Гаранция за извършен ремонт в МП - задните биалетки?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Гаранция за извършен ремонт в МП - задните биалетки?

Мнение от Любо » 22 фев 2008, 00:16

Та така! Мине, не мине година и ги сменям. Заради това последния път ги смених в Мото-Пфое Люлин, с идеята ако се разтропат преди да са направили година да си търся гаранцията. И тук идва въпроса, който искам да задам, а именно:
Някой знае ли как точно стои въпроса с гаранцията на закупени от Мото-Пфое части и подменени от тях?
Някъде имаше мнение, че на такива части гаранцията им е 1 (една) година. Вярно ли е?
Ако ми важи гаранцията към кой по-точно в МП да се обърна? Към който и да е приемчик? Или към някой друг?

П.П. Много въпроси станаха, така че спирам. Надявам се някой да има опит в областа и да го сподели.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 22 фев 2008, 00:59

1 година е гаранцията. Като сменях радиатора ги питах.
Казаха че няма допълнителен документ за гаранцията, тоест документите за купената част и смяната й в техния сервиз играят тая роля. При проблем най-лесно се обръщаш към началник сервиза или приемчика.

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

биалети

Мнение от svir4o » 22 фев 2008, 06:43

колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.

Потребителски аватар
tisho_tbk
потребител
потребител
Мнения: 327
Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tisho_tbk » 22 фев 2008, 09:14

опише цялата процедура. ще бъде полезна. мерси

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 22 фев 2008, 09:35

и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 22 фев 2008, 09:47

mrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
Малко се отклоняваме от темата май :wink:

А иначе ето за това което питате Биалетка - подобрение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: биалети

Мнение от Любо » 22 фев 2008, 09:50

svir4o написа:колега аз моите си ги рециклирам сам и ме карат повече от купените.гаранцията едва ли ще закърпи дупките по пътя.при меносновно се разбиват в долната част -в прехода през носача.не е кой знае колко трудно да се направят.запази си едни стари и те стават оборотни.смяната е по 10 мин на биалетка.едва ли в МП да чакаш 20мин.ако искаш мога подробно да ти опиша моят вариант.
Имаш в предвид, че ти се къса маншочето през което минава биалетката? Да и на мен това ми е проблема. Но въпросът е принципен - щом имам гаранция за нещо отивам да си я диря. Пък ако толково много се заинатят ще си взема две маншочета и ще си ги сменя, както казваш е за 10 минути работа.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 22 фев 2008, 10:04

petkoff_pl написа:
mrdds написа:и аз имам интерес.С нещо пълниш ябълката ли?
Малко се отклоняваме от темата май :wink:

А иначе ето за това което питате Биалетка - подобрение
е,за смазването ясно.Но самото рециклиране,може би е нещо друго.Сега се сещам за един "майстор" преди време,който пълнеше износената ябълка на шарнирите с разтопена пласмаса...някаква мека и като излее течния материал той се втвърдява и обира луфта.
Това наричам аз рециклиране.
Другото е смазване.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 22 фев 2008, 11:43

Смазването е мъзможно на предната биалетка. На задната няма какво да й се смазва. Освен втулката, през която минава болта свързващ я с напречната щанга.
Но и да не се смаже това не е проблем, защото се къса маншончето което уплътнява отвора на носача.
Откакто сменям биалетки само това им е проблем.

П.П. Има задни биалетки, които в горната си част не са втулки, а са с гумено тампонче. Закрепването към напречната щанга става с нит. На такава биалетка съвсем няма какво да й се смазва.

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от svir4o » 22 фев 2008, 12:02

аз също говоря за тези гумени маншончета долу при носача само че аз си ги правя както и горната така и долната...подготвям си един оборотен комплект от старите и като се наложи смяна направо сменям с оборотните..пак 10 мин. но сменям целите биалети..щом ви интересува тези дни ще си подготвям оборотните и ще снимам всеки етап отделно..предишното изработване ми струваше около 6-10 лв но карам вече 1 година но аз си я товаря.....нали е комби

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 22 фев 2008, 13:42

Много хубаво ще бъде да дадеш подробно описание със снимките. Ще чакам с нетърпение.

Потребителски аватар
митов
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 29 фев 2008, 00:15
Модел на автомобила: мондео 1.8тди 96 комби
Местоположение: варна
Status: Извън линия

снимки задни биалети

Мнение от митов » 02 мар 2008, 21:10

малко са гадни но се вижда :lol: дано съм бил достатъчно ясен....ако някой проявява интерес да пише...
Прикачени файлове
27-02-08_1706.jpg
маркучи маслоустойчиви със сечения \малък-вътрешно9мм.външно18мм\голям-вътрешно18мм.външно24мм
27-02-08_1708.jpg
стара биалетка и нови втулки от посочените маркучи
27-02-08_1717.jpg
набиване на старата втулка и новата гумена.....с повечко нерви и малко масло
27-02-08_1727.jpg
след набиването и симетриране излишното се изрязва
27-02-08_1728.jpg
набиване на по малкия маркуч върху тялото на биалетката
27-02-08_1733.jpg
набиване на големият маркуч върху малкия.....малко нерви
27-02-08_1734.jpg
няма нужда от обяснения...

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 мар 2008, 08:58

Браво. Само заради снимковия магериал и обясненията си заслужава модератора да сложи темата като важна. Дори и само снимковия материал в отделна мажна тема, а тук, в тази линк към нея.

Потребителски аватар
митов
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 29 фев 2008, 00:15
Модел на автомобила: мондео 1.8тди 96 комби
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от митов » 05 мар 2008, 18:20

ами пробвай да я преместиш в раздел ..направи си сам...------все пак си по-червен отколкото аз син

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 мар 2008, 21:10

митов написа:ами пробвай да я преместиш в раздел ..направи си сам...------все пак си по-червен отколкото аз син
ако ще се мести темата , е за основни възли и детайли-според мен
а пък колкото и да е червен, в началото на раздела пише :
Модератори: stangen, petkoff_pl-та това са хората :wink:
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 05 мар 2008, 21:36

pepy1 написа:
а пък колкото и да е червен, в началото на раздела пише :
Модератори: stangen, petkoff_pl-та това са хората :wink:
Последно мнение на stangen Съб 23 Юни, 2007 15:57 :roll: :twisted: :shock: ?! Не че нещо, ама не е навестявал форума май наскоро . :roll:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 06 мар 2008, 20:10

cenzor написа:Последно мнение на stangen Съб 23 Юни, 2007 15:57 :roll: :twisted: :shock: ?! Не че нещо, ама не е навестявал форума май наскоро . :roll:
Говорих онзи ден с него по ICQ и каза, че е много зает в работата и няма време за форума. Дори и на сбирките във Варна не ходел.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта