Проблем със сервото
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2011, 14:10
- Модел на автомобила: Fiesta 1.6TDCi
- Status: Извън линия
Проблем със сервото
Здравейте колеги!Това ми е първа зима с тази кола(Ford Fiesta 1.6TDCi ,2005г.)Проблема е че сега зимата когато температурата e под -5 градуса и надолу не ми работи хидравличната помпа(тя е електрическа на тази Фиеста) и нямам серво на волана.Трябва да я чакам да работи на място от 10 до 30 минути(колкото е по студено,толкова по дълго време) и тогава чак се включва.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Да не си я обледенилил със сняг, ако е някъде отдолу. Правя асоциация защото днес рових в дълбок сняг с колата, и ми изчезнаха хубавите спирачки-сервото, но след 10 мин. каране се появиха отново.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2011, 14:10
- Модел на автомобила: Fiesta 1.6TDCi
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Ами не съм я гледал отдолу ама това го прави при всяко палене като е студена,сутрин ,обед и вечер,то пътя до работата ми е 4-5 минути,а чакането да включи помпата 10-30 мин.
До сега максималният разход който съм имал беше 5.8l/100км.почти само градско,а сега Януари с това чакане ми стигна до 7.6l/100км.

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Относно спирачките онзи ден седях в една буря към 1 час и като тръгнах нанайци феродо, явно бяха замръзнали предните супорти на апаратите, спираше само отзад, но бързо се оправи, а и педала беше много твърд.
За хидравликата колега как ти е зареждането и акумулатора, не съм сигурен дали е като при френските с ел. хидравлика, но там ако акумулатора е слаб или е кофти зареждането помпата на тръгва, патил съм с на жената така веднъж със саксото докато го разбера, не помня колко беше минималния праг на напрежение при който тръгва помпата.
За хидравликата колега как ти е зареждането и акумулатора, не съм сигурен дали е като при френските с ел. хидравлика, но там ако акумулатора е слаб или е кофти зареждането помпата на тръгва, патил съм с на жената така веднъж със саксото докато го разбера, не помня колко беше минималния праг на напрежение при който тръгва помпата.

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Колега, ето ти една тема от пежо форума за проблеми в електрохидравличната помпа и решаването им: http://www.peugeotclub.info/viewtopic.p ... 1%82%D0%B0" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2011, 14:10
- Модел на автомобила: Fiesta 1.6TDCi
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Акумулатора е нов,на 2-3 месеца,помпата е електрическа,двигателя е на Пежо(френска работа)да не пък компа умишлено да не включва помпата както казва колегата,ама чак пък 30 минути много ми се вижда.Didibao написа:Относно спирачките онзи ден седях в една буря към 1 час и като тръгнах нанайци феродо, явно бяха замръзнали предните супорти на апаратите, спираше само отзад, но бързо се оправи, а и педала беше много твърд.
За хидравликата колега как ти е зареждането и акумулатора, не съм сигурен дали е като при френските с ел. хидравлика, но там ако акумулатора е слаб или е кофти зареждането помпата на тръгва, патил съм с на жената така веднъж със саксото докато го разбера, не помня колко беше минималния праг на напрежение при който тръгва помпата.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем със сервото
Знаеш ли, че на жената на колата понеже е купувана от тук нова, 2003 година и беше влизала в сервиза за ремонт на хидравликата, в сервизната документация четох, че е сменено управлението на хидравликата, или иначе казано има едно реле 40-50А зад десния фар което пуска хидравликата, възможно е да ти е нагоряло, защото аз миналата година го сменявах това реле, че старото беше нагоряло и хидравликата оставеше включена като загасиш колата. Сега сложих реле 60А и няма проблем, трябваше малко да му смаля клемите само. Така, че търси това реле проблема ти най-вероятно е в него.
Сега погледнах схеми на хидравликата ти, дават я като на френските, по схемата има и лампа на таблото която трябва да свети като има неизправност с хидравликата, а и така като гледам хидравликата ти има can-bus и може да се диагностицира точно какво е, мини някъде на диагностика, да не хабиш нерви и пари.
Сега погледнах схеми на хидравликата ти, дават я като на френските, по схемата има и лампа на таблото която трябва да свети като има неизправност с хидравликата, а и така като гледам хидравликата ти има can-bus и може да се диагностицира точно какво е, мини някъде на диагностика, да не хабиш нерви и пари.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта