Страница 1 от 1

Ford Capri

Публикувано: 10 юни 2008, 00:34
от deshi
Стара Загора

Re: Ford Capri

Публикувано: 10 юни 2008, 19:44
от vladi tanev
*00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00134* *00134* *00134* *00926* *00926* *00940* *00940* *00940* *00940*

Re: Ford Capri

Публикувано: 11 юни 2008, 19:31
от mitakacapri
ЕЕЕ,страхотно!!!! Отдавна си мечтая за такъв мотор. Дай повече инфо за работата по слагането на ДВГ.Аз лично се плаша от елекрониката и компа(много съм бос по тази част).Какви парички ти излезе? Каква ск.кутия използваш?Диферинциала с какво пред.число е?

Re: Ford Capri

Публикувано: 12 юни 2008, 11:45
от deshi
Ами мотора го видя кой е :2.0 ефи с 2 вала и 8 клапана. Скоростната кутия е 5 степенна мт 75 от Сиерра електрониката и Еку-то са свлени от Сиеррата и сега са на Каприто, кардана е правен наново . Диференциала е стандартния който си е с 1.6 мотора на Капри .За парите какво да ти кажа трябва ти една сиерра 2.0 ефи за донор . :) Ако минаваш през Стара Загора може да минеш да го видиш.

Re: Ford Capri

Публикувано: 12 юни 2008, 13:50
от mitakacapri
Питам за дифа защото мойто беше1.6 и пред. число го дават3.750:1 а сега съм с 2.3 и неговото пред.число е 3.222:1,та ако може да ме светнеш какво става в този случей :idea:

Re: Ford Capri

Публикувано: 12 юни 2008, 17:03
от deshi
Ами този който е 3.750 има по голямо ускорение а по ниска максимална скорост.Другият е точно обратното при него.:)

Re: Ford Capri

Публикувано: 18 юни 2008, 09:11
от mitakacapri
"кардана е правен наново"
Каво точно си правил на кардана?
Дай някъкви подробности?
Сложих 5-ст. ск.кутия "Type N(9)",но трябваше да сменя предната част на кардана от Сиера(с гуменото каре)понеже новата кутия е със ситни шлици а старата е с едри.Сега имам проблем-вибрации в ск.лост и педала на съединителя.Имам опасения,че съм загубил съосието на кардана.
П.С. да нямаш случайно кардан със ситни шлици за продаване?

Re: Ford Capri

Публикувано: 18 юни 2008, 14:02
от deshi
Мисълта ми е че МТ 75 като цяло е по дълга от кутията на Capri-то(N4) следователно ти трябва по къс кардан.Като цяло кутиите на форд за редови и В-образни мотори имат разлика в камбаната и амбриажната ос . Така че за теб най -добрия вариант е мт 75 от в-образно скорпио.Но най-добре си купи една Сиерра 2.0 дохц и вземи мотора трансмисията и инсталацията :)

Re: Ford Capri

Публикувано: 28 юни 2008, 01:39
от yassimoto
Здрасти колега , някъде по сайтовете четох , че за да се сложи МТ 75 кутия трябвало да се преправя тунела . Вие когато ги слагахте наложили се нещо такова и каква греда за скоростите ползвахте ?

Re: Ford Capri

Публикувано: 28 юни 2008, 14:30
от deshi
не може без да се реже :)

Re: Ford Capri

Публикувано: 24 сеп 2008, 20:46
от deshi
bla

Re: Ford Capri

Публикувано: 24 сеп 2008, 21:12
от yassimoto
Колега , гледам че разработваш колата по същата схема по която и аз работя ( спирачки , вежди и т.н. ) , браво , браво само така :D:

Re: Ford Capri

Публикувано: 25 сеп 2008, 00:17
от deshi
първо беше мотора и кутията и след това всичко останало... сега на колата са само предния и задния мост :)