ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
От това, което съм вижда и чувал, разделят класовете до 1,6 и над 1,6 и пр.
Ето пък идея от по-пресно събитие- Японски трак дей, в края на март:
Ето пък идея от по-пресно събитие- Японски трак дей, в края на март:
Иначе претенции нямам.Условно класовете са:
Клас Мини - до 1300см3 атмосферни двигатели
клас А - до 1600см3 атмосферни двигатели
клас Б - до 2000см3 атмосферни двигатели
клас Ц - над 2000см3 атмосферни и всички двигатели с принудително пулнене
Дизеловите и хибридни автомобили карат по същото разделение.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Щом искате мнения, ето и моето
При положение, че трябва да са само 2 класа, винаги ще има недоволни. Лично аз смятам, че до 1.8 и над 1.8 би било по-удачно. Поглеждаме към масовите мотори на Форд, които влизат в съответните класове:
1.25i, 75 к.с.
1.4i, 90 к.с.
1.6i, 100 к.с.
1.7i, 125 к.с.
1.8i, 115 к.с.
1.4 TDCi, 70 к.с.
1.8 TDDi, 90 к.с.
1.6 TDCi, 90 и 110 к.с.
1.8 TDCi, 100 и 115 к.с.
До тук всички може спокойно да са в един клас. По-малките мотори обикновенно са в по-леки купета и нещата донякъде се изравняват. Единствено, според мен, Puma с 1.7i получава известно предимство при такова разделение.
Нагоре вече имаме:
2.0i, 130, 145 и 170 к.с.
2.5i, 170 и 205 к.с.
2.0 TDCi, 130 к.с.
2.2 TDCi, 155 к.с.
Всичките мотори съм ги карал (освен 1.7i, 125 к.с. и 2.5i, 205 к.с.) и имам представа как вървят.
Сетих се и още нещо - как ще се провери дали например някоя кола е със сменен софтуер (чип - тунинг) или пък валове да кажем?
И така... това са моите размисли
Мен лично не ми е от особено значение как точно ще е разделението, защото това се прави все пак за удоволствие. Ако имам възможност паля единия Ford и газ по пистата, пък нека съм последен 

При положение, че трябва да са само 2 класа, винаги ще има недоволни. Лично аз смятам, че до 1.8 и над 1.8 би било по-удачно. Поглеждаме към масовите мотори на Форд, които влизат в съответните класове:
1.25i, 75 к.с.
1.4i, 90 к.с.
1.6i, 100 к.с.
1.7i, 125 к.с.
1.8i, 115 к.с.
1.4 TDCi, 70 к.с.
1.8 TDDi, 90 к.с.
1.6 TDCi, 90 и 110 к.с.
1.8 TDCi, 100 и 115 к.с.
До тук всички може спокойно да са в един клас. По-малките мотори обикновенно са в по-леки купета и нещата донякъде се изравняват. Единствено, според мен, Puma с 1.7i получава известно предимство при такова разделение.
Нагоре вече имаме:
2.0i, 130, 145 и 170 к.с.
2.5i, 170 и 205 к.с.
2.0 TDCi, 130 к.с.
2.2 TDCi, 155 к.с.
Всичките мотори съм ги карал (освен 1.7i, 125 к.с. и 2.5i, 205 к.с.) и имам представа как вървят.
Сетих се и още нещо - как ще се провери дали например някоя кола е със сменен софтуер (чип - тунинг) или пък валове да кажем?

И така... това са моите размисли


- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Спорите ожесточено, като чели наградния фонд е няколко милиона евро

Дани: Не виждам спор, а предложения и дискусия, която е полезна и за това е отворена темата.



Дани: Не виждам спор, а предложения и дискусия, която е полезна и за това е отворена темата.
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Ей хора, три дни няма да ни стигнат да караме обсъждаме всички тези класове...................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Само на бързо да вметна:
Ескорт МК 5:
Двигател 1,4 - 73 к.с.
Двигател 1,6 16 - 90 к.с.
Двигател 1.8 - 130 к.с.
Двигател 2.0 - 150 к.с.
Разликата на 1,6 и 1,8 е над 30% в мощността, което обезмисля гонката.
При фокусите е по-малка разликата:
1,6- 100
1,8 - 115
2,0 - 130
Но едно е на 100 коня 15, друго е на 115 , 15 повече.
До 1,6 е по-смислено.
Затова попитах.
Ескорт МК 5:
Двигател 1,4 - 73 к.с.
Двигател 1,6 16 - 90 к.с.
Двигател 1.8 - 130 к.с.
Двигател 2.0 - 150 к.с.
Разликата на 1,6 и 1,8 е над 30% в мощността, което обезмисля гонката.
При фокусите е по-малка разликата:
1,6- 100
1,8 - 115
2,0 - 130
Но едно е на 100 коня 15, друго е на 115 , 15 повече.
До 1,6 е по-смислено.
Затова попитах.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Колегата си е поиграл да опише подробно двигатели коне, напълно споделям неговото мнение!Milcho написа:Щом искате мнения, ето и моето![]()
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Товa че някой пише кaк виждa нещaтa незнaчи че е недоволен или се зaяждa ни нaй мaлко пък виждaм някaкъв спор,нимa неможем дa си кaжем кaк виждaме нещaтa.
Нaпълно подкрепям кaзaното от Milcho все пaк си е нaпрaвил трудa дa погледнете кaкви сa реaлните съперници относно до 1.8 и нaд a мисля че повечето сa зa първонaчaлното рaзпределение нa клaсовете.Дa то е ясно че всичко се прaви с цел зaбaвление и един нормaлен ден дa си изкaрaме пълен с емоций и зaбaвa но и тези които ще кaрaт нa пистaтa все пaк си aмортизирaт колите и трябвa дa се мисли и зa тях и тaм дa имa някaквa рaвностойност aко трябвa ги рaзделете нa три клaсa a времето зa кaрaне ще стигне.Дори могa дa нaпрaвя предложение дa имa сaмо свободно кaрaне без тaйм aтaк и понеже ще имa предполaгaм измервaтелнa техникa нaкрaя дa се вземе нaй доброто време от дaден aвтомобил и тaкa ще се реши a и тaкa ще имa повече време зa кaрaне кой зa време кой зa удоволствие всеки ще си покaрa кaкто искa.
Нaпълно подкрепям кaзaното от Milcho все пaк си е нaпрaвил трудa дa погледнете кaкви сa реaлните съперници относно до 1.8 и нaд a мисля че повечето сa зa първонaчaлното рaзпределение нa клaсовете.Дa то е ясно че всичко се прaви с цел зaбaвление и един нормaлен ден дa си изкaрaме пълен с емоций и зaбaвa но и тези които ще кaрaт нa пистaтa все пaк си aмортизирaт колите и трябвa дa се мисли и зa тях и тaм дa имa някaквa рaвностойност aко трябвa ги рaзделете нa три клaсa a времето зa кaрaне ще стигне.Дори могa дa нaпрaвя предложение дa имa сaмо свободно кaрaне без тaйм aтaк и понеже ще имa предполaгaм измервaтелнa техникa нaкрaя дa се вземе нaй доброто време от дaден aвтомобил и тaкa ще се реши a и тaкa ще имa повече време зa кaрaне кой зa време кой зa удоволствие всеки ще си покaрa кaкто искa.
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Прав си Влади.
Нали в крайна сметка отиваме да се забавляваме
Не един написа това, Милчо последно добре го каза
Нали в крайна сметка отиваме да се забавляваме


Milcho написа:И така... това са моите размислиМен лично не ми е от особено значение как точно ще е разделението, защото това се прави все пак за удоволствие. Ако имам възможност паля единия Ford и газ по пистата, пък нека съм последен



- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Подкрепям мнението на Влади, може да няма тайм атак, а само свободно каране и така да засечем времената, след което да оставим най-добрите 3 от клас да се понапънат и да се състезават на тайм атак за определяне на най-бързия. Ще се получи по-оспорвано и ще е по-интересно за публиката.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Много добра идея и според мен, дано да се приеме и това предложение!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Така ще се получи интересно.
И си мисля, че ще има повече участници.

И си мисля, че ще има повече участници.

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 15 ное 2014, 00:01
- Модел на автомобила: Форд Фокус
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Здравейте колеги! Прочетох мненията на някои от Вас за картингите. Разбираемо е да се радвате, че няма да си чупите колите, но лично аз като човек, който се занимава с картинги апелирам към всички Вас да НЕ карате картинги на тази писта. Това е автомобилна писта, предназначена за автомобили с окачване, което да омекоти неравностите по нея, които изобщо не са малко, а не картинг писта! Не знам дали е известно на всички Ви, но през 2010 година имаше фатален инцидент с картинг, при който загина мой колега и приятел. Именно затова апелирам към всички Вас да НЕ карате картинг на тази автомобилна писта! 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Попорочетох тук-там и тъй като всичко е решено за този събор, също така и програмата е готова, ще си сверим часовниците с други клубове които имат мероприятия на същото място на което ще имаме и ние. Тогава ще има пресни отзиви от него и ще се прецени как е по-добре за напред.
времето е като парите-никога не стига
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Драга може да бъде разменен с Дрифта.
Да дрифтят колко коли ще дрифтят?
Аз за шоуто съм го писал тоя дрифт и гледам, че други няма.
А аз няма да се олея с некви изпълнения с ръчната, защото е скъпо
И да има някой да прави шоу то ще е приказка без край
Кога ще му началото, кога края ...
По сегашната програма няма да дочакам драга
Да дрифтят колко коли ще дрифтят?
Аз за шоуто съм го писал тоя дрифт и гледам, че други няма.
А аз няма да се олея с некви изпълнения с ръчната, защото е скъпо

И да има някой да прави шоу то ще е приказка без край

По сегашната програма няма да дочакам драга
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Дрифта ще е на друга част на пистата и няма да пречи на карането, поне така обясни Ицо. По принцип дрифта беше по обяд за да може да има време хората да хапнат и починат, докато определен брой хора ще дрифтят, имайте предвид, че не всички ще се запишат тук, по-голяма част ще се запишат директно на пистата.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Дрифтаджии ще има със сигурност, как може така да ги пренебрегнете?
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Може да се намали времето за дрифт. Понеже едва ли ще са чак толкова много желаещи.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Всичко ще се напасне на пистата, времето за дрифт няма да се намаля, все пак има хора които само това правят, а и отделно ще трябва и гуми да сменят на известно време.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Едно предложение дрифта да бъде слят със свободното каране както е на Тракдей или на 3-4 сесий свободно каране 1 сесия за дрифт.После момчетата излизат сменят гуми и след 30 мин отново имат сесия.Би трябвало да има около 4 коли за дрифт.Така както е по програма се получава следното влизат колите късат гумите и 15-20 мин докато подменят гуми няма да има нито 1 кола на пистата.На публиката ще е доста скучно.Така програмата може да стане от 9.30 до 16.00 свободно каране, таим атак и дрифт .Хората ще се накарат
.

Tuned and performed by


- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВСИЧКО ЗА 13-ТИ НАЦИОНАЛЕН СЪБОР НА КФБ
Определено така ще е най- добре, все пак няма нужда да откриваме топлата вода...
П.С. онзи ден гледах Сиера с Коси мотор снимана на диното, според мен може да са повече от 4 Сиери на дрифта, даже 99.9% ще са повече желаещите.
П.С. онзи ден гледах Сиера с Коси мотор снимана на диното, според мен може да са повече от 4 Сиери на дрифта, даже 99.9% ще са повече желаещите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта