Въпрос за рейка Ескорт 1997
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за рейка Ескорт 1997
Рейката ми е за смяна от година насам и съвсем скоро ще издава багажа...какви са етапите на разваляне на рейката ии какво мога да очаквам като повреда освен шумът, който се появява при пълен ляв завой. Колата ще я спирам от движение след 3 месеца, но дотогава ще е на доизкарване и затова искам да попитам какво си навличам, като опасност и риск.
Ескорт 1997 комби е автомобила ако има значение
Ескорт 1997 комби е автомобила ако има значение
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
Зависи какво и е. Може и да блокира. На Сиерата навремето като свалих рейката за гресиране, видях последния зъб счупен и останал залепнал в греста.По тоя повод сменях рейка. Това парче ако нямаше грес да го държи, като нищо може да заклини между другите зъбци и воланът да блокира в някой завой.Сиерата нямаше хидравлика, но при хидравличните рейки тази част е абсолютно същата и може да стане същата беля.
Друг вариант е просто да изтече и да останеш без хидравлика.
Доста неща могат да се повредят по една рейка, зависи какво и е.
Друг вариант е просто да изтече и да останеш без хидравлика.
Доста неща могат да се повредят по една рейка, зависи какво и е.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
От рейката шум не може да излиза при пълен ляв завой. Да не е свирене на помпата?
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
Ами тя преди време имаше теч и доливах хидравлично масло...ама сега катоя гледах наскоро е в нормални граници, а от майстор знам че рейката ми сълзи, а звука от какво е не знам, но се чува при пълен ляв на бавен ход
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
До колкото знам, шум от рейката може да има когато колата е в движение, така ще се чува и усеща вътрешното каре, както и ако имаш някоя втулка разбира - гребена ще се удря във зъбното колело заради луфта.
Когато въртиш волана шума може би най-вероятно е от помпата, може да вие а дори и да стърже.
Накой да върти волана, а ти ходи и сложи ръка и ухо на помпата .
Когато въртиш волана шума може би най-вероятно е от помпата, може да вие а дори и да стърже.
Накой да върти волана, а ти ходи и сложи ръка и ухо на помпата .
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
Не 3 и 30 месеца ще изкара без проблем, на много коли рейките издават шум при навито крайно положение (на руските от нови), така че карай.
Колеги, четете добре преди да пишете апокалиптични прогнози! Човека казва, рейката ще сдава багажа защото издава звук навита до пълно крайно положение, а не казва има голям луфт, тропа, запъва при въртене.
Колеги, четете добре преди да пишете апокалиптични прогнози! Човека казва, рейката ще сдава багажа защото издава звук навита до пълно крайно положение, а не казва има голям луфт, тропа, запъва при въртене.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка
Здравейте колеги. Да питам и аз нещо. На кратко малко предистория-взимам Мондео-то от профила евтино като ми е ясно,че без ремонти няма да мина. Карам около 2 месеца и като паркирам ремъка на хидравличната помпа присвирва на пълен ляв и десен-викам си ремъчето е заминало,ще го сменя тия дни и така. Сменям ангренажни ремъци и ролки,затварям,слагам външните ремъци и малкото ремъче на хидравликата,като го опъвам нормално-като го натисна с нормално усилие поддава около 2-3 мм. Паля колата на място,завъртам волана без значение на ляво или на дясно (гумите са направо) и волана започва да запъва на пресекулки,като заедно със запъването в синхрон присвирва и ремъка на хидравликата в момента на запъване. Обтегна ли ремъка повече проблема изчезва,но ме притеснява,че ремъка се задвижва от шайбата на ГНП-то и се опъва с хидравличната помпа и така мога да разбия лагерчетата на ГНП-то,а най-малко искам това да направя. Като бръкна с пръст или с отверката в казанчето на хидравличната течност тя е прозрачна но чернее,а като я сложа да се стича по гърловината на казанчето (то е бяло) си е направо черна,вътре като погледна също е черна (на предишния ми Ескорт си беше червена и бистра). Рейката не тече,не ми губи хидравлична течност,помпата не вие и не издава някакви шумове. Според мен съм за нова (втора употреба) рейка,но искам да чуя и други мнения преди да свалям моята. Мисля да пробвам с нова течност дали няма да си помогна евентуално-малко вероятно,но пък е най-лесно за проба. Тук идва и въпроса как да източа старата хидравлична течност-мисля да откача маркуча по който маслото се връща в казанчето,паля да може помпата да изпомпа всичко в шише или нещо друго,като веднага гася мотора щом спре да излиза масло от маркуча за да не върти помпата на сухо. После наливам новото хидравлично масло,паля и силно се надявам да съм решил проблема
а дано ама на дали. Не знам дали съм прав,за това пиша тук,да може по-разбиращите колеги да ми дадат малко акъл
Поздрави
П.С. До модераторите-когато писах поста си,заглавието на темата беше само ''Въпрос за рейка'',после се промени по някакъв начин на ''Въпрос за рейка на Ескорт 1997''. Тъй като не открих същия проблем като моя с търсачката,писах тук за да не отварям нова тема защото темата си беше вече направена. Питането ми е,да правя ли друга тема примерно ''Въпрос за рейка на Мондео 2'' и да изтрия този пост,или да го оставя тук въпреки,че става въпрос за друг модел ?
Поздрави


Поздрави
П.С. До модераторите-когато писах поста си,заглавието на темата беше само ''Въпрос за рейка'',после се промени по някакъв начин на ''Въпрос за рейка на Ескорт 1997''. Тъй като не открих същия проблем като моя с търсачката,писах тук за да не отварям нова тема защото темата си беше вече направена. Питането ми е,да правя ли друга тема примерно ''Въпрос за рейка на Мондео 2'' и да изтрия този пост,или да го оставя тук въпреки,че става въпрос за друг модел ?
Поздрави
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Здравейте колеги. Пробвах с ново масло и разбира се нищо не стана-нито подобрение,нито влошаване-същата работа като преди
. В горните писаници забравих да напиша,че рейката има малък луфт-мисля,че не са накрайниците защото като махна някоя от гумите и започна да мърдам шенкела на ляво и на дясно (както завиват гумите) няма луфт,всичко се усеща много стегнато по предницата (сменил съм само тампоните на носачите и шарнирите) . Луфта го има само като мърдам волана рязко (но не със сила) в двете посоки,без значение дали мотора работи или не. Мисля,че е рейката заминала и направо тия дни я почвам пък ще мисля дали да я рециклирам или да взема втора употреба.
Поздрави

Поздрави
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Хора,дайте едно рамо. Не си спомням да съм нарушил добрия тон в което и да е мое мнение,питах модераторите по-горе за нова тема ако трябва да направя-никаква реакция. 10 дни се надявам на някой съвет,някакво мнение,помощ-прав ли съм,не съм ли ? Ще напиша за всеки случай какво открих днес,пък дано да имам повече късмет. Като въртя волана на място без да работи мотора,рейката не запъва. Ако иска някой да помогне би било чудесно,а ако не-здраве,ще се оправям сам по един или друг начин.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Това няма нищо общо, щом никой не отговаря, значи никой не знае или не може да се сети. Знам как е на механичната рейка, правил съм няколко, там се сменят няколко пластмасови подложки (втулки). Дали обаче хидравличната рейка има същите втулки, не мога да кажа. Щом не затяга при изключен д-л, значи нещо в хидравличната част има проблем.mi6o написа:Хора,дайте едно рамо. Не си спомням да съм нарушил добрия тон в което и да е мое мнение,питах модераторите по-горе за нова тема ако трябва да направя-никаква р еакция....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Здравей Наско. Благодаря за насоката. Писах по-рано,но от телефона и нещо не стана
. Сега се сещам и друго-като карам колата бавно и въртя волана рейката не затяга,прави го само на място и с работещ двигател,иначе не. Да не би пък помпата нещо да се е скапала,но пък не вие,не стърже,няма някакви звуци които да се чуват докато работи (буквално съм си залепвал ухото на нея). По-горе писах,че като опъна ремъка повече и проблема изчезва,но пък така товаря много ГНП-то. Сега болта,който повдига помпата и така се опъва ремъка е почти на края,останал е на 7-8 резби. Ба.и мистерията.
Поздрави

Поздрави
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Здрасти Мишо, опитай да намериш друга помпа за проба по възможност без да я плащаш разбира се. Струва ми се, че проблема идва от нея.
Не разбирам ама нали знаеш вица за кумчо Вълчо и Червената Шапчица

Не разбирам ама нали знаеш вица за кумчо Вълчо и Червената Шапчица


Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Здравей. И на мене ми мина идеята с друга помпа,при първа възможност ще пробвам. Забравил съм да напиша,че ремъка изглежда здрав,не е напукан,няма изронени каналчета даже е с надписите на Моторкрафт по него. Четох и по други форуми за други марки,но и там не можах да открия точно моя проблем. Мина ми през главата и за някой лагер на макферсона да е заминал,да не е обезвъздушена рейката както трябва,в другите форуми видях,че някой хора пишат и за някакъв клапан в помпата който се развалял,да не е същия ремък (но ме съмнява,изглежда да е като за там). Мисля да сваля десния амортисьор и да видя как му е лагера,защото изглежда зле и май е заминал-целия е омаслен,не съска като натисна предницата от неговата страна и се клати повече от колкото от другата,пружината му е счупена и е подложено счупеното парче под нея-с две думи красота
. Ще пробвам тия неща и ще драсна ако реша проблема (дано)
. А за вица не се сещам,ако искаш ми го прати на лично
.
Поздрави



Поздрави
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997

Последна промяна от HACKO на 18 сеп 2013, 21:27, променено общо 1 път.
Причина: Мнението е докладвано, като спам
Причина: Мнението е докладвано, като спам
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за рейка Ескорт 1997
Здравейте колеги. Реших си проблема със запъващата рейка срещу 10 кинта за нов ремък и 5 мин. работа да го сложа
.
Поздрави

Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта