Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
vasilnantchev
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от vasilnantchev » 19 фев 2006, 23:44

Може ли да ми каже някой да ми каже на какво би могло да се дължи скърцането отпред в дясно,при условие,че имам нови амортисьори (пълен комплект с тампончета),сменени тампони на носачите и шарнири?Майстори ми казаха,че накрайниците сьщо са ОК!Въобще-ток отвсякъде!Има ли "Фиеста"-та селенови втулки и биелетки (доколкото знам-няма реактивна щанга)?Пружините също са ОК!Благодаря предварително!

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 20 фев 2006, 08:41

Колега,на коя фирма са ти шарнирите?Обикновено от там идва скърцането,макар че не са износени!
Ако продължава проблема обади се

vasilnantchev
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasilnantchev » 20 фев 2006, 11:00

Мерси за съвета!Незнам марката,но ще опитам да проверя.Май не са квалитетни.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 фев 2006, 02:45

vasilnantchev написа:Май не са квалитетни.
Вземи спринцовка и тънко масло (за да мине през иглата ) и инжектирай през маншоните. Ако спре скърцането значи ще е ясно от де е ;-)
Нали за шарнирите си говорим ? Да не почнеш да боцкаш навсякъде но не и там :wink:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 21 фев 2006, 08:49

Постояноли скърца или като се понамокри отдолу и спира. Ако е така не ще да е от шарнира.
Небойте се роби Спартак е с вас!

vasilnantchev
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasilnantchev » 21 фев 2006, 23:13

постоянно,когато минавам през неравности.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 03 мар 2006, 08:29

Колега ето ти схема на управвлението на Фиестата.
Номер 8 са тампончета на Стабилизиращата щанга 2 броя са и струват около10 едно то.
Номер 9 са вертикални стабилизиращи щанги (Биалетки) 2 броя са и струват от 14-22 за брой до 116 за брой.
Та виждаш има такива гадости и Фиестата.
Ако са ти заминали тампоните на стабилизиращата щанга тя играе на ляво дясно и потропва,биалетките също тропат гадно .
Та братле погледниги и виж да ли са наред
*00133*

vasilnantchev
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 06 фев 2006, 01:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta-1.4i;11.1994г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasilnantchev » 04 мар 2006, 00:09

Merci mnogo za informaciata!
*****
**бг**

madbatt
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 май 2009, 20:33
Модел на автомобила: galaxy 2300
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от madbatt » 12 окт 2009, 23:38

Проблема е скърцане и тропане в предницата на Фиеста 95. Оказаха се хлабави тампони на реактивна щанга и скъсани тампони на носачите. Смених само първите( има 2 вида вътрешен диаметър, взех по-малкия), тъй като носачите в МП, струват почти колкото колата! Скърцането спря, но сега се появи отново - биелетката играе в горния край! Как се развива м.... и! Ябълковидния болт се върти с гайката! Засърбя ме флекса, ама едва ли е това начина! ХЕЛП!!!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от tropper » 14 окт 2009, 12:23

Някои билетки имат скосявания за хващане с ключ откъм ябълката, други съм виждал с шестограм на шпилката откъм гайката.
Аз веднъж мойте ги свалих с флекса... все пак ако внимаваш да не повредиш амортисьора - к'во толкова - и без това после ще хвълиш билаетката :wink:
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от baro » 19 окт 2009, 15:22

Колега има място за ключ отзад кадето започва калпачето ако трябва го разбутай малко само че ключа трябва да е по тесен или препилен ,обикновенния не влиза

madbatt
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 май 2009, 20:33
Модел на автомобила: galaxy 2300
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от madbatt » 02 ное 2009, 12:00

Баро е прав - отзад, има прорез за ключ 17, но трябва специален – аз се справих с ключ за велосипед :~)
Благодарности!

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?

Мнение от baro » 02 ное 2009, 15:07

Добре си се справил не се бях сетил за ключ от колело той е тънък :) .

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта