центровка на диференциал?

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

центровка на диференциал?

Мнение от jack71 » 25 авг 2007, 20:51

след като запалих вече имам надежди за есента:) оправих помпата, стартера и сега съм на диференциала. взех лагери и ги набих(голяма грешка) но трябва да се центрова. а пък няма майстори... имам ръководство но на немски. някой да знае добър майстор или немски? или поне как става...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bonso » 27 авг 2007, 16:43

До сега не съм имал проблеми с диференциала... Предполагам трябва да търсиш някой стар майстор :idea: с опит. Каква точно центровка трябва да се направи?

Bonso

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 28 авг 2007, 20:53

след сглобката ,пущаш лист хартия-не трябва да бъди накъсана ,а леко надраскана и смачкана.Е....има и други сп. машини-знаеш как става.
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 28 авг 2007, 23:13

сменям лагерите на пиньона и диференциала. на самия пиньон има една втулка и една пластина които контролират до колко да влица навътре пиньона и триенето на лагерите. там няма проблем, но двата лагера на самия диференциал са трудни- под тях има кръгли пластини които определят височината на сглобката на лагера и доколко има изместване на венеца към пиньона. първият проблем е от къде мога да си намеря такива пластини. за листа хартия не знам... не ми се рискува. имам ръководството и там е с доста прецизни уреди....но е на немски..

Потребителски аватар
goppi
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 16 яну 2007, 16:08
Модел на автомобила: FORD TAUNUS12M TURNIER
Местоположение: PLOVDIV
Status: Извън линия

pl.

Мнение от goppi » 29 авг 2007, 15:43

пластини можеш да си направиш от латун нали знаеш какво е.месингова ламарина която е много тънка и се реже лесно със замба или ножица и е точно за такива неща за подлагане и обиране на малки луфтове.мисля че не беше трудно да се центрова ще питам и пак ще пиша. :wink: надявам се да съм ти помогнал и успех

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 29 авг 2007, 17:39

страшна идея! до няколко дни един приятел ще ми преведе ръководството. намерих си и инструменти. така че до седмица се надявам да правя нещо. ще пиша и задължително ще се постарая за снимков матрериал

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 29 авг 2007, 20:49

приятел има майстори,центровайки клапани на слух-/като музикант чуват тона/Същите с едно завъртване усещат и колко са затегнати лагерите.Така че тези ,,уреди ,,на сила не разчитай много ,а отиди при някой ,,дъртанян,, за по сигурно
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 08 ное 2007, 11:02

С хартия и 'латун' не е ясен резултатът с диференциала на капри. Прегледах упътването, изглежда прецизен с тези малки и точни хлабиним които искат при сглобяването. Няма да стане за един ден, защото ще се наложи да търсиш подложни пластини или някое приспособление.

Но ако се прави по изискванията - току виж е станал добре :)

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта