моля за помощт за смяна на тампони на носачи
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 ное 2007, 21:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.3 CL
- Status: Извън линия
моля за помощт за смяна на тампони на носачи
от два дни колата ми е разглобена и днес като ми доставиха тампоните се оказа че немога да избия старите. захванах се с единия носач, извадих метална втулка но ми се струва че има още нещто за вадене като черупка , но незная в каква посока да го вадя. много ви моля ако някои знае, каквото и да е по темата щте ми е от полза , утре щте импровизирам , прилагам и снимка на носачите в сегашния вид
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 ное 2007, 21:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.3 CL
- Status: Извън линия
едни маистори ме одказаха да ги избивам
значи отидох да ми избият старите тампони на преса, са6тевременно да ми сложат и новите. Но какво става, казаха ми че тия тампони не се сменят, обясиха ми че били плаващти и самия тампон трябвало да бъде лагеруващ , а тези кото сам имал аз не са за такива носачи. Одказах се да ги правя и отидох да си върна тампоните и взех нови носачи (70 лв и двата). И за няма и 2 часа си ги поставих. След около 30 мин и стенда минах.
Ако някой може да даде снимков материал как се правят(рециклират) тея носачи , щте експериментирам и щте си направя старите
Благодаря.
А ето и тея който сложих
Ако някой може да даде снимков материал как се правят(рециклират) тея носачи , щте експериментирам и щте си направя старите
Благодаря.
А ето и тея който сложих
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия

Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 ное 2007, 21:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.3 CL
- Status: Извън линия
не съм от софия
от асеновград съм
А тая междинка явно всичко и е от предните и от задните модели
иначе си ми харесва,
Нещто ми тропа отзад , мисля че е онова дето е на гърлото на резервоара , като филтарче ли е какво е , сякаш има някаква съчма вътре, а аз карам на газ и бензин неминава от там и сигурно е пресъхнало. Намира се на маркучлето за гориво идващо от карбуратора, това дрто връщта излишака обратно в резервоара.
А тая междинка явно всичко и е от предните и от задните модели

иначе си ми харесва,
Нещто ми тропа отзад , мисля че е онова дето е на гърлото на резервоара , като филтарче ли е какво е , сякаш има някаква съчма вътре, а аз карам на газ и бензин неминава от там и сигурно е пресъхнало. Намира се на маркучлето за гориво идващо от карбуратора, това дрто връщта излишака обратно в резервоара.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 ное 2007, 21:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.3 CL
- Status: Извън линия
...
втуклата я направих на парчета ,първо излезе една тръбичка която посредата е разширена и се получава като ябълка която лагерува в някаква пластмаса, има и гума. Майсторите ми казаха че такива втулки не се сменят. Иначе шарнирите са здрави, затова исках да ги запазя.
Сега съм с нови носачи ,минах стенд, днес си взех и две гуми 165/70/13 за 70 лв двете.(втора употреба)
малко се чудя дали ненаправих грешка че минах стенда преди гумите
Сега съм с нови носачи ,минах стенд, днес си взех и две гуми 165/70/13 за 70 лв двете.(втора употреба)
малко се чудя дали ненаправих грешка че минах стенда преди гумите

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колеги не се занимавайте с глупоси - купете си нови носачи /вървят в комплект с тампоните/, слагат се супер елементарно /единствения трик е да повдигнеш и от двете страни колата, че да не се е усукала стабилизиращата щанга/ и буквално колата става различна.
Значително се подобрява возията и с лекота държи траекторията. На баща ми на старата Сиера след като ги сменихме започна да вози като нова кола!
Казвам Ви да си вземете нови, защото като сметнете тампоните и хамалогията, рециклирането на шарнира и новите маншони - ще ви излезе 30-40лв. и пак ще сложите стар носач, който може да даде дефект всеки момент!
Докато новите носачи са от 40 до 70лв.; като за 60лв. си взимаш на "Делфи" и забравяш за тях поне 3 до 5 години!
пп: баща ми преди да продаде Сиерата навъртя около 30 000км. с тях като всеки ден минаваше по два пъти през огромните дупки в отсечката "Зоологическа градина - Хладилника" без никакви проблеми!
Значително се подобрява возията и с лекота държи траекторията. На баща ми на старата Сиера след като ги сменихме започна да вози като нова кола!
Казвам Ви да си вземете нови, защото като сметнете тампоните и хамалогията, рециклирането на шарнира и новите маншони - ще ви излезе 30-40лв. и пак ще сложите стар носач, който може да даде дефект всеки момент!
Докато новите носачи са от 40 до 70лв.; като за 60лв. си взимаш на "Делфи" и забравяш за тях поне 3 до 5 години!
пп: баща ми преди да продаде Сиерата навъртя около 30 000км. с тях като всеки ден минаваше по два пъти през огромните дупки в отсечката "Зоологическа градина - Хладилника" без никакви проблеми!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта