Да помогнем на един стар дизел.
- svetozar_gb
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 окт 2018, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Transit '83 mk2 2.4D
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Разбира се ще се използва случая и ще се сменят сегментите и ще се измерят цилиндрите. Ще отворя и двигателя донор, ако е по-малко износен може да ги разменя.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Ми да, та това си е класика на 36 години.


Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- svetozar_gb
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 окт 2018, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Transit '83 mk2 2.4D
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Един електричарски въпрос. Докато се занимавах с ремъка и излезлите впоследствие работи, единият от двата акумулатора предаде Богу дух. Категорично реших вече да мина на един акумулатор, защото ми писна да инвестирам в два нови еднакви акумулатора през 5 - 6 години. Ще взема възможно най-големия, който се побира в по-близката до стартера стойка. Въпросът ми е, трябва ли да сменя кабелите с по-дебели след преминаването от два акумулатора към един и ако да колко дебели да сложа? Сегашните са около 70 кв.мм.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
До 4-5 А/mm2 постоянно натоварване, проводникът не загрява - собствената му повърхност го охлажда достатъчно (става дума за меден проводник). При плътност на тока над 10 А/mm2 вече започва осезаемо, но допустимо загряване. Въртиш стартер няколко секунди, дърпа ток не повече от 200 А и при 70 mm2 ще създаде плътност на тока около 3 А/mm2, няма за какво да се притесняваш.
- svetozar_gb
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 окт 2018, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Transit '83 mk2 2.4D
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Благодаря за отговора!
- svetozar_gb
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 окт 2018, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Transit '83 mk2 2.4D
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Здравейте, колеги! Какво трябва да бъде маслото в диференциала? В книжката пише спецификация на Форд SRM2C9102A. Тази спецификация на какво отговаря всъщност?
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Кратко търсене с гуглЮ води до този резултат
https://detalini.ru/transmissionnye-mas ... 41dc29265/
Съдейки по цифрата 90 в наименованието, предполагам, че всяко трансмисионно масло с вискозитет 75W90 би свършило работа.
https://detalini.ru/transmissionnye-mas ... 41dc29265/
Съдейки по цифрата 90 в наименованието, предполагам, че всяко трансмисионно масло с вискозитет 75W90 би свършило работа.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- svetozar_gb
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 окт 2018, 11:44
- Модел на автомобила: Ford Transit '83 mk2 2.4D
- Местоположение: Gabrovo
- Status: Извън линия
Re: Да помогнем на един стар дизел.
Значи това трябва да е подходящо?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост