Проект xr3i...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Поздравления за избора на автомобил. Моята XR-ка (Фиеста МК3) е 3 години по млада от твоята и знам колко трудно се реставрира и поддържа в добра форма кола на такава възраст, която не е жалена през годините. При мен положението с предваките е същото - брутална и много дълга първа, като съм сам в колата си прави 60 без проблем и на втора едвам 100. Успех >:D<:
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Снимки има в темата "Моята кола". Има линк към темата долу в подписа ми.ludavoda написа:
Пусни някоя снимка на твоя xr3i. Този белия, на аватара не е ли RS-а на Tony Turbo от Англия?
Точно на Tony Turbo e колата от автара.
И за да не спамя по-темата искам да допълня, че стабилизиращата щанга на XR3-ката е по-дебела с около 2-3мм в частта си където седят тампоните на носачите.
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Сашо щангите са два размера. По целия си диаметър. И в тампоните на щангата има разлика. По-тесните са изцяло гумени, а по-дебелите имат метална шина вътре...
Не го включих, като изискване, щото не знам дали по-дебелите не се монтират на всички 1.6...
Днес съм направо разбит. Ходих с братовчед ми(по лек е от мен), да засечеме колата 0-100 км./ч.
По-скоро да се опитаме, щото с хронометър не може да се хване точно. Особено като сам го пускаш и спираш, а и караш...
Както и да е. На ръчно засичане по-ниско от 10.2 не можа да даде. Верно, че гумите са ми на кокал и колата не може да тръгне с по-високи обороти, но все пак. Той ме успокояваше, че дъра-бъра, ала-бала... Обаче аз се вкиснах ужасно.
Най-лошото, е че нямам подръка нито един xr3i, с който да си сверя часовника.
Все се притеснявам, че разпределителният ми вал е от 1.6i... и съм 90 к.с. Ако е така - кошмар, докато не си взема спортен вал, мощността няма да дойде...
А, пък от няколко дни нямам парно. Вентилатора спря. Помислих, че е изгорял, докато не си видях бушониерата. Не знам защо, но половината бушони в тая кола се стопяват. Лоша връзка ли? Тоя за парното така се беше стопил, че направил дупка в капачето на бушониерата. За него много ме е яд, щото беше като чисто ново.
Явно проблема е от отдавна, щото стария собственик е вадил жици от купето за някои бушони, явно леглата са им се стопили...
Не го включих, като изискване, щото не знам дали по-дебелите не се монтират на всички 1.6...
Днес съм направо разбит. Ходих с братовчед ми(по лек е от мен), да засечеме колата 0-100 км./ч.
По-скоро да се опитаме, щото с хронометър не може да се хване точно. Особено като сам го пускаш и спираш, а и караш...
Както и да е. На ръчно засичане по-ниско от 10.2 не можа да даде. Верно, че гумите са ми на кокал и колата не може да тръгне с по-високи обороти, но все пак. Той ме успокояваше, че дъра-бъра, ала-бала... Обаче аз се вкиснах ужасно.
Най-лошото, е че нямам подръка нито един xr3i, с който да си сверя часовника.
Все се притеснявам, че разпределителният ми вал е от 1.6i... и съм 90 к.с. Ако е така - кошмар, докато не си взема спортен вал, мощността няма да дойде...
А, пък от няколко дни нямам парно. Вентилатора спря. Помислих, че е изгорял, докато не си видях бушониерата. Не знам защо, но половината бушони в тая кола се стопяват. Лоша връзка ли? Тоя за парното така се беше стопил, че направил дупка в капачето на бушониерата. За него много ме е яд, щото беше като чисто ново.
Явно проблема е от отдавна, щото стария собственик е вадил жици от купето за някои бушони, явно леглата са им се стопили...
Последна промяна от ludavoda на 24 май 2009, 21:14, променено общо 1 път.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Колега,тази кола седи паркирана около "центъра" ,нали?Една сутрин правих адрес с таксито и спрях до нея,много ми хареса,браво!?!
Ако ти трябва XR3-i за сравнение аз съм насреща,каквото мога ще ти помагам,по моята всичко си е оригинално,сам си я докарах от Германия,и моята на 2-ра предавка я няма,но включа ли 3-та излитам.......
Ако ти трябва XR3-i за сравнение аз съм насреща,каквото мога ще ти помагам,по моята всичко си е оригинално,сам си я докарах от Германия,и моята на 2-ра предавка я няма,но включа ли 3-та излитам.......

Последна промяна от dimotaxi на 02 апр 2009, 09:11, променено общо 1 път.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здрасти. Ако не ти е проблем, да излезем някъде... Много ще се радвам да ги сравним, обменим опит и т.н.
Аз съм свободен. Ако искаш пиши ми...
П.П. Ти си с най-хубавата броня. Пази си я...
Аз съм свободен. Ако искаш пиши ми...
П.П. Ти си с най-хубавата броня. Пази си я...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ето и снимка на колата отвътре...
Днес не му върви особено. Първо се люснах в една неравност - хлътване на пътя, с 120 км./ч. Гредата на скоростите и двуцевката пострадаха...
Отделно при спиране около 100 км./ч. забелязах, че воланът тресе - дискове значи...
Някой да препоръча дискове - има ли "по-оригинални"?
Днес не му върви особено. Първо се люснах в една неравност - хлътване на пътя, с 120 км./ч. Гредата на скоростите и двуцевката пострадаха...
Отделно при спиране около 100 км./ч. забелязах, че воланът тресе - дискове значи...
Някой да препоръча дискове - има ли "по-оригинални"?
Последна промяна от ludavoda на 24 май 2009, 21:15, променено общо 1 път.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Пу...пу....да не й е уроки,винаги спирам с предницата към някоя стена,да не я счупи някоя кака...,а иначе в неделя съм почивка и можем да се видим ,или ти ела до нас,или аз ще дойда,знам къде живееш,а може и направо на OMV-Люлин към >:D<: 18.00 с другите колеги да се видим.ludavoda написа:Здрасти. Ако не ти е проблем, да излезем някъде... Много ще се радвам да ги сравним, обменим опит и т.н.
Аз съм свободен. Ако искаш пиши ми...
П.П. Ти си с най-хубавата броня. Пази си я...
С каквото мога ще ти помогна,даже имам нещо на предвид за броня като моята..... >:D<:
Последна промяна от dimotaxi на 02 апр 2009, 09:10, променено общо 1 път.
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
много мъжкарска кола 

- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Твоя с механичната инжекция ли е?Дава ли ти ядове?
Ето го моя мотор........."EFI" Наистина останаха малко читави и в движение XR3-ки в София,а аз на ден обикалям по 200-300км. и скоро не съм виждал,дори да ги няма надписите,пак ще позная че е XR3-i,освен твоята която ми направи впечатление......
Ето го моя мотор........."EFI" Наистина останаха малко читави и в движение XR3-ки в София,а аз на ден обикалям по 200-300км. и скоро не съм виждал,дори да ги няма надписите,пак ще позная че е XR3-i,освен твоята която ми направи впечатление......

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Мойта е с K-Jetronic. Има и KE-Jetronic, който май е с ламбда сонда. Като твоя EFI, не съм виждал. Само съм чувал, че са ги правели 89 или 90 г.
Големи проблеми нямам, има леко закашляне при подаване на газ, но е толкова слабо, че който не познава колата може и да не го усети...
С паленето нямам никакви грижи - тоя инжекцион, колкото е по-студено - по-лесно пали...
По въпроса с броя на xr-ите, какво да ти кажа? Тук таме някой кабриолет. Като моя с таван, няма. На годината един път ще видя. А RS1600i не съм виждал от 10 години на живо. Имам чувството, че има повече каприта, отколкото xr3i...
Големи проблеми нямам, има леко закашляне при подаване на газ, но е толкова слабо, че който не познава колата може и да не го усети...
С паленето нямам никакви грижи - тоя инжекцион, колкото е по-студено - по-лесно пали...
По въпроса с броя на xr-ите, какво да ти кажа? Тук таме някой кабриолет. Като моя с таван, няма. На годината един път ще видя. А RS1600i не съм виждал от 10 години на живо. Имам чувството, че има повече каприта, отколкото xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Инжекцион. Тук вече нещата стават сложни! Механичният инжекцион Bosch K-Jetronic е много силен, супер надежден, а разходът на гориво е нисък. Дори и след близо 25 години употреба, моят xr3i харчи в София 10-12 л./100 км. и то при жестоко и непрекъснато напъване. Колата я карам предимно в центъра, всички знаете за какъв трафик става въпрос.
K-Jetronic освен на xr3i се поставя и на редица други автомобили от онова време (’80-те). Golf I GTI, Golf II GTI PL и великият KR, Capri и Granada 2.8 V6 inj., Audi и други. Единственият, но голям проблем, е че хората, които имат някаква представа от ремонта и настройката на инжекциона, са малко. Направо единици. Аз открих в София само двама. Сигурно има и още, щото градът е голям, но ходи ги открий.
Не съм особено запознат с принципа на действие на K-Jetronic, но ще ви споделя това, което знам. Не претендирам за достоверност.
Както при всеки инжекцион и тук налягането на помпата е решаващо – 6 bar. То е по-високо от налягането при електронните инжекциони. Не допускайте снадки или разни други препядствия по бензинопровода, щото може да ви падне налягането и ще изгубите мощност. Сменяйте си редовно бензиновия филтър. При нужда и по възможност не продухвайте дюзите, а направо ги сменете с нови. Цената на оригиналните дюзи Bosch е около 160 лв. Прави се и настройка за качеството на сместта, на стенд. Лично аз си обогатих сместта на максимум, колата има повече сила, но в изпускателния колектор започнаха да се отлагат много сажди, та не знам дали няма ефектът в крайна сметка да е обратен.
Като „тунинг” може да се направят много малко неща. Спортен филтър, като начало. Обаче е много скъп – над 150 лв. и аз просто си отрязах стените на кутията. Имаше моментален, но не голям ефект. Може да се смени и дроселовата клапа с по-голяма, но засега не съм намерил подходяща.
Винаги карайте с чист въздушен филтър – при K-Jetronic силата на мотора се влияе пряко от „поетото”, количество въздух. Колкото повече въздух взима колата, толкова повече „паричката” се отваря и към дюзите отива повече гориво...
Помпа с високо налягане няма да има никакъв ефект. Поне така ми каза единият от двата специалиста, даже ми обясни защо, но не запомних
Доколкото знам има само един реален тунинг, който може да се направи – да се натегнат пружините преди всяка дюза. Намират се на главата на инжекциона. Целта е главата на инжекциона да пуска повече гориво към дюзите. Вътре (в главата) има една мембрана, която е свързана с четири болта. Болтчетата на сн.2 (намират се под тия шестограми)
Колкото повече натягате дадено болтче, толкова повече гориво трябва да пуска мембраната. Логично, е че ако се натегнат еднакво всички болтчета, ще пуска развномерно по-голямо количество бензин. Да ама не. Този реглаж се прави само на специализиран стенд, какъвто не знам дали има изобщо в България. Проблемът, е че като натегнете примерно болтче номер 1, на другите 3 им се променя положението. Не знам защо е така, просто така ми казаха. Абе, не е като да си смениш чистачките
Който не разбира по-добре да не пипа...
Имало само едно решение на въпроса – вадят се четирите дюзи, слагат се в чашки примерно, след това почват да се завиват тия болтчета. Непрекъснато се правят проби, какво количество бензин отива до дюзите. Ако се получи по-голямо и еднакво за всички дюзи количество гориво – задачата е изпълнена.
Лично аз не бих го пробвал. Ако намеря и купя друга глава – тогава може, но не бих си съсипал моята. Можело да се разцентрова инжекциона така, че след това да не иска да работи изобщо.
Колко е верно всичко това – не знам...
Следва...
K-Jetronic освен на xr3i се поставя и на редица други автомобили от онова време (’80-те). Golf I GTI, Golf II GTI PL и великият KR, Capri и Granada 2.8 V6 inj., Audi и други. Единственият, но голям проблем, е че хората, които имат някаква представа от ремонта и настройката на инжекциона, са малко. Направо единици. Аз открих в София само двама. Сигурно има и още, щото градът е голям, но ходи ги открий.
Не съм особено запознат с принципа на действие на K-Jetronic, но ще ви споделя това, което знам. Не претендирам за достоверност.
Както при всеки инжекцион и тук налягането на помпата е решаващо – 6 bar. То е по-високо от налягането при електронните инжекциони. Не допускайте снадки или разни други препядствия по бензинопровода, щото може да ви падне налягането и ще изгубите мощност. Сменяйте си редовно бензиновия филтър. При нужда и по възможност не продухвайте дюзите, а направо ги сменете с нови. Цената на оригиналните дюзи Bosch е около 160 лв. Прави се и настройка за качеството на сместта, на стенд. Лично аз си обогатих сместта на максимум, колата има повече сила, но в изпускателния колектор започнаха да се отлагат много сажди, та не знам дали няма ефектът в крайна сметка да е обратен.
Като „тунинг” може да се направят много малко неща. Спортен филтър, като начало. Обаче е много скъп – над 150 лв. и аз просто си отрязах стените на кутията. Имаше моментален, но не голям ефект. Може да се смени и дроселовата клапа с по-голяма, но засега не съм намерил подходяща.
Винаги карайте с чист въздушен филтър – при K-Jetronic силата на мотора се влияе пряко от „поетото”, количество въздух. Колкото повече въздух взима колата, толкова повече „паричката” се отваря и към дюзите отива повече гориво...
Помпа с високо налягане няма да има никакъв ефект. Поне така ми каза единият от двата специалиста, даже ми обясни защо, но не запомних

Доколкото знам има само един реален тунинг, който може да се направи – да се натегнат пружините преди всяка дюза. Намират се на главата на инжекциона. Целта е главата на инжекциона да пуска повече гориво към дюзите. Вътре (в главата) има една мембрана, която е свързана с четири болта. Болтчетата на сн.2 (намират се под тия шестограми)
Колкото повече натягате дадено болтче, толкова повече гориво трябва да пуска мембраната. Логично, е че ако се натегнат еднакво всички болтчета, ще пуска развномерно по-голямо количество бензин. Да ама не. Този реглаж се прави само на специализиран стенд, какъвто не знам дали има изобщо в България. Проблемът, е че като натегнете примерно болтче номер 1, на другите 3 им се променя положението. Не знам защо е така, просто така ми казаха. Абе, не е като да си смениш чистачките

Имало само едно решение на въпроса – вадят се четирите дюзи, слагат се в чашки примерно, след това почват да се завиват тия болтчета. Непрекъснато се правят проби, какво количество бензин отива до дюзите. Ако се получи по-голямо и еднакво за всички дюзи количество гориво – задачата е изпълнена.
Лично аз не бих го пробвал. Ако намеря и купя друга глава – тогава може, но не бих си съсипал моята. Можело да се разцентрова инжекциона така, че след това да не иска да работи изобщо.
Колко е верно всичко това – не знам...
Следва...
- 30e
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Яшо тоовааа, такааа не се правиludavoda написа: Ако се получи по-голямо и еднакво за всички дюзи количество гориво – задачата е изпълнена.




Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Не четеш внимателно. Нали и аз това съм написал - прави се на стенд! Също така съветвам, никой да не пипа настройката. Казвам само откъде може да дойде още мощност. Чисто теоретично...
Ти говориш за синхронизация на карбураторите с часовници за разреждането, но това е друга песен според мен, щото там имаш четири дроселови клапи, а тук е една. И това, че има износване е съвсем друга работа. Все едно да ми твърдиш, че ако си смениш карбуратора с по-голям, колата няма да тръгне, щото се е износил 3-ти цилиндър примерно и му трябва специална настройка. Аз поне така го разбирам твоето мнение...
И още нещо - това е "механичен" инжекцион - дюзите църкат постоянно, не по преценка на компютър. Помисли...
Според мен се бъркаш с елекронен инжекцион...
Ти говориш за синхронизация на карбураторите с часовници за разреждането, но това е друга песен според мен, щото там имаш четири дроселови клапи, а тук е една. И това, че има износване е съвсем друга работа. Все едно да ми твърдиш, че ако си смениш карбуратора с по-голям, колата няма да тръгне, щото се е износил 3-ти цилиндър примерно и му трябва специална настройка. Аз поне така го разбирам твоето мнение...
И още нещо - това е "механичен" инжекцион - дюзите църкат постоянно, не по преценка на компютър. Помисли...
Според мен се бъркаш с елекронен инжекцион...
- 30e
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз съм го мислилludavoda написа:И още нещо - това е "механичен" инжекцион - дюзите църкат постоянно, не по преценка на компютър. Помисли...
Според мен се бъркаш с елекронен инжекцион...


Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Абе дайте да ги обсъдиме тези проблеми някой път на по бира предлагам
Б.


Б.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Искам да ви питам нещо,понеже темата е за XR3-i,предлагат ми едни джанти 14" и да ми кажете ще ме отиват ли на кабриото и ако са бели........?!?
Извинявам се на колегата,че се отклонявам от темата,но и моята е ретро-автомобил,а и си компетентен за всичко свързано с XR3,харесва ми как разсъждаваш... 


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Супер! Лично за мен, това са едни от най-готините джанти. Все пак трябва да ги пробваш на кабриото. Твоите също не са лоши, поне на снимките... Или са тасчета?
Какви шеги само си прави съдбата. Преди 10 години имах xr3i, тия джанти бяха много разпространени. И аз толкова да не ги харесвах, че нямаше накъде. Присмивах се на всеки с такива джанти... Минаха години и сега са ми любимите...
И още нещо - няма проблем за всеки, който има нещо да пита, да каже, да посъветва, да оспори или пък да добави, да пише тук. Нали темата е затова. За xr3i...
Какви шеги само си прави съдбата. Преди 10 години имах xr3i, тия джанти бяха много разпространени. И аз толкова да не ги харесвах, че нямаше накъде. Присмивах се на всеки с такива джанти... Минаха години и сега са ми любимите...

И още нещо - няма проблем за всеки, който има нещо да пита, да каже, да посъветва, да оспори или пък да добави, да пише тук. Нали темата е затова. За xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Оптичен тунинг. Въпрос е на вкус, а всеки си има собствен. Лошо няма. Според мен няма големи възможности за оптични промени по колата – тя си е хубава по принцип. Все пак има някои неща:
Прагове RS. Това е най-сериозната промяна – прави колата по ниска, без да влияе на управлението (дупки, неравности и т.н.).
Спойлерът отзад. Оригиналният е прекрасен, другите „тунинговани” спойлери, само развалят задницата. Пригаждането на спойлери от други автомобили, също...
Затъмняване (с мярка обаче) на стопчетата, бели предни мигачи. Един колега от форума ми каза, че може да се разглоби предния (ако е бял) мигач и да се извади от вътре жълтата пластмаса. Ставало готино. Мисля да го пробвам...
Качествен ауспух. За мен най-подходящият накрайник е средноголямо кръгче. Опитите да се слагат два ауспуха, огромни тръби или пък изваждане на газовете отпред до шофьора, пораждат само смях в околните. Аз го купих с отвратителен двоен ауспух, махнах едната тръба, но въпреки всичко е ужасно. Но засега ще карам с него, понататък ще взема цяло спортно гърне.
Бронята. Много важен елемент. Най-красивата е от RS1600, xr-ската също не е лоша. Всякакви подложки, престилки, ножове и т.н. само влошават нещата. Съществуват цели групи от хора, които си мислят, че като удължиш предната броня, все едно си си свалил колата на земята. Ужасна заблуда. Стойката става от пружини, не от престилки. Виждал съм чудовищни неща. Такъв кич, че направо настръхвам. Повечето xr-и от чужбина, на който съм гледал снимки в Интернет, са отвратителни. Особено от Англия. Тия хора са царете на кича. Но нали всеки си има вкус.
Затъмняване на стъклата. Пак умерено и изпълнено професионално. Без балончета, следи от изрязване и т.н.
Друго не се сещам...
Вижте и колата отзад. Според мен е много красива. Стоповете много добре се затъмниха. Според мен, де
Следва...
Прагове RS. Това е най-сериозната промяна – прави колата по ниска, без да влияе на управлението (дупки, неравности и т.н.).
Спойлерът отзад. Оригиналният е прекрасен, другите „тунинговани” спойлери, само развалят задницата. Пригаждането на спойлери от други автомобили, също...
Затъмняване (с мярка обаче) на стопчетата, бели предни мигачи. Един колега от форума ми каза, че може да се разглоби предния (ако е бял) мигач и да се извади от вътре жълтата пластмаса. Ставало готино. Мисля да го пробвам...
Качествен ауспух. За мен най-подходящият накрайник е средноголямо кръгче. Опитите да се слагат два ауспуха, огромни тръби или пък изваждане на газовете отпред до шофьора, пораждат само смях в околните. Аз го купих с отвратителен двоен ауспух, махнах едната тръба, но въпреки всичко е ужасно. Но засега ще карам с него, понататък ще взема цяло спортно гърне.
Бронята. Много важен елемент. Най-красивата е от RS1600, xr-ската също не е лоша. Всякакви подложки, престилки, ножове и т.н. само влошават нещата. Съществуват цели групи от хора, които си мислят, че като удължиш предната броня, все едно си си свалил колата на земята. Ужасна заблуда. Стойката става от пружини, не от престилки. Виждал съм чудовищни неща. Такъв кич, че направо настръхвам. Повечето xr-и от чужбина, на който съм гледал снимки в Интернет, са отвратителни. Особено от Англия. Тия хора са царете на кича. Но нали всеки си има вкус.
Затъмняване на стъклата. Пак умерено и изпълнено професионално. Без балончета, следи от изрязване и т.н.
Друго не се сещам...
Вижте и колата отзад. Според мен е много красива. Стоповете много добре се затъмниха. Според мен, де

Следва...
Последна промяна от ludavoda на 24 май 2009, 21:18, променено общо 3 пъти.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На мен ми харесва как е станало,а на оръфаните краища можеш да сложиш един черен (шлаух)кант,дето се слага на ръба на вратата да не я жулиш и тамън ще потчертаеш контура.... >:D<:
Казах ти споко, ще ти намеря броня,ти с тая прави каквото искаш и не бери грижа.Даже ако трябва моята ще сваля и ще направим отливка,трудно но не непостижимо.... >:D<:
Това са тасчета от тойота с емблема на форд и боядисани бели,много ги бъркат....А онези джанти ми ги дават 4бр. за 100лв. ,само да ги боядисам бели и ги слагам на каручката,пък на който не му харесват значи няма вкус... >:D<:
P.S.вчера минах покрай вас,беше я измил та чак блестеше(кукла....),наистина стопчетата са супер,искам и аз моите така....
Казах ти споко, ще ти намеря броня,ти с тая прави каквото искаш и не бери грижа.Даже ако трябва моята ще сваля и ще направим отливка,трудно но не непостижимо.... >:D<:
Това са тасчета от тойота с емблема на форд и боядисани бели,много ги бъркат....А онези джанти ми ги дават 4бр. за 100лв. ,само да ги боядисам бели и ги слагам на каручката,пък на който не му харесват значи няма вкус... >:D<:
P.S.вчера минах покрай вас,беше я измил та чак блестеше(кукла....),наистина стопчетата са супер,искам и аз моите така....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта