НОВОТО МИ КАПРИ
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
БРАВО ! Ура!
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
Време беше!
Айде честито
Б.


Б.
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
Здравейте отново , отдавна не съм писал по темата и реших да я изтупам малко от прахта . След сериозно и продължително търсене успях да събера желания от мен комплект джанти - предни 7х13 ЕТ-5 и задни 7.5х13 ЕТ-19 . Реших да ги пребоядисам и се захванах с процедурата по разкрасяването . В началото започнах с много ентусиазъм , в един момент се бях хванал за главата , но на финала много бързо забравих негативните моменти и остана само удоволствието от добре свършената работа .По време на процеса направих малко снимки който смятам да споделя с вас :
- така изглеждаха след като ги смих със специална смивка за боя която не уврежда алуминия :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138355.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- след това ги боядисах с специално епоксидно покритие което не позволява на алуминия да корозира :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138366.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- наложи се да ги направя на две части - първо задната и страничния ринг и после лицевата част:
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138372.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- дойде и най трудния момент : след като пръснах сивата основа трябваше да облепя лъчите и бордовете на джантите - това си беше тест за здрави нерви .
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138380.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- после дойде ред и на черната боя :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138387.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- на финала пръснах перлите и след това лака и се получи ето това :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138534.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За финал и две снимки на рогчетета от задната броня :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138544.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138551.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- така изглеждаха след като ги смих със специална смивка за боя която не уврежда алуминия :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138355.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- след това ги боядисах с специално епоксидно покритие което не позволява на алуминия да корозира :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138366.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- наложи се да ги направя на две части - първо задната и страничния ринг и после лицевата част:
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138372.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- дойде и най трудния момент : след като пръснах сивата основа трябваше да облепя лъчите и бордовете на джантите - това си беше тест за здрави нерви .
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138380.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- после дойде ред и на черната боя :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138387.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- на финала пръснах перлите и след това лака и се получи ето това :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138534.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За финал и две снимки на рогчетета от задната броня :
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138544.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/s1/0447/027138551.jpg?r=0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
Супер !!!!
Сега чакам снимки качени на Каприто
P.S само аз ли не ги виждам или са ти изчезнали снимките по назад в темата
Сега чакам снимки качени на Каприто

P.S само аз ли не ги виждам или са ти изчезнали снимките по назад в темата


2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
много добре са се получили джантите 

- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: НОВОТО МИ КАПРИ
Супер! Нямам търпение да ги видя сложени на Каприто
Много, много добре са станали!
Много, много добре са станали!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта