Страница 1 от 2

Капри МКIII-снимки

Публикувано: 06 дек 2006, 14:35
от 2.9
Виждали сте го!А под капака?

Публикувано: 07 дек 2006, 19:20
от mitakacapri
Това на Nescafe 2.8-цата ли е?
Много е Яко :shock:

Публикувано: 07 дек 2006, 21:19
от 2.9
същата!-много съм горд с нея

Публикувано: 08 дек 2006, 16:50
от Plamen CONSUL 73
Аиде даите и на мен едно Капри (много искам)Ама първо да си продам Консула или да го заменя??/? :D :D :D

Публикувано: 09 дек 2006, 11:29
от T punchev
Еииии... мечта.Браво,много хубаво капри с мнооооого хубав мотор.Как върви,бяга ли?

Публикувано: 09 дек 2006, 15:01
от 2.9
много върви!220 с лекота!после му свършва километража!много запазен двигател.ускорението му също е много добро.С двама души в купето даде 8 секунди но това разбира се е съвсем грубо засичане и не го давам официално

Публикувано: 10 дек 2006, 14:57
от mitakacapri
Как гори с този мотор?

Публикувано: 10 дек 2006, 18:23
от 2.9
еми зависи как го караш!Този двигател гори 15-17л в града когато е монтиран на Скорпио,а на доооста по лекото Капри гори около 13 градско и около 8 извън града с умерена скорост.

Публикувано: 14 дек 2006, 19:50
от Bonso
Е айде със здраве да си я караш! : ) Трябва и аз да поставя един такъв двигател в мойта стрела, че сега сум по скоро яростен отколкото бърз :)

Поздрави,
Bonso

Публикувано: 14 дек 2006, 21:13
от mitakacapri
2.9,чудя се *00147* *072* ама нещо не мога да схвана *00101* ти Нескафе ли си или си купил колата от него или............. :?:

Публикувано: 15 дек 2006, 18:53
от 2.9
колата си е на Нескафе,аз не съм Нескафе-аз съм само човека в сянка-този които прави колите!!

Публикувано: 15 дек 2006, 22:10
от T punchev
2.9 145 коня ли е този мотор?

Публикувано: 16 дек 2006, 19:09
от 2.9
2.8i 150 коня/а 2.9-ятката също е 150 но катализатора му отнема 5/

Публикувано: 18 дек 2006, 16:06
от Bonso
Можеш ли да ми препоръчаш сервиз, където да ми монтират подобен мотор. Бих се захванал и сам, но истината е, че просто нямам никакво време. Колко пари може да излезе подобна процедура в едно с минаването през КАТ и колко време би могло да отнеме?

Поздрави,
Bonso

Публикувано: 19 дек 2006, 14:11
от yassimoto
Bonso , имай в предвид , че сложиш ли такъв мотор , трябва да се позабавляваш и със окачването . Това капри на Нескафе във момента е с много натисната предница , защото мотора е тежък и цялата геометрия на предницата е отишла подяволите . :!:

Публикувано: 19 дек 2006, 15:28
от T punchev
Едва ли е толкоз голям проблем монтажа на по тежък мотор,защото както всички знаем фабрично си излизат каприта с 2.8!Наи много да се наложи подмяна на пруцини и амортесьори!

Публикувано: 19 дек 2006, 17:28
от mitakacapri
Аз като сложих Шестака предницата не мръдна.
Мисля,че няма голяма разлика в теглото м/у 2.3 и 2.8

Публикувано: 19 дек 2006, 21:05
от yassimoto
Незнам каква е разликата , но аз видях каприто на Нескафе на живо и определено предницата е много натисната , а и баща му се оплака че волана е тежък и трудно се управлява . Заради това го споделям - да се има в предвит и това . :!:

Публикувано: 19 дек 2006, 23:13
от T punchev
Тук е момента да се помисли за интервенция на хидравлична реика от сиера или гранада,незнам коя е по съвместима,и въобще дали е съвместима!

Публикувано: 24 дек 2006, 12:00
от Bonso
Би било добре една хидравлична рейка... Няма да откажа : ) Ако не сменя мотора си мисля направо да докарам едно Капри от Германия... Гледах в mobile.de , че има добри за около 2000 - 3000 евро! Незнам само как ще се оправя с раходи по регистрация, както и за докарването на колата.