нещо се не светкам..

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
borbon
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
Местоположение: София
Status: Извън линия

нещо се не светкам..

Мнение от borbon » 19 яну 2008, 13:48

Колеги, от вчера се яви едно чукане в задно дясно колело...
Свалих го мислех че е от накладки или лагер..ама..требва да нее..
Като завъртя на ръка, се чува едно чукане от към полуоската, но не съм сигурен дали е точно там.(Колата е 4х4) Спирачния апарат е стегнат добре.
А и диска се върти трудно и зе загрява, не много но все пак..
Ако някой се сеща къде има слабо място в тая система нека помага :oops: :)

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 19 яну 2008, 14:00

Каре?
Изображение

Изображение

borbon
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от borbon » 19 яну 2008, 14:15

debug написа:Каре?
Мислех си за каре...но защо пък да грее диска...Всъщност, то диска може и до сега да си е греел но аз сега като претропа го установих..

rashiRS
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 20 апр 2007, 21:48
Модел на автомобила: Ford escort cabrio1.6EFI
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от rashiRS » 26 яну 2008, 15:52

загряването се дължи на блокиране на спирачния апарат.Трябва да се свалят водачите да се почистят от ръждата също и отворите,намазваш ги с грес и готово.

borbon
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
Местоположение: София
Status: Извън линия

явно и майстора не се светна

Мнение от borbon » 27 яну 2008, 19:23

:evil: :evil: Колеги, майстора реши, че е лагер, който се сменява с главината. Купих го, струваше ми 210 лева и 40 лева за работа.
Щракането обаче пак се появи. Реших да проверя маслото на диференциала и го закарах на канал. Оказа се че отдолу има една предпазна ламарина, която ми е закачала на кардана. Това ми е бил проблема, а не лагери и главини...
Кой изгорял, изгорял...
Но Вие пропускайте сервиза до Кауфланд в Дружба-2. Там ще Ви направят ремонт и на това дето не е за ремонт :(

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: явно и майстора не се светна

Мнение от pepy1 » 27 яну 2008, 20:25

borbon написа::evil: :evil: Колеги, майстора реши, че е лагер, който се сменява с главината. Купих го, струваше ми 210 лева и 40 лева за работа.
Щракането обаче пак се появи. Реших да проверя маслото на диференциала и го закарах на канал. Оказа се че отдолу има една предпазна ламарина, която ми е закачала на кардана. Това ми е бил проблема, а не лагери и главини...
Кой изгорял, изгорял...
Но Вие пропускайте сервиза до Кауфланд в Дружба-2. Там ще Ви направят ремонт и на това дето не е за ремонт :(
има един раздел не ходете там би ли си описал случая там ще е от полза на много колеги от София
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта