CLASSIC DAY 2012
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
CLASSIC DAY 2012



Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя на едно класическо състезание :kinggrin: <_< :drinkin:
~ CLASSIC DAY ~
Състезание за ретро и класически автомобили 2012г.
31.03.2012г. – писта “Дракон“ – с. Калояново
1. Обща организация:
Състезанието се организира от Ретро клуб “Авангард“.
2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив.
Дата 31.03.2012г.
3. Програма на състезанието:
* Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2012г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала.
* Брифинг с участниците на надпреварата-9.00 ч.
* Старт на първа група участници-9.30 ч.
* Старт на втора група участници -12.00 ч.
* Финал на състезанието – 14.00 ч.
* Награждаване на победителите – 14.30 ч.
* Свободно каране на пистата и дрифт шоу – 14.30 ч. до 18.00 ч.
Автомобилите ще бъдат разделени в две групи:
* Първа група:
- Производство до 1980г. до 1600 куб. см.
- Производство до 1980г. над 1600 куб. см.
* Втора група:
- Производство до 1987г. до 2000 куб. см,
- Производство до 1987г. над 2000 куб. см.
Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за състезанието.
4. Изисквания към екипажите: Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по-малко от двама и не повече от трима пилоти. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно, без навигатор. Интервалът между двете смени трябва да бъде максимум 40 минути или 3 смени за сесия,ако са трима пилота.
5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1978 – 1987г., а конкретния автомобил е произведен през 1987г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1987г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия, всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6. Протичане на състезанието:
Състезанието за издръжливост на Ретро автомобили се състои в двучасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен чрез жребий.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието.
Такса за участие :
100 лв. платена до 30.03.2012 г.
200 лв. на място , преди старта на 31.03.2012 г.
Тел. за връзка: 0899 851 350
0882 406 292 – Владимир Димитров
Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастно и коректно протичане на надпреварата.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012



http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/cla ... 012.663599" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Утре около 10 часа планирам да съм на Калояново. Ще погледам шоуто и мисля да пусна Каприто на свободното каране
Ще има ли други съфорумци?

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Днес Никола (мой братовчед) и Павел с Golf II спечелиха трето място в клас до 2000 куб.см. и до 1987 г. и най-добро време 1:05:26
Каприто на Бонсо отнесе две награди за най-добре изглеждащ ретро автомобил.
Поздравления и за всички класирали се в челните места.
Като цяло състезанието беше много хубаво, със страхотна организация. Който не дойде - смятам, че изпусна...
Каприто на Бонсо отнесе две награди за най-добре изглеждащ ретро автомобил.
Поздравления и за всички класирали се в челните места.
Като цяло състезанието беше много хубаво, със страхотна организация. Който не дойде - смятам, че изпусна...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Ралито как пострада? Намерих снимки на Бонсо яко нахилен, ако иска мога да ги постна 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Нещо ми се изгуби първото съобщение!?!
Пежото спука предна гума точно на края. Удари се в гумите и се поожули. Счупен фар. Иначе даваха страхотни времена - 1:03 ако не се лъжа.
Другото Пежо се движеше страхотно.
Въобще и двете Пежа на този етап са по-напред от xr-а. За в бъдеще трябва да се подготвям по-добре, ако искам да се доближа до тях.
Макар да не бях с xr-a, следях внимателно какво става в клас 1600...
При ладите всичко си беше както преди - капеха като мухи
Пускай снимки, ако имаш...
Пежото спука предна гума точно на края. Удари се в гумите и се поожули. Счупен фар. Иначе даваха страхотни времена - 1:03 ако не се лъжа.
Другото Пежо се движеше страхотно.
Въобще и двете Пежа на този етап са по-напред от xr-а. За в бъдеще трябва да се подготвям по-добре, ако искам да се доближа до тях.
Макар да не бях с xr-a, следях внимателно какво става в клас 1600...
При ладите всичко си беше както преди - капеха като мухи

Пускай снимки, ако имаш...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Яворе, пожелавам ти в бъдеще да направим едно отборно показно. Стига да отмине това безпаричие.
Автомобилен ретро клуб Shark
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012



Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Яки снимки! 
Голфа е 1.8 16v, върви много яко и взе трето място съвсем заслужено! Времето беше екстра, та успях и потъркалям Форд-а на свободното каране. Дадох 1.14, като време. После на luda.voda братовчед му с моето Капри даде 1.08, което си беше доста добро постижение.
Евала на организаторите за добре направеното състезание! Наистина изкарахме много добре.

Голфа е 1.8 16v, върви много яко и взе трето място съвсем заслужено! Времето беше екстра, та успях и потъркалям Форд-а на свободното каране. Дадох 1.14, като време. После на luda.voda братовчед му с моето Капри даде 1.08, което си беше доста добро постижение.
Евала на организаторите за добре направеното състезание! Наистина изкарахме много добре.

- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Те Пежата с тези карбуратори как да не вървят, но и много добре ги караха. Малко бяхме на ретрото,ама беше супер. Жалко за отпадналите коли.
Ето малко снимки, че не всичко качих:
http://porshe962.snimka.bg/auto-racing/ ... 012.666555" onclick="window.open(this.href);return false;
Да се порадват и другите.
Ето малко снимки, че не всичко качих:
http://porshe962.snimka.bg/auto-racing/ ... 012.666555" onclick="window.open(this.href);return false;
Да се порадват и другите.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 16 авг 2009, 08:50
- Модел на автомобила: OPEL ASCONA GT 51, FORD TRANSIT
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
Скоро ще пусна снимки , клипове и коментар за състезанието, като за начало ...
http://marica.bg/show.php?id=79202" onclick="window.open(this.href);return false;


http://marica.bg/show.php?id=79202" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: CLASSIC DAY 2012
това видях днес във vbox- a
http://www.vbox7.com/play:8d56b762f1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:8d56b762f1" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта