Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Bonso » 18 юли 2010, 13:12

екстра е бронята! :))

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 18 юли 2010, 17:02

Sasho85 написа:Много грозна тая броня. Що не вземеш да я изхвърлиш някъде на далеко? Например във Варна :lol:
Толкова зор беше докато я намеря,а сега да я захвърля чак във Варна,няма да стане Саше!! *00127* *00127* *00127*
Радвам се че ви харесва _friends_ _friends_

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ffmk1l » 18 юли 2010, 17:54

Много ми харесва всичко, което си направил досега по колата. Наистина, пробвай със свалени капачки на джантите, направи снимки така и пусни да видим. Много ще се радвам да се запознаем на живо. Продължавай все така! На събора мислиш ли да ходиш, аз още не знам.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 19 юли 2010, 20:14

Ето тези снимки са от монтажа на новите гуми и тук още не бях сложил капачките............ :-/: :-/: :-/:

Изображение
Изображение

Много не ми харесва така,но вашето мнение е важно за мен!? :-/: :-/:

Потребителски аватар
nosfera7u
потребител
потребител
Мнения: 305
Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
Местоположение: София, Нови Искър
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от nosfera7u » 24 юли 2010, 19:13

нз колега на мен ми харесват джантите без капачки, можеби защото моите нямаха и съм свикнал да ги виждам без капачки тези джанти :)

Любомир Семерджиев
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Любомир Семерджиев » 29 юли 2010, 23:27

Със капачки седи доста по добре според мен :roll:

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 01 авг 2010, 21:38

Момчета помагайте,откакто смених предни лагери и главини с дискове и накладки имам чувството че предните джанти се загряват прекалено много и се появи един шум като от лагер,само че като завивам звука не се променя,като я вдигна на крик се въртят много леко и без шум,а след 5 дни пътувам за морето ???? :-/: :-/: :-/: :-/:

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 09 авг 2010, 22:59

Значи тръгнах за Приморско към 04.30ч. в Неделя сутринтта,заредих бензин до-горе и след 50км. на Ихтиман ми БЛОКИРА преден десен лагер при положение че по-нагоре в темата съм писал ,че съм сменил абсолютно всичко по предницата/лагери,главини,дискове,накладки и т.н./,като майстора и магазинера ми се кълняха че лагерите са перфекни и ще ме надживеят!За ваша информация не си купувайте нищо от този магазин,почти всичко е менте,намира се на ул.Козлудуй и ул.Дунав казва се ЕТ.ЙОВАЛ! *00127* *00127* *00127* *00127* *00127*
По някяква случайност стигнах до бензиностанция на Лукойл и вътре седеше човек на име Иво ,който се оказа че работи като пътна помощ,но смяната му е приключила и може да ми смени лагерите,но трябва да си ги купя отнякъде ,а в Неделя в 05.30ч. е трудно,при това трябва да са хубави като SKF или FAG ,добре че имам много познати и се обадих на дистрибутор на SKF на ул.Симеон и жената каза че има моите лагери и че мога да дойда до магазина и да ги взема/супер любезна жена/,с колата на майстора отидох до София,купих лагерите и се върнах до Ихтиман и всичко това се развива в 06.00ч. сутринтта в Неделя през това време майстора я беше разглобил и на самите лагери имаше огромни шупли заради които лагера е загрял,греста е изтекла и блокирал.
Сложи новите лагери SKF и към 11.30ч. вече пътувах към морето,след като ми свърши отпуската се връщам в София и магазина и сервиза ще ги направя луди! *00142* *00142* *00142*
Пpосто господ беше с мен и свичко се pазмина с монтаж 2бр. по 25лв. и 100лв. за лагерите"SKF"-2бр. и 30лв. за бензин Ихтиман-София-Ихтиман! абе общо 180лв. >:D<:
Изображение
Това е снимка от гаража в Ихтиман!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 10 авг 2010, 04:04

Димо, почти съм сигурен, че става въпрос за лош монтаж (като разбира се не изключвам и другите възможности). Това е нещо, за което няколко пъти те предупредих да внимаваш. Тази лагеро-главинна група е много гадна за сглобяване - гайката се стяга на ТОЧНО определени килограми...
Всички други варианти за монтаж вероятно ще доведат или до превъртане на лагера в главината или износване на галванизираното покритие на лагерите...
Аз също сменях наскоро лагери и главини, като нито лагерите, нито главините, са от кой знае каква марка. Просто ми ги смени братовчед ми, като предварително се бяхме информирали за всички необходими неща...

Но важното е, че всичко е наред - не се ядосвай и си карай почивката.

П.П. Като си дойдеш, живот и здраве да е - звънни ми. Искам да разгледам прецаканите лагери...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 10 авг 2010, 09:50

Незнам Явка,иде ми да *00142* *00142* *00142* и майстора и продавача,защото и двамата се кълняха в качеството и монтажа на този "възел",но ще ти ги покажа и ще дойдеш с мен!
В тези които купих в 05.30ч. съм 100% сигурен, защото тази жена продава SKF от 20години,и няма да ме лъже ,защото съм израснал пред очите й заедно със сина й!След като стигнах до Приморско видях,че не е исхвърлил и грам грес,което е добре,абе има разлика и дано няма проблеми на връщане!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 10 авг 2010, 10:59

Няма какво толкова да се обърка при тази главина, така е направена че двата лагера опират един в друг и колкото да стягаш хлабината си остава същата. Има някаква друга причина. Може височината на лагерите е по-малка и като се стегнат не могат да осигурят нужната хлабина, тогава всеки лагер ще се скапе. Лагерите имат допуск при изработката и е добре при такава сглобка да се ходи в магазина със стария лагер и шублер, и да се подберат такива с максимално близък размер (ако има достатъчна наличност в магазина). Скъпите (маркови) лагери са със по-малки отклонения, отколкото евтините, затова пасват и без подбор. Може също смазката да е била неподходяща или недостатъчна. Естествено не отхвърлям и лагери менте, но в предвид малкия пробег, клоня към първите две, особено като чета това:
dimotaxi написа:Момчета помагайте,откакто смених предни лагери и главини с дискове и накладки имам чувството че предните джанти се загряват прекалено много и се появи един шум като от лагер,само че като завивам звука не се променя,като я вдигна на крик се въртят много леко и без шум,а след 5 дни пътувам за морето ???? :-/: :-/: :-/: :-/:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 10 авг 2010, 11:47

Насе - има логика, в това което казваш. Не съм се замислял досега, не съм и предполагал, че може да има отклонения в размера...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 10 авг 2010, 22:37

HACKO написа:Няма какво толкова да се обърка при тази главина, така е направена че двата лагера опират един в друг и колкото да стягаш хлабината си остава същата. Има някаква друга причина. Може височината на лагерите е по-малка и като се стегнат не могат да осигурят нужната хлабина, тогава всеки лагер ще се скапе. Лагерите имат допуск при изработката и е добре при такава сглобка да се ходи в магазина със стария лагер и шублер, и да се подберат такива с максимално близък размер (ако има достатъчна наличност в магазина). Скъпите (маркови) лагери са със по-малки отклонения, отколкото евтините, затова пасват и без подбор. Може също смазката да е била неподходяща или недостатъчна. Естествено не отхвърлям и лагери менте, но в предвид малкия пробег, клоня към първите две, особено като чета това:
dimotaxi написа:Момчета помагайте,откакто смених предни лагери и главини с дискове и накладки имам чувството че предните джанти се загряват прекалено много и се появи един шум като от лагер,само че като завивам звука не се променя,като я вдигна на крик се въртят много леко и без шум,а след 5 дни пътувам за морето ???? :-/: :-/: :-/: :-/:
Наско много си прав тези лагери които блокираха изработката им беше отвратителна,а също и височината им е по-малка от тези които взех от моя човек и съм сигурен че са SKF ,просто нямат нищо общо!SKF е шлифован и обработен като диамант,а тези които ми сложиха в сервиза все едно са правени в час по трудово... :-/:
От монтажа в Ихтиман до сега/Приморско/ няма проблеми 500км.,тези ментетата изхвърляха грестта,а сега няма и капка грес,значи всичко е наред,ДАНО!!!
Този който ми сложи ментетата ми каза че е изхвърлило греста защото съм сложил джанти с гуми 195/50/15 и били тежки за тези главини и ги товарело,според мен са глупости,защото преди бях с 195/60/14 и външния диаметър е един и същ,както джантата е алуминиева и е лека!

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от mitaka_s_fordaka » 11 авг 2010, 16:21

Здравейте колеги. :D За първи път виждам тази тема,защото не съм предполагал да видя XR3 в ретро тема. :lol: .Познавам колегата ludavoda,а онзи ден на Приморско се запознах и с колегата dimotaxi.Голяма носталгия ме налегна по мойто кабриолетче като се качих в колата на Димо.Постоянно гледах колата му от терасата 8) Въпреки че мойто не беше Xr ми беше голям кеф да го карам.Причината заради която го оставих е че ми беше слабичко вече.Въпреки това пак съм в клуба с ПУМА :D . На колегата Димо колата е просто уникална.Толкова гледана и лачена кола на толкова години скоро не бях виждал.Наистина се възхищавам и на двамата колеги,пазете си колите,подържайте ги и ги карайте с удоволствие. :D


Прочетох цялата тема.Моя форд също беше разкрачил предницата.Дори няколко пъти излизаха полуоските.Решението беше- на дозер,отдолу греда между двата рога и цялата драма приключи.Преди това не можех да смогна на гуми.Предния капак съм го купувал мноооого отдавна от РС турбо.Момчето беше от едно село до София и го продаваше на части.Имаше заден спойлер от косуърт,предна разпънка на ботушите,брони,салон,врати обаче беше отдавна и вече му нямам телефона,иначе съм сигурен че му е останял някой чарколяк.

П.С.:ludavoda,гледам че правиш някакви стартове.Ако искаш може да замериме с Пумата/сток/ да видим какъв ще е резултата.Не предлагам мегана защото не е стоков а и няма смисъл.
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 11 авг 2010, 22:24

dimotaxi написа: Този който ми сложи ментетата ми каза че е изхвърлило греста защото съм сложил джанти с гуми 195/50/15 и били тежки за тези главини и ги товарело,според мен са глупости,защото преди бях с 195/60/14 и външния диаметър е един и същ,както джантата е алуминиева и е лека!
Тоя разбирач колко дава да го повозя София-Варна-София с XR-a с 16" джанти на 7J с гуми-215мм :lol:
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 11 авг 2010, 22:52

Сашо ,той се чуди какво да ми каже вече още малко ще каже че приставката на задната броня създава съпротивление и от там се натоварват главините и лагерите блокират... =)): =)): =)): =)): =)):
Знае че като се върна от Приморско го чака... *00142* *00142* *00142*
Нямам думи! >:D<:

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 11 авг 2010, 23:09

Аз кат ти казах да си хвърлиш приставката във Варна, ти не слушаш. Ай ся сменяй лагери-само от нея ще е :lol:


Аз да се похваля пък и Явор (те колите са 90% еднакви). С един приятел-върл фен на БМВ отиваме в къщи да му дам едни джанти. Спираме пред XR3-ката и викам ей я бегачката ама малко прашна. И тоя " Тя много готина ве, стойката е страшна" Отключих му, седна вътре, запали и почна кат децата да се радва и да дава газ :lol:
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от HACKO » 11 авг 2010, 23:49

Абе Димо, ти да не си като мене 100кила и затова да блокират лагерите *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 12 авг 2010, 09:01

HACKO написа:Абе Димо, ти да не си като мене 100кила и затова да блокират лагерите *00120*
Ами аз съм 72кг.!Ма понеже Сашо пожела задната приставка и затова............ =)): =)): =)):

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 12 авг 2010, 21:35

mitaka_s_fordaka написа: П.С.:ludavoda,гледам че правиш някакви стартове.Ако искаш може да замериме с Пумата/сток/ да видим какъв ще е резултата.Не предлагам мегана защото не е стоков а и няма смисъл.
А, добре дошъл сред нас.
Никакви проблеми нямаш - пускаме ги. Сега съм с един инжекцион от Голф, и като че ли повече върви, но може и да си внушавам. Скоро ще го сменям обаче, щото много гасне, трябва да се купят дюзи, а сега нямам възможност. Тамън ще пробваме, после ако си навит ще се пробваме и с оригиналния инж. от xr-а...

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта