Страница 1 от 1
Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто
Публикувано: 24 апр 2006, 18:25
от mitakacapri
Здравейте Капри-маниаци. Искам да си сложа 5-степенна кутия. Имам Капри МК3 с двигател 2.3 V6. Бихте ли ми дали съвет от какъв модел ФОРД би паснала? Благодаря предварително!!

Публикувано: 24 апр 2006, 21:17
от paintman
сиера с такъв мотор може и да стане .нека се изкаже някои по грамотен от мен

Публикувано: 25 апр 2006, 09:54
от jack71
и аз съм чувал че от сиера ставали части. ама не съм виждал

между другото пък излезе че диференциала ми е със същите характеристики като на транзит( венец лагери и т.н.)

. знай ли човек при тия коли... най добре я свали и се поразходи по моргите... ама не споменавай каква кола че очите им ще станат на доларчета
Публикувано: 25 апр 2006, 18:52
от Bonso
Преди Каприто имах Форд Гренада 2.3 V6. Беше с 5- степенна скоростна кутия, която предишния собственик ми каза, че е от Сиера. За съжаление блокира. Тогава взех от Гренада на части 4- степенна и пасна перфектно. Предполагам, че от Сиера и Гренада ще станат, но немога да дам гаранция... : )
Bonso
Публикувано: 25 апр 2006, 21:18
от yassimoto
Със сигурност стават скорости от Сиера и Скорпио които са със стария V- образен двигател от 2000 до 2800 , би трябвало да стават и от редовия двигател , но се сменя камбаната /кожуха на съединителя / , единственото за което трябва да се гледа е дължината на опашката /първичния вал на скоростите / и броя на шлиците . Аз лично съм слагал скорости от V-обазен на редови .

Публикувано: 27 апр 2006, 18:12
от mitakacapri
Много Ви Благодаря за съветите! Ще трябва да почвам да търся кутия и след това......"мъки"и дано стане
Публикувано: 28 апр 2006, 21:20
от yassimoto
Това което се сетих е , че на V-образния мотор , скоростите са със по-дълга опашка .

ЭА КАПРИТО
Публикувано: 29 апр 2006, 13:32
от TZVETOMIR
ТРЯБВА ДА ПРЕСТЬРЖЕШ ОПАШКАТА НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ НА СИЕРАТА В МОМЕНТА СЕ ЭАНИМАВАМ ТОЧНО С ТОВА НО ЭА ГРАНАДА КУПЕ 2.3V6 ДВИГАТЕЛЯТ И Е СЬШТИЯ КАТО НА КАПРИТО
Публикувано: 30 апр 2006, 16:45
от mitakacapri
Това ли е Гренадата? Между другото двигателя ми е също от Гренада МК1
Публикувано: 27 сеп 2006, 13:09
от mitakacapri
Здравейте,онзи ден сложих най-после 5- степенна кутия на Capri-тo.

Първите впечатления са ,че олекна работата на мотора,но имам чуството, че стана малко по- тромава

.За сега не мога да кажа какъв е разхода щото я карам от два дена.Според мен ще падне,но с колко ще пиша като го засека
Ето някои съвети ако някой иска да сменя ск.кутия:
1. Кутията е "type 9"(трябва да има N _ _9Т-7006)мисля че са от 83-86г.
2. Ако кардана ви е със ситни шлици- нямате проблеми,но при мен беше с едри и се наложи да сменя първата част от кардана със "Сиерова"(тези със гуменото каре)
3. Моята гредичка с тампона за ск. кутия се размина и се наложи да си купя от "Гренада"и да я разпробия за да я захвана за купето.
4. Камбаната я взех от старата ск. кутия.
5. Цени:1. Ск.Кутия-220лв.
2. Кардан-50лв.
3. Греда(с тампон)-15лв.
Доста се рових в NET-та и доколкото разбрах този тип кутия може да се сложи също на 2000 OHC и 1600 двигатели
Публикувано: 27 сеп 2006, 20:11
от yassimoto
Аз също си сложих 5-степенна кутия на моето Капри като при мен се наложи да преправя само гредата . Рьзликата е само че аз за 200лв. взех мотор , скорости и електрониката към мотора плюс още някои дребни чаркалаци .

P.S.: Има още една 5-степенна скоростна кутия за 100лв. - ако някой реши че му трябва .
Публикувано: 05 окт 2006, 18:19
от mitakacapri
yassimoto написа: взех мотор , скорости и електрониката към мотора.
Мотора какъв е и смяташ ли да го слагаш?
От написаното разбирам че е инжекция.
По принцип може ли един 2000сс 16v да се преправи да е с карбуратор?
Има ли такива смукателни колектори които да паснат?
Имам мерак да сложа такова "Животно",но искам да избегна електрониката

Публикувано: 05 окт 2006, 19:46
от chains
Ее, недей по-добре си вземи 2.8 /няма електроника/ или 2.9 /има/ - духа на V мотора е много по-як, въртящият момент е по-добър и колата е много по-дива!
Имал съм удоволствието да карам Сиера 2.8 автомат по Витиня в посока София - направо имах чувството, че се движа не по баир, по наадолнище - невероятен мотор и всъщност не харчи чак толкоз много!
Публикувано: 06 окт 2006, 10:34
от mitakacapri
Прав си така е! И аз съм на това мнение,но с тази кубатура и коне нали се сещаш за какви "Гржданска"и Данък става въпрос.Та от тази гледна точка се замислям.2.0 може да мине и за 1.8

Публикувано: 06 окт 2006, 12:04
от chains
Абе тия застрахователите са хиени - хванат ли те ще те сцепят!
Публикувано: 06 окт 2006, 21:27
от yassimoto
Относно двигателите 2.0 и 2.8 всички плюсове са в полза на 2.0 , защото от 2.0 мотора можеш да извадиш същите кончета и почти същия въртящ момент срещу скромна сума за доработка , освен това печелиш 120кг. по-малко върху предния мост - което за КАПРИто е от много голямо значение , по-нисък разхот на гориво , по-добра динамика и е доста по лесен за обслужване . Аз в момента тунинговам такъв мотор и като като свърша ще се похваля.

Мотора който ми остана е 1.8
Публикувано: 06 окт 2006, 21:37
от cossy
A с 2.8 какви са възможностите?
Публикувано: 06 окт 2006, 22:17
от Plamen CONSUL 73
ЕЕЕ радвам се за това впечетление 2.0 ОНС здрава душа е и няма много претенции само масло да има

моят единият е такъв 99 к.с.
Re: Искам да сложа 5-степенна кутия на Каприто
Публикувано: 11 юни 2008, 19:58
от mitakacapri