Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
Възможно ли е? Има кой да ми ги направи, но ми трябват насоки и граници. И трябват ли по-специални подложки за конкретния случай(и снимки долу)? Джантите са 6Jх16 H2 ET 52.5 с стокови 205/50/16. Смешно прибрани стоят обувките на колата, особено в задницата е трагедия. За сега знам, че при тези тесни джанти 6J, идващ нисък профил 205/45 като нови летни гуми, поне ET40 е добре, задните повече от предните 100%, но колко? Но е по-важно да се допитам с по-запознати тук
Фокус ст170 е с ЕТ40, 7J 215.40.70, които в общ диаметър са 8мм под 205.50.16 и 13мм над 205.45.16(планувани летни гуми-няма ги по снимки), отделно говорим за 6J в случая, не 7J.
ET42.5 отпред, ET37.5 отзад?
Сега колата, под ъгъл (205.50.16):

Снимки от задна джанта:
предна:
Точно по-прибраната задница ми се вижда, че е с по-къси стебла с резби
А а и на двете джанти сякаш алуминиевия отвор 63.3 едвам захваща главината
Забравил съм при слагането зимата, може би е визуална измама. Т.е. имам ли поне 1см или повече да бягам в тази схема в момента?
След като не си открих 17ки Ronal от неспортен (st, rs) фокус мноого време, се ядосах и докато не си намеря свестни джанти плана е да изнеса тези (твърде грозно е да са толкова прибрани) и да сложа хубав модел нови гуми 205.45.16 за лятото на смешните цени, на които е този размер и налична отстъпка в голям вносител. С 205/45 ще се свали колата и точно 1см спрямо 205/50, добре дошло на ултра високата задница-трактор (в момента да не говоря с 205.55.16 зимните ми какво чудо е
)




ET42.5 отпред, ET37.5 отзад?

Сега колата, под ъгъл (205.50.16):



Снимки от задна джанта:

предна:

Точно по-прибраната задница ми се вижда, че е с по-къси стебла с резби




След като не си открих 17ки Ronal от неспортен (st, rs) фокус мноого време, се ядосах и докато не си намеря свестни джанти плана е да изнеса тези (твърде грозно е да са толкова прибрани) и да сложа хубав модел нови гуми 205.45.16 за лятото на смешните цени, на които е този размер и налична отстъпка в голям вносител. С 205/45 ще се свали колата и точно 1см спрямо 205/50, добре дошло на ултра високата задница-трактор (в момента да не говоря с 205.55.16 зимните ми какво чудо е


Последна промяна от PcMan на 21 мар 2011, 16:05, променено общо 1 път.
- nikolayri
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 12 яну 2011, 11:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
Значи днеска проучвах точно същия проблем. Намерих къде продават хубави фланци - Маргел, говорих с тях имат свестни фланци, проблема е още и че трябва да се сменят шпилките с по-дълги. Значи аз смятам да рискувам с 20мм фланци отзад, тоест ЕТ ще ми стане 32.5... Иначе 10мм няма да е кой знае каква разлика. Утре ще питам дали имат 15мм фланци тогава ЕТ ще ми стане 37.5. Ориентировачни цени - 75лв на фланец, 6 до 10 лева за една шпилка...
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
6/10лв шпилка, а монтаж? Шпилките са доста къси, направо са къси и със сегашните иначе стокови ал.джанти. Сякаш тези шпилки са за всички метални и ал.джанти, т.е. по-малки такива, и не са си правили труда да ги удължат за 16ките и 17ките, които сигурно още по-малко захващат резбата.
Повече ме притеснява женския централен отвор на джантата, който по-всичко личи, че е почти на ръба с мъжкия, т.е. ще остане във въздуха с фланец, и всичко ще виси на 4те болта и силата материал в материал, създавана от същите 4 шпилки и болта.
При слагането на летните след дни ще направя много снимки и ще огледам.. Мисля, че намаляване дори само с 1.5см няма да успят да го поемат безопасно тези шпилки.. око ще види скоро

Повече ме притеснява женския централен отвор на джантата, който по-всичко личи, че е почти на ръба с мъжкия, т.е. ще остане във въздуха с фланец, и всичко ще виси на 4те болта и силата материал в материал, създавана от същите 4 шпилки и болта.

При слагането на летните след дни ще направя много снимки и ще огледам.. Мисля, че намаляване дори само с 1.5см няма да успят да го поемат безопасно тези шпилки.. око ще види скоро


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
ХУбавите фланци имат централна муфа също като на главината и при тях не се сменят шпилките,а се хваща фланеца за заводските шпилки а вече от другата страна на фланците има нови шпилки за джантата.Разбира се няма как да е само 10-20мм. широк.
Ако искате да стане здраво това е варианта.При другия вариант джантата ще се държи само на шпилките и тежестта ще пада само върху конусите
Аз лично не виждам смисъл в това изнасяне,и без това само с 215 широки гуми вече хвърля калта и водата по вратите и стъклата,а като се изнесе още с фланец ..представете какъв мазалак ще стане още в първата локва.
Ако искате да стане здраво това е варианта.При другия вариант джантата ще се държи само на шпилките и тежестта ще пада само върху конусите
Аз лично не виждам смисъл в това изнасяне,и без това само с 215 широки гуми вече хвърля калта и водата по вратите и стъклата,а като се изнесе още с фланец ..представете какъв мазалак ще стане още в първата локва.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
Тези фланци ще са адските пари надали стругар неправил такива ще се справи, дори да е добър ?
А и 100% няма как да са 1-2см. А 2см за отпред са вече доста, отзад ще е ок. Отзад са толкова грозно прибрани..
с 215 на 6J джанта ли си mrdds?
205 с борда си изкача супер много, представям си 215, мисля че това е горна непрепоръчвана граница за 6J? Вероятно не си със стоковите и си 6.5?
А какво мислите за 205.45.16 вместо старите вече (и стоков размер) 205.50.16 (дот 4504 и 4те, задните почти без грайфер, предните с грайфер, но 4504
). Колата вози изненадващо добре с 205/50, карам само по главни пътища и не повече от 20 000 на година, цяла зима 1 голяма дупка не съм уцелил, адски пазен е фокуса
1) Около 50лв. на бройка е по-евтин 205/45 от 205/50, като има и по-голям избор поне при българсктие вносители. Зимата си разцъквам с сегашния ми чифт 205.55 разбира се. За разликата ще купя по-висок модел.
2) Ще свали точно още 1см (2см общ диаметър) колата, което е добре дошло за известния иначе фокус - трактор особено в задницата.
3) Колата ще набира малко по-лесно (ще е с по-леки и с малък диаметър обувки), разхода сигурно ще падне(но не гоня това, и без това е адски икономична, макс. няколко процента да мръдне). Ще е и малко по-стабилна и рязка в управлението, не че досега не беше невероятна.
План?

А и 100% няма как да са 1-2см. А 2см за отпред са вече доста, отзад ще е ок. Отзад са толкова грозно прибрани..
с 215 на 6J джанта ли си mrdds?


А какво мислите за 205.45.16 вместо старите вече (и стоков размер) 205.50.16 (дот 4504 и 4те, задните почти без грайфер, предните с грайфер, но 4504



1) Около 50лв. на бройка е по-евтин 205/45 от 205/50, като има и по-голям избор поне при българсктие вносители. Зимата си разцъквам с сегашния ми чифт 205.55 разбира се. За разликата ще купя по-висок модел.
2) Ще свали точно още 1см (2см общ диаметър) колата, което е добре дошло за известния иначе фокус - трактор особено в задницата.
3) Колата ще набира малко по-лесно (ще е с по-леки и с малък диаметър обувки), разхода сигурно ще падне(но не гоня това, и без това е адски икономична, макс. няколко процента да мръдне). Ще е и малко по-стабилна и рязка в управлението, не че досега не беше невероятна.
План?


Последна промяна от PcMan на 17 мар 2011, 14:50, променено общо 1 път.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
Не,зимата карам с 195/65/15
Летния ми комплект бяха 205/50/16,но търся на 55 за това лято.
Миналото лято гледах често един фокус пред офиса ми с валяци на 215 и вечно калниците му бяха на пръски и кал та чак до задните стъкла.От там знам тази информация.
Летния ми комплект бяха 205/50/16,но търся на 55 за това лято.
Миналото лято гледах често един фокус пред офиса ми с валяци на 215 и вечно калниците му бяха на пръски и кал та чак до задните стъкла.От там знам тази информация.
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Подложки за стоковите джанти 6Jx16" H2 ЕТ52.5 на Фокус-1?
Леле мале, колко много сметки!
На СТ170 ЕТ-то е +49.
Моето мнение е, да не си даваш парите за глупости, 200-300лв за фланци как ти се струват?
Събирай пари за джанти, Ники.
На СТ170 ЕТ-то е +49.
Моето мнение е, да не си даваш парите за глупости, 200-300лв за фланци как ти се струват?
Събирай пари за джанти, Ники.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта