МОТО-ПФОЕ ЕООД
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО-ПФОЕ ЕООД
Уважаеми колеги,
В момента сме собственици на три НОВИ автомобила, закупени на лизинг от "МОТО-ПФОЕ" ЕООД :
FORD MONDEO Ghia ;
FORD FOCUS Ghia;
FORD FIESTA Ghia.
Автомобилите са предназначени за фирмена дейност, а непрекъснато имаме много сериозни проблеми с тях. Фирматa ни прави многократни опити за установяване на коректни бизнес отношения с "МОТО-ПФОЕ" ЕООД, чрез срещи и кореспонденция на най-високо ниво, включително със собственика Г-н Пфое. Въпреки, че сме клиенти на дружеството от 1992 год. и се управлявали множество НОВИ автомобили Ford, все още качеството на услугите и сервиза е много лошо.
Във връзка с горното Ви приканваме за масирана акция, чрез сдружаване на собстваниците на Ford, за подобряване на работота в "МОТО-ПФОЕ" ЕООД.
Гото ви сме при интерс от Ваша страна да предоставим всякакви наши координати за установяване на контакти !
В момента сме собственици на три НОВИ автомобила, закупени на лизинг от "МОТО-ПФОЕ" ЕООД :
FORD MONDEO Ghia ;
FORD FOCUS Ghia;
FORD FIESTA Ghia.
Автомобилите са предназначени за фирмена дейност, а непрекъснато имаме много сериозни проблеми с тях. Фирматa ни прави многократни опити за установяване на коректни бизнес отношения с "МОТО-ПФОЕ" ЕООД, чрез срещи и кореспонденция на най-високо ниво, включително със собственика Г-н Пфое. Въпреки, че сме клиенти на дружеството от 1992 год. и се управлявали множество НОВИ автомобили Ford, все още качеството на услугите и сервиза е много лошо.
Във връзка с горното Ви приканваме за масирана акция, чрез сдружаване на собстваниците на Ford, за подобряване на работота в "МОТО-ПФОЕ" ЕООД.
Гото ви сме при интерс от Ваша страна да предоставим всякакви наши координати за установяване на контакти !
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте г-н Куцаров (съжалявам ако не изписвам правилно фамилията),
Този форум се чете от хора работещи в МП. Единственото, което трябва да направим за да помогнем за подобряването на работата им, е да им даваме конкретни примери за лошо обслужване, имена на хора от които не сме доволни, причините поради които не сме доволни, датите на които сме посещавали сервиза, повредите които не са отстранени качествено и т.н.
За съжаление, не мога да намеря синхрон м/у двете мнения пуснати от Вас, тъй като в едното ни приканвате да не стъпваме в МП, а в другото ни призовавате към акция, която да подобри работата на МП.
Поздрави,
la4o
Този форум се чете от хора работещи в МП. Единственото, което трябва да направим за да помогнем за подобряването на работата им, е да им даваме конкретни примери за лошо обслужване, имена на хора от които не сме доволни, причините поради които не сме доволни, датите на които сме посещавали сервиза, повредите които не са отстранени качествено и т.н.
За съжаление, не мога да намеря синхрон м/у двете мнения пуснати от Вас, тъй като в едното ни приканвате да не стъпваме в МП, а в другото ни призовавате към акция, която да подобри работата на МП.
Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ-ЕООД
Уважаеми колеги,
Молим, за извинение ако сме подразнили някои от Вас с необосновани твърдения. Поради характера на дефектите и повредите на НОВИ автомобили, сме се ограничили само с констатации в този форум.
За да придобиете представа, че твъренията ни не са голословни ще приведем само някои факти от текущото състояние на автомобилите, а именно:
Ford Mondeo - изминати 33 000 km.
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
- не работят позициит на седалка - предна лява ;
- грешни показания на уредите, вкл. на Trip Computer ;
- дефекти в лаковото покритие .
Ford Focus 1 бе договорен и лизингован в началото на 2003 г. След техническо обслужване във фирмен сервиз - Русе на 20 000 km. се наложи ОСНОВЕН ремонт на двигателя. За съжележение след престой по сервизи повече от 2 месеца получихме автомобила с уверение, че е качествено ремонтиран. След още 3 000 km. автомобилът се установи, че ремонтът е некачествен и след множество срещи на най-високо ниво, бе заменен със същия, който за краткост ще наричаме Ford Fucus 2. Още при екслоатацията на Ford Focus 1 се наложива множество ремонти, като някои от тях са :
- смяна на горивна помпа ;
- смяна на блок на двигателя ;
- корекции (многократни) на уредите на арматурното табло .
Текущите дефекти на Ford Focus 2 - изминати 19 000 са :
- смяна на водна помпа, която след ремонт отново има теч в охладителната система ;
- ремонт на климатична система ;
- шум в лагера на алтернатора ;
Ford Fiesta - изминати 10 000 km :
- подмяна на Speedometer - отне 3 месеца ;
- многократни корекции на приборите на арматурното табло .
В текущия форум ще се ограничим да споменаваме за дефекти на други закупени като НОВИ автомобили от 1992 насам.
За всички наши твърдения, факти и констатации притежаваме надлежна документация, с която можем да удостоверим дефектите.
Сами разбирате, че не бихме били толкова раздразнителни, ако поведението на служителите на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД, след толкова много дефекти, липса на Декларация за съответствие и други съпътствуващи документи за автомобилите, съответства на наложените от Ford стандарти.
Поздрави
Молим, за извинение ако сме подразнили някои от Вас с необосновани твърдения. Поради характера на дефектите и повредите на НОВИ автомобили, сме се ограничили само с констатации в този форум.
За да придобиете представа, че твъренията ни не са голословни ще приведем само някои факти от текущото състояние на автомобилите, а именно:
Ford Mondeo - изминати 33 000 km.
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
- не работят позициит на седалка - предна лява ;
- грешни показания на уредите, вкл. на Trip Computer ;
- дефекти в лаковото покритие .
Ford Focus 1 бе договорен и лизингован в началото на 2003 г. След техническо обслужване във фирмен сервиз - Русе на 20 000 km. се наложи ОСНОВЕН ремонт на двигателя. За съжележение след престой по сервизи повече от 2 месеца получихме автомобила с уверение, че е качествено ремонтиран. След още 3 000 km. автомобилът се установи, че ремонтът е некачествен и след множество срещи на най-високо ниво, бе заменен със същия, който за краткост ще наричаме Ford Fucus 2. Още при екслоатацията на Ford Focus 1 се наложива множество ремонти, като някои от тях са :
- смяна на горивна помпа ;
- смяна на блок на двигателя ;
- корекции (многократни) на уредите на арматурното табло .
Текущите дефекти на Ford Focus 2 - изминати 19 000 са :
- смяна на водна помпа, която след ремонт отново има теч в охладителната система ;
- ремонт на климатична система ;
- шум в лагера на алтернатора ;
Ford Fiesta - изминати 10 000 km :
- подмяна на Speedometer - отне 3 месеца ;
- многократни корекции на приборите на арматурното табло .
В текущия форум ще се ограничим да споменаваме за дефекти на други закупени като НОВИ автомобили от 1992 насам.
За всички наши твърдения, факти и констатации притежаваме надлежна документация, с която можем да удостоверим дефектите.
Сами разбирате, че не бихме били толкова раздразнителни, ако поведението на служителите на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД, след толкова много дефекти, липса на Декларация за съответствие и други съпътствуващи документи за автомобилите, съответства на наложените от Ford стандарти.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ-ЕООД
Уважаеми колеги,
Както сами забелязвате неблагополучията в МОТО ПФОЕ-ЕООД са много и дразнещи.
Характерът на дейност на фирмата ни и контактите с наши контрагенти е такъв, че изискват мобилност, т.е. автомобилите са купени с цел покриване на обхвата дейности, които извършваме в рамките на конкретните ни договорни отношения. Дефектите, които маркирахме в този форум, красноречиво показват, че автомобилите са негодни за експлоатация. Нещо повече, въпреки многократните ни контакти с ръководството на МОТО ПФОЕ-ЕООД, автомобилите все още не са приведени в съответствие, а се наложи фирмата ни да закупи други, за да продължи да обслужва договорите си. Обръщаме Ви внимание, че ние сме били АБСОЛЮТНО изрядни в отношенията си с МОТО ПФОЕ-ЕООД - заплатили сме "удължена" гаранция за автомобилите, сервизирали сме ги само в техни комлекси, опазвали сме ги, като добри стопани и дори сме предплатили авансово (с 1 година) лизинговите вноски по договорите.В настоящия форум се ограничаваме САМО и ЕДИНСТВЕНО до неудобствата по сервизното обслужване, като не споменаваме още неволите по догофори за финансово-обвързан лизинг, застраховки, регистрации и т.н.
Във връзка с горното фирмата ни е заявила, заплатила и документирала, чрез ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ от оторизирани дружества извършващи такива в национален мащаб и е твърдо решена да сезира всички компетентни органи на Българското и Европейското законодателство, собственика, Ford и медиите.
Още веднъж приканваме за Вашата активност в този форум, като официално ДЕКЛАРИРАМЕ, че за всички факти и констатации притежаваме необходимите документи.
Поздрави
Както сами забелязвате неблагополучията в МОТО ПФОЕ-ЕООД са много и дразнещи.
Характерът на дейност на фирмата ни и контактите с наши контрагенти е такъв, че изискват мобилност, т.е. автомобилите са купени с цел покриване на обхвата дейности, които извършваме в рамките на конкретните ни договорни отношения. Дефектите, които маркирахме в този форум, красноречиво показват, че автомобилите са негодни за експлоатация. Нещо повече, въпреки многократните ни контакти с ръководството на МОТО ПФОЕ-ЕООД, автомобилите все още не са приведени в съответствие, а се наложи фирмата ни да закупи други, за да продължи да обслужва договорите си. Обръщаме Ви внимание, че ние сме били АБСОЛЮТНО изрядни в отношенията си с МОТО ПФОЕ-ЕООД - заплатили сме "удължена" гаранция за автомобилите, сервизирали сме ги само в техни комлекси, опазвали сме ги, като добри стопани и дори сме предплатили авансово (с 1 година) лизинговите вноски по договорите.В настоящия форум се ограничаваме САМО и ЕДИНСТВЕНО до неудобствата по сервизното обслужване, като не споменаваме още неволите по догофори за финансово-обвързан лизинг, застраховки, регистрации и т.н.
Във връзка с горното фирмата ни е заявила, заплатила и документирала, чрез ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ от оторизирани дружества извършващи такива в национален мащаб и е твърдо решена да сезира всички компетентни органи на Българското и Европейското законодателство, собственика, Ford и медиите.
Още веднъж приканваме за Вашата активност в този форум, като официално ДЕКЛАРИРАМЕ, че за всички факти и констатации притежаваме необходимите документи.
Поздрави
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Е това вече е обосновано твърдение,и освен да се жалвате пред по висока инстанция друго не виждам.
До колкото разбирам вашите автомобили са закупени от един сервиз,който по своето съществуване е отделна "фирма" ще го нарека,която е дилър на марката Форд и подчинена на централата в Кьолн мисля.
Всеки такъв сервиз в различните градове си е отделен клон с отделни специалисти и монтьори,съответно и управители.
И моя съвет е да пишете оплакването директно към началството.Все пак добре е да опишете и данните на съответния дилър-град,улица,ел.поща и т.н за да се види черно на бяло кой е той.
До колкото разбирам вашите автомобили са закупени от един сервиз,който по своето съществуване е отделна "фирма" ще го нарека,която е дилър на марката Форд и подчинена на централата в Кьолн мисля.
Всеки такъв сервиз в различните градове си е отделен клон с отделни специалисти и монтьори,съответно и управители.
И моя съвет е да пишете оплакването директно към началството.Все пак добре е да опишете и данните на съответния дилър-град,улица,ел.поща и т.н за да се види черно на бяло кой е той.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 фев 2007, 18:40
- Модел на автомобила: MONDEO
- Status: Извън линия
Re: МОТО ПФОЕ-ЕООД
Ford Mondeo - изминати 33 000 km.
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
на теб ясно ли ти е какво е арматурно табло-май не
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
на теб ясно ли ти е какво е арматурно табло-май не
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги,
Темата пак излиза от тона, който търсим.
Разберете, че писането просто на обвинения е по-скоро лошо от колкото хубаво... Всеки може да влезне и да пише каквото реши. По този начин може да отмъщава на съседа си който има сервиз, на бензиностанциите, защото бензина им е по-скъп, на баничарницата до спирката защото баничките им са с извара, а не със сирене...
Този раздел беше замислен да е полезен, а напоследък се превръща във повече от вреден.
Прочетете мненията. Няма нито едно обосновано мнение. Всяко едно от тях може да е "клевета".
Ще предложа за обсъждане този раздел да бъде закрит, или да има МНОГО строги правила. Трябва да се измисли начин по който някой да застава зад информацията и да гарантира за нея. Иначе нещата изглеждат несериозни и пошли...
Това е моето мнение!
Поздрави,
la4o
Темата пак излиза от тона, който търсим.
Разберете, че писането просто на обвинения е по-скоро лошо от колкото хубаво... Всеки може да влезне и да пише каквото реши. По този начин може да отмъщава на съседа си който има сервиз, на бензиностанциите, защото бензина им е по-скъп, на баничарницата до спирката защото баничките им са с извара, а не със сирене...
Този раздел беше замислен да е полезен, а напоследък се превръща във повече от вреден.
Прочетете мненията. Няма нито едно обосновано мнение. Всяко едно от тях може да е "клевета".
Ще предложа за обсъждане този раздел да бъде закрит, или да има МНОГО строги правила. Трябва да се измисли начин по който някой да застава зад информацията и да гарантира за нея. Иначе нещата изглеждат несериозни и пошли...
Това е моето мнение!
Поздрави,
la4o
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МОТО ПФОЕ-ЕООД
Ако правилно схващам от 92 година сте клиенти и купувате нови автомобили от тях. Т.е. в продължение на 15 години сте установявали и продължавате да установявате проблеми с мотопфое, но въпреки това купувате нови автомобили от там ?!?!?!?!?!?!?kkutzarov написа:... Въпреки, че сме клиенти на дружеството от 1992 год. и се управлявали множество НОВИ автомобили Ford, все още качеството на услугите и сервиза е много лошо.
Във връзка с горното Ви приканваме за масирана акция, чрез сдружаване на собстваниците на Ford, за подобряване на работота в "МОТО-ПФОЕ" ЕООД.
Гото ви сме при интерс от Ваша страна да предоставим всякакви наши координати за установяване на контакти !
Извинете господине, но аз сканиран документ до тук не видях. Не казвам че изложеното от вас не е верно, но сериозните твърдения се обосновават с факти.kkutzarov написа: ...
За всички наши твърдения, факти и констатации притежаваме надлежна документация, с която можем да удостоверим дефектите.
Сами разбирате, че не бихме били толкова раздразнителни, ако поведението на служителите на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД, след толкова много дефекти, липса на Декларация за съответствие и други съпътствуващи документи за автомобилите, съответства на наложените от Ford стандарти. ...
Същото като за предния цитат.kkutzarov написа: ... Дефектите, които маркирахме в този форум, красноречиво показват, че автомобилите са негодни за експлоатация. Нещо повече, въпреки многократните ни контакти с ръководството на МОТО ПФОЕ-ЕООД, автомобилите все още не са приведени в съответствие, а се наложи фирмата ни да закупи други, за да продължи да обслужва договорите си. ...
Във връзка с горното фирмата ни е заявила, заплатила и документирала, чрез ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ от оторизирани дружества извършващи такива в национален мащаб и е твърдо решена да сезира всички компетентни органи на Българското и Европейското законодателство, собственика, Ford и медиите.
Още веднъж приканваме за Вашата активност в този форум, като официално ДЕКЛАРИРАМЕ, че за всички факти и констатации притежаваме необходимите документи.
Не става ясно за какво примерно е сменяно арматурното табло ? И то два пъти ?
До представянето на факти /разбирай сканирани документи/ за мен, а може би и за доста хора тук, тези писания са без всякаква стойност.
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Не съм съгласен с лъчо.
Първо - мнението му не е по-важно от това на всеки друг!
Второ - това е форум, а не съд с доказателства, защо всеки да не може да си каже мнението!
Трето - прави много неприятно впечатление разпалената защита на МП всеки път когато се напишат критики към тях. Да не би уважаемите клубни членове да са спонсорирани от г-н Пфое или да са с преференциално обслужване там. Не вярвам да е така, но от такава защита във форума на Пфое и съдружници няма нужда.
Първо - мнението му не е по-важно от това на всеки друг!
Второ - това е форум, а не съд с доказателства, защо всеки да не може да си каже мнението!
Трето - прави много неприятно впечатление разпалената защита на МП всеки път когато се напишат критики към тях. Да не би уважаемите клубни членове да са спонсорирани от г-н Пфое или да са с преференциално обслужване там. Не вярвам да е така, но от такава защита във форума на Пфое и съдружници няма нужда.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравей muko,
Напълно съм съгласен с теб по-всяка една точка от написаното.
1. Мнението ми тук е равносилно на всяко едно друго мнение! Никога не съм претендирал мнението ми да е по-важно от нечие друго. Това, че съм написал "Ще предложа за обсъждане този раздел да бъде закрит или да има МНОГО строги правила" мисля че достатъчно ясно показва, че нямам намерение да взимам еднолични решения!
2. Разбира се, че всеки може да си каже мнението, но когато това мнение влияе на много хора, то би било хубаво то да е подплатено.
3. Съгласен съм. Опасявах се от реакции като твоята и дори мислех да напиша забележка в поста си... сега е момента. За съжаление се получи така, че напоследък защитните ми мненията ми все са за МП. Но това е защото напоследък тежките обвинения са все за тях.
Бих реагирал така и за всяка друга фирма. Ако следиш внимателно форума ще помниш острата ми реакция срещу потребител, който беше отправил тежки нападки срещу друг наш потребител във раздел ПРОДАВАМ. Беше го обвинил в некоректност, измама и т.н. Тогава се опитах да укротя нещатата и да попреча за опетняването на името на някой, чрез нашия форум. По стечение на обстоятелствата съм един от администраторите на този форум и мисля, че не трябва да позволяваме подобно отношение.
По повод членовете на сдружение "Клуб Форд България". Не, не са спонсорирани от МП. Нямат преференции в МП. Надявам се това да се промени, но дори и МП да е партньор на Сдружение Клуб Форд България, то това в никакъв случай няма да предизвика цензура към недоволните клиенти.
И понеже ме обижда думичката уважаемите в смисъла, който ти си вложил относно клубните членове, искам да разясня нещо за което, може би, не е тук мястото.
Всички които са заявили желание да станат членове на Сдружение Клуб Форд България, са го направили доброволно, без условие, че това членство ще им донесе преференции, отстъпки, далавера или каквото и да е друго предимство. Това с пълна сила важи и за форума. Този раздел, който е достъпен само за тях, е създаден единствено за да може да се публикуват данни за получените и изразходваните средства, извършваната дейност и всичко друго, което е достъпно за членовете на сдружението.
Сдружението е създадено, не за да издържа форума или уеб страницата, това се е случвало и досега без нужда да се събира членски внос. Платени реклами на интернет присъствието ни са се пускали пак без да има сдружение и членски внос. Защото тук има много хора, които са приели този форум присърце и когато е имало нужда и са имали възможност са давали лични средства без да са искали нещо в замяна на това. Сдружението е създадено с идея да извършва дейност, която да е полезна не само на членовете си, а на възможно по-широк кръг хора... И поради това, че вече над 40 човека са изявили желание да бъдат съпричастни към Сдружение Клуб Форд България, и са решили да отделят средства за да помогнат на дейността на тази организация, без обещанието за лична изгода, те наистина заслужават УВАЖЕНИЕ.
Надявам се да ме разбереш правилно. Също така се надявам тук да не се разгори дебат относно Сдружение Клуб Форд България. Просто не е тук правилното място.
Поздрави,
la4o
Напълно съм съгласен с теб по-всяка една точка от написаното.
1. Мнението ми тук е равносилно на всяко едно друго мнение! Никога не съм претендирал мнението ми да е по-важно от нечие друго. Това, че съм написал "Ще предложа за обсъждане този раздел да бъде закрит или да има МНОГО строги правила" мисля че достатъчно ясно показва, че нямам намерение да взимам еднолични решения!
2. Разбира се, че всеки може да си каже мнението, но когато това мнение влияе на много хора, то би било хубаво то да е подплатено.
3. Съгласен съм. Опасявах се от реакции като твоята и дори мислех да напиша забележка в поста си... сега е момента. За съжаление се получи така, че напоследък защитните ми мненията ми все са за МП. Но това е защото напоследък тежките обвинения са все за тях.
Бих реагирал така и за всяка друга фирма. Ако следиш внимателно форума ще помниш острата ми реакция срещу потребител, който беше отправил тежки нападки срещу друг наш потребител във раздел ПРОДАВАМ. Беше го обвинил в некоректност, измама и т.н. Тогава се опитах да укротя нещатата и да попреча за опетняването на името на някой, чрез нашия форум. По стечение на обстоятелствата съм един от администраторите на този форум и мисля, че не трябва да позволяваме подобно отношение.
По повод членовете на сдружение "Клуб Форд България". Не, не са спонсорирани от МП. Нямат преференции в МП. Надявам се това да се промени, но дори и МП да е партньор на Сдружение Клуб Форд България, то това в никакъв случай няма да предизвика цензура към недоволните клиенти.
И понеже ме обижда думичката уважаемите в смисъла, който ти си вложил относно клубните членове, искам да разясня нещо за което, може би, не е тук мястото.
Всички които са заявили желание да станат членове на Сдружение Клуб Форд България, са го направили доброволно, без условие, че това членство ще им донесе преференции, отстъпки, далавера или каквото и да е друго предимство. Това с пълна сила важи и за форума. Този раздел, който е достъпен само за тях, е създаден единствено за да може да се публикуват данни за получените и изразходваните средства, извършваната дейност и всичко друго, което е достъпно за членовете на сдружението.
Сдружението е създадено, не за да издържа форума или уеб страницата, това се е случвало и досега без нужда да се събира членски внос. Платени реклами на интернет присъствието ни са се пускали пак без да има сдружение и членски внос. Защото тук има много хора, които са приели този форум присърце и когато е имало нужда и са имали възможност са давали лични средства без да са искали нещо в замяна на това. Сдружението е създадено с идея да извършва дейност, която да е полезна не само на членовете си, а на възможно по-широк кръг хора... И поради това, че вече над 40 човека са изявили желание да бъдат съпричастни към Сдружение Клуб Форд България, и са решили да отделят средства за да помогнат на дейността на тази организация, без обещанието за лична изгода, те наистина заслужават УВАЖЕНИЕ.
Надявам се да ме разбереш правилно. Също така се надявам тук да не се разгори дебат относно Сдружение Клуб Форд България. Просто не е тук правилното място.
Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Аз заставам зад личноста La40 и всичко което е казал той. Да ще кажете ама ти не си пълноправен ЧЛЕН . Тук сте прави. В момента изпитвам финансови затруднения за да стана пълноправен член. Но това е въпрос на дни и аз ще направя всичко възможно да се гордея, че съм в брадството форд.la4o написа:Здравей muko,
..................

- ba6bastunabg
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Г-н kkutcarov след като изчетох и трите теми за вашите проблеми с Мото Пфое и всички ваши Фордове в мен остава следния въпрос : Защо си купувате Форд от Мото Пфое и ползвате техните сервизни услуги ?
Възможни отговори:
1.Вие сте болен мазохист който спешно се нуждае от лечение
или
2.Вие сте долнопробен лъжец който си запълва свободното време с клевети
Ще ви бъда благодарен ако ми посочите верния отговор
Възможни отговори:
1.Вие сте болен мазохист който спешно се нуждае от лечение
или
2.Вие сте долнопробен лъжец който си запълва свободното време с клевети
Ще ви бъда благодарен ако ми посочите верния отговор
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Не мога да резбера нещо. Всички се оплакват от обсулжването в Мото Пфое.. Всички в клуба хвалят форд а сега го питате защо си е взел форд?
?
Нали е най добрата кола.. Човека иска да се оплаче а вие го правите на маймуна !Ми и баща ми е имал проблеми с МотоПфое .. Вярно е не мога да го докажазащото стана отдавна и надали се пазят фактури и т.н. ,но само провалиха още повече колата..! Защо досега никой не ги е похвалил като са толкова добри?
Аз бих посъветвал господина да сканира документите и да ги сложи тук за да докаже ,че не говори празни приказки!


Аз бих посъветвал господина да сканира документите и да ги сложи тук за да докаже ,че не говори празни приказки!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
- Модел на автомобила: форд
- Status: Извън линия
а ,не смятяте ли,че ако всичко беше такава истина,никой нямаше да му обърне внимание!?
Колкото и лоши неща да се пишат за МП,все щяха да свършат нещо,нали така?
А колкото до хубави неща ,ние рядко ги казваме,стремим се да бъдем по-скоро гадни отколкото креативни.
Аз имах проблеми с Глобул- ходих при една девойка,тя ме отсвири на наш език,но не в действителност(де да беше),после отидох при друга служителка и тя ми съдейства пълноценно.Но да си призная аз бях виновен.Не се бях изразил правилно,бях пресилил проблема си.Трудно ми бе да се извиня,но явно трябва да сме и позитивно мислещи.
Колкото и лоши неща да се пишат за МП,все щяха да свършат нещо,нали така?
А колкото до хубави неща ,ние рядко ги казваме,стремим се да бъдем по-скоро гадни отколкото креативни.
Аз имах проблеми с Глобул- ходих при една девойка,тя ме отсвири на наш език,но не в действителност(де да беше),после отидох при друга служителка и тя ми съдейства пълноценно.Но да си призная аз бях виновен.Не се бях изразил правилно,бях пресилил проблема си.Трудно ми бе да се извиня,но явно трябва да сме и позитивно мислещи.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
valk
Прав си естественно,първият ми личен контакт с МП беше заради избила свещ и кабел,нова свещ си купих но нямах пари за кабел механника се разтърси и тури стар но здрав.
Сърдечно му благодарих и заминах по-живо по-здраво,2-ра година ще подкарам с тоя кабел.
Така че "каквото почукало такова се обадило"!!!.
Прав си естественно,първият ми личен контакт с МП беше заради избила свещ и кабел,нова свещ си купих но нямах пари за кабел механника се разтърси и тури стар но здрав.
Сърдечно му благодарих и заминах по-живо по-здраво,2-ра година ще подкарам с тоя кабел.
Така че "каквото почукало такова се обадило"!!!.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост