Маншон

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Маншон

Мнение от cybernone » 06 дек 2005, 01:02

Днес при смяната на маслото майстора каза че ми скъсан маншона на карето, лошото че не знам от колко време е така и дано не съм изпуснал момента за смяната му, че иначе отивам на каре и ооо ужас :evil:
Та при вапроса какъв и от каде да взема той не успя да ми препоръча точно място, само каза че имало много не качествени и така.
Ако някои знае от каде е разумно да се пазарува да каже. 10х

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 06 дек 2005, 09:22

и най-голямото менте маншон да вземеш пак ще изкара поне 30 000 км.така, че не се чуди, в много магазини се продават маншони - струват м/у 4 и 15 лв.има едни прозрачни - силиконови.казват че били по- хубави, но аз не съм ги пробвал. а за смяната, ако не уверен в себе си я направи в ДОБЪР сервиз! ако е на външно каре, кажи на майстора, че има зегерка, защото ако не знае ще започне с чука :evil: и тогава ще купуваш ново каре

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 дек 2005, 11:35

racer11 написа: ако не уверен в себе си я направи в ДОБЪР сервиз! ако е на външно каре, кажи на майстора, че има зегерка, защото ако не знае ще започне с чука :evil: и тогава ще купуваш ново каре
Моя десен външен го смених в сервиз СБА, преди са били сервиз на МотоПфое. Не е имало чукове по време на смяната. При смяната този маншон които бях купил се оказа по-голям. Казаха, че може да го набутат но ще се сбръчка и няма да изкара много. Върнах се в магазина и ме увериха, че това е маншона друг няма и си исках парите ... коректо всичко беше точно върнаха ми парите. Отидох в друг магазин и си купих маншон който лепна и по профил и всичко беше 1:1 със стария.
Все се каня да напиша 2-3 добри реда за сервиза и стенда на СБА в Плевен но все го отлагам ... ще напиша :wink:

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 06 дек 2005, 16:17

Колега не се стряскай, щом карето не е заскърцало или затракало, още не е страшно. Аз карах около 4хил преди да го видя тоя маншон, че е заминал. Ако не се доверяваш на сервизи, може да се пробваш да го смениш сам, не е особено сложно. Само има вероятност шлиците да са ти заяли, което е неприятно. Както отбеляза и колегата Racer11, има и една зегерка, която е отзад и не се вижда, по-скоро ще я напипаш!
Успех!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 дек 2005, 23:25

Чувал съм, че силиконовите са по-издържливи на химични атаки от...хидравлични, трансмисионни, моторни масла, спирачни течности и т.н. така, че ако двигателчето пооцапва тук-там си вземи силиконови.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 07 дек 2005, 17:24

Купих маншон - 14лв Lobro, това за тази зегерка, то майстора с чука млатеше за да избие карето като преди това разви нещо отзад и така.
Сега съм доволен че найстина на време съм го видял, защото в стария и в самото каре имаше доста грес, което значи че не имал време да изтече :D

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта