Виене в предницата
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
- Модел на автомобила: ford escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виене в предницата
здравеите.
имам проблеми с моя fordizal, не е дизел само така му викам
та:
когато завия на ляво се 4ува некво румолене,но не тракане на каре
и не при пълен завои
даите идеи
вътрешно каре ли е кво е
помагаите мерси
имам проблеми с моя fordizal, не е дизел само така му викам
та:
когато завия на ляво се 4ува некво румолене,но не тракане на каре
и не при пълен завои
даите идеи
вътрешно каре ли е кво е
помагаите мерси
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
- Модел на автомобила: ford escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
ре
като вдигна колата нема луфтове в гумата
като я завъртя не се 4ужа специфичен шум
но като тръгна и натоваря дясното колело се чува
как се сменя този лагер и колко струва
мерси
като я завъртя не се 4ужа специфичен шум
но като тръгна и натоваря дясното колело се чува
как се сменя този лагер и колко струва
мерси
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен ми струваше 166лв за преден ляв лагер и тампоните на предните носачи.
Сменя се като се махне гумата после се развие гайката, която пристяга главината и се изважда лагера. после по обратния ред, като новия лагер се омазва хубаво с грес и гайката се стяга с динамометричен ключ - колко - незнам, трябва да се види усилието в менюала или в някой каталог.
Ако имах динамометричен ключ щях да съм проверил и да ти кажа, но виж в менюала, ако не можеш да немериш ще потърся и ще ти кажа.
Сменя се като се махне гумата после се развие гайката, която пристяга главината и се изважда лагера. после по обратния ред, като новия лагер се омазва хубаво с грес и гайката се стяга с динамометричен ключ - колко - незнам, трябва да се види усилието в менюала или в някой каталог.
Ако имах динамометричен ключ щях да съм проверил и да ти кажа, но виж в менюала, ако не можеш да немериш ще потърся и ще ти кажа.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Със стария си орион имах следния проблем:
При завиване в ляво/дясно се чуваше звук като чели гумата се трие в калника (повтарящ се на всеки оборот на гумата) - когато карах на право - го нямаше (само от време навреме).
Бях ходил на 3-майстори - и 3-та викат нищо му няма на лагера (аз го бях купил - да го сменят) - и го върнах в магазина.
Всъщност това което направиха майсторите беше да затегнат лагера (щото съ бил разхлабил !?) - с голямата гайка.
След 2 месеца смених лагер + главина (по средата на София-Варна)
Лагера струваше 48лв а галвината 120-150лв, майсторите в Омуртаг ми взеха 15 лв и 4 бири
Когато вдигаш с крика и въртиш - дай волана в крайно ляво/дясно и гледай/слушай за триене (в накладките) - когато лагера тръгне да си заминава се усуква при завиване на волана и се получава триене в накладките (от там и звука).
Ако лагера си заминава - ще повреди и главината - ше превърта и в гнездото си ....
При завиване в ляво/дясно се чуваше звук като чели гумата се трие в калника (повтарящ се на всеки оборот на гумата) - когато карах на право - го нямаше (само от време навреме).
Бях ходил на 3-майстори - и 3-та викат нищо му няма на лагера (аз го бях купил - да го сменят) - и го върнах в магазина.
Всъщност това което направиха майсторите беше да затегнат лагера (щото съ бил разхлабил !?) - с голямата гайка.
След 2 месеца смених лагер + главина (по средата на София-Варна)
Лагера струваше 48лв а галвината 120-150лв, майсторите в Омуртаг ми взеха 15 лв и 4 бири

Когато вдигаш с крика и въртиш - дай волана в крайно ляво/дясно и гледай/слушай за триене (в накладките) - когато лагера тръгне да си заминава се усуква при завиване на волана и се получава триене в накладките (от там и звука).
Ако лагера си заминава - ще повреди и главината - ше превърта и в гнездото си ....
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
- Модел на автомобила: ford escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
otg
тоя лагер конусен ли е къв е
даите некои саит със снимки ако може
а и за да сваля главината требе да сваля и апарата спирачния
и само тва ли
мерси
даите некои саит със снимки ако може
а и за да сваля главината требе да сваля и апарата спирачния
и само тва ли
мерси
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
- Модел на автомобила: ford escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това с триенето в накладките неможеш да ме убедиш нещо...........Mondeo18TDI96 написа:Когато вдигаш с крика и въртиш - дай волана в крайно ляво/дясно и гледай/слушай за триене (в накладките) - когато лагера тръгне да си заминава се усуква при завиване на волана и се получава триене в накладките (от там и звука).


До колкото знам от моя скромен опит каретата трябва да чукат, а не да вият........escort CLX написа:има ли вероятност да е от вътрешното каре
там има малко луфт ама не знам до колко е нормален
от порядъка на 1мм е.

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 07 мар 2006, 13:12
- Модел на автомобила: ford escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
"Луки" е прав - ако можеш смени си и двата (най-добре и задните
), ако единия е тръгнал то след 10-20х ще замине и другия. Ако лагера блокира/разбие може да повреди и главината (най-малко ще повреди гнездото си - а той (лагера) се набива в главината)...
Лагера се продава в комплект с две семеринги (малка и голяма)!
Колко до "триенето в накладките": Аз го видях с очите си, при мак. завъртане на волана (свалена гума) - като въртях на ръка в определено положение задържаше, барабана се опираше в накладките: оста напъва лагера и той понеже не е читав се поддвава.
Затова и купих лагер за смяна, но майстора каза - стария е като нов, бил се разхабил и той го стегнал малко ...

Лагера се продава в комплект с две семеринги (малка и голяма)!
Колко до "триенето в накладките": Аз го видях с очите си, при мак. завъртане на волана (свалена гума) - като въртях на ръка в определено положение задържаше, барабана се опираше в накладките: оста напъва лагера и той понеже не е читав се поддвава.
Затова и купих лагер за смяна, но майстора каза - стария е като нов, бил се разхабил и той го стегнал малко ...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 дек 2011, 17:44
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Силистра
- Status: Извън линия
Re: Виене в предницата
И аз имам един такъв проблем като карам с 50/60 km/h и като има лек десен завой почва нещо да вие от дясно.А като ускорявам малко по силно от място дясната гума прескача все едно че ще излезе от мястото си.На какво се дължи това благодаря предварително.
- Луки
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Виене в предницата
виенето се получава от лагера на главината а за прескачането си провери тампоните на носача

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта