Както знаете, предните ми гуми са ужасно разкрачени. От това воланът се върти трудно и нямам сцепление...
Кошът е празен в момента и днес мерих разстояния. Оказва се, че кошът ми е с нормални мерки, не е скъсал, не е мръднал... всичко си е О.К. Умувах цял ден и не можах да стигна до убедително заключение, защо гумите са така...
putsov, като имаш време, моля те направи две-три хубави снимки на ролбара си, та да видя как точно си го направил...
Явно и аз ще трябва да направя такъв - който не поддържа коша, а държи стеблата на амортисьорите...
Кошът е празен в момента и днес мерих разстояния. Оказва се, че кошът ми е с нормални мерки, не е скъсал, не е мръднал... всичко си е О.К. Умувах цял ден и не можах да стигна до убедително заключение, защо гумите са така...
putsov, като имаш време, моля те направи две-три хубави снимки на ролбара си, та да видя как точно си го направил...
Явно и аз ще трябва да направя такъв - който не поддържа коша, а държи стеблата на амортисьорите...
- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ако искаш може да се разберем нещо аз без това искам да пускам другa който да минава зад двигателя
не ми позволяват да качвам снимки '' максималната големина на файловете е достигната''
не ми позволяват да качвам снимки '' максималната големина на файловете е достигната''
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта