Смяна на маркучи на спирачките след лек инцидент...
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смяна на маркучи на спирачките след лек инцидент...
Здравейте,
Вчера претърпях инцидент... Спука ми се заден десен маркуч на спирачките... стана в момент в който успях да спра с ръчна (на паркинг след доста екстремно влизане...) няма поражения нито по мойта нито по другите коли
само малко поражения на психиката ми 
Та... днес бях в МП... смяна на 4-те маркуча с работата без спирачна течност - 290 лв.
Имате ли идея как мога да мина по-тънко, като приемем за невъзможна смяната им от мен...
Вчера претърпях инцидент... Спука ми се заден десен маркуч на спирачките... стана в момент в който успях да спра с ръчна (на паркинг след доста екстремно влизане...) няма поражения нито по мойта нито по другите коли


Та... днес бях в МП... смяна на 4-те маркуча с работата без спирачна течност - 290 лв.
Имате ли идея как мога да мина по-тънко, като приемем за невъзможна смяната им от мен...
- Tuz
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Мондео 2004
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Тия луди ли са бе ....290лв
Еми отиди в друг сервиз... би трябвало да ти излезе 150-180 лв
Като ако не се лъжа маркучите окло 25 лв за бройка + 1 литър спирачна течност за 11 лв и максимум 60-80 лв труд



Еми отиди в друг сервиз... би трябвало да ти излезе 150-180 лв
Като ако не се лъжа маркучите окло 25 лв за бройка + 1 литър спирачна течност за 11 лв и максимум 60-80 лв труд
Последна промяна от Tuz на 11 окт 2006, 17:24, променено общо 1 път.
Карай бавно, Стигни жив и здарав
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
http://www.heed-auto.com - сервизът на ъгъла на Стамболийски и К. Величков според мен е читав. Преди по-малко от месец смених там дисковете и накладките на предните колела. Частите си ги купих от тях и общо взето са ОК. И цените са нормални - дисковете по 40 лв. за бр., накладките - към 40 комплекта. 36 лв. труда. И монтьорите не са неприятни типове - няма проблем през цялото време да се въртиш около тях, говорите си, обсъждате туй-онуй по колата, не им пречи като погледнат и нещо друго за дефекти. Вчера ходих отново, щото нещо ме съмняваше спирачния апарат отпред вдясно. Пича разглоби и провери пред мен и не ми взе пари.
Тия неща човек може да си ги прави и сам, но понякога времето не стига. Друг път не ти се иска да се захващаш с нещо, което ще отнеме 15 минути, но после още толкова време да се опитваш да си измиеш ръцете. Пък и няма лошо периодично някой, на който това му е професията, да хвърли един поглед на колата.
Може би маркучите, като по-деликатна част, е по-добре да са проверени - от МП. Стига да са на разумна цена. Ако са примерно двойно по-скъпи аз бих им теглил една м...на на ум.
Тия неща човек може да си ги прави и сам, но понякога времето не стига. Друг път не ти се иска да се захващаш с нещо, което ще отнеме 15 минути, но после още толкова време да се опитваш да си измиеш ръцете. Пък и няма лошо периодично някой, на който това му е професията, да хвърли един поглед на колата.
Може би маркучите, като по-деликатна част, е по-добре да са проверени - от МП. Стига да са на разумна цена. Ако са примерно двойно по-скъпи аз бих им теглил една м...на на ум.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лъчо, в тази смяна няма нищо сложно, стига да ти се занимава и да не се плашиш да се пооцапаш малко. Мойте ги смених миналата година. Купих си от ул. Козлодуй. Струва ми се, че бяха по 10-12лв (нямам ABS) - италиянски. Сам си ги смених, барабар с нови жила за ръчната (по 12лв всяко на Лемфьордер, май бяха). Направи си сметка колко ми е излязло + 0,5л. спирачна течност, от която остана.
Ако искаш мога да ти помогна при смяната. А ако искаш виж координатите на сервиза в Костинброд и отиди няма да си разочарован.
Успех.
Ако искаш мога да ти помогна при смяната. А ако искаш виж координатите на сервиза в Костинброд и отиди няма да си разочарован.
Успех.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Любо, мерси за предложението за помощ...
Значи положението е следното...
МП искат 66 лв за смяната
Д&Н искат 60 лв.
Четирите маркуча струват (посочената цена е за 1 бр.):
МП - 65 лв. задни 45 лв. предни
Д&Н - 65 лв. задни, 45 лв. предни
Моторкрафт - 65 лв. задни, 45 лв. предни
Евро 07 - 12 лв. задни, 10 лв. предни
В ДН и Моторкрафт ми казаха че има някви за по 20-25 лв. обаче не могат да намерят... Тея от 10-12 лв. не си и помислям да ги слагам... при тазаи разлика кой знае кви ще са...
При така поставени нещата, мисля, че най-разумния вариант е да отида в МП. Мисля днес да си запазя час и когато може да я вкарам... Реално съм гледал как се сменят... но съм чувал, че с обезвъздушаването при АБС има някакви особености... пък и честно казано не ми се иска да си правя експерименти, щото като си представя че тоя маркуч може да се спука като слизам от Боровец например (където на места карам с над 100) и ми побелява косата...
Та така... днес ще се поогледам още малко и ще решавам...
Мерси за помощта.
Поздрави,
la4o
Значи положението е следното...
МП искат 66 лв за смяната
Д&Н искат 60 лв.
Четирите маркуча струват (посочената цена е за 1 бр.):
МП - 65 лв. задни 45 лв. предни
Д&Н - 65 лв. задни, 45 лв. предни
Моторкрафт - 65 лв. задни, 45 лв. предни
Евро 07 - 12 лв. задни, 10 лв. предни
В ДН и Моторкрафт ми казаха че има някви за по 20-25 лв. обаче не могат да намерят... Тея от 10-12 лв. не си и помислям да ги слагам... при тазаи разлика кой знае кви ще са...
При така поставени нещата, мисля, че най-разумния вариант е да отида в МП. Мисля днес да си запазя час и когато може да я вкарам... Реално съм гледал как се сменят... но съм чувал, че с обезвъздушаването при АБС има някакви особености... пък и честно казано не ми се иска да си правя експерименти, щото като си представя че тоя маркуч може да се спука като слизам от Боровец например (където на места карам с над 100) и ми побелява косата...
Та така... днес ще се поогледам още малко и ще решавам...
Мерси за помощта.
Поздрави,
la4o
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Чеки малко!la4o написа:... щото като си представя че тоя маркуч може да се спука като слизам от Боровец например (където на места карам с над 100) и ми побелява косата...
Поздрави,
la4o
Искаш да кажеш че сега няма грам спирачки ?
Спукан един маркуч и арее довиждане.
На дъртия бяха на кръст, предно ляво-задно дясно .... и май си бяха отделни кръгове. Ако спука маркуч изтича едния кръг ама другия си баца.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мдам...
Няма грам... натискаш педала и той слиза до долу мек като мек .... (не че съм настъпвал де...
)
Реално ако припомпам се усеща малко че спира... но малко... и там където ми е скъсан маркуча всичко е уляно със спирачна течност... даже щях да питам дали няма да преебе гумата или нещо друго...
Та така...
Няма грам... натискаш педала и той слиза до долу мек като мек .... (не че съм настъпвал де...

Реално ако припомпам се усеща малко че спира... но малко... и там където ми е скъсан маркуча всичко е уляно със спирачна течност... даже щях да питам дали няма да преебе гумата или нещо друго...
Та така...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ибаси тъпото.la4o написа:...Та така...
Дет пиша горе за дъртия ама не съм сигурен на практика как е. Имах щастието да го прибирам в пиков час от единя край на Плевен до другия без грам спирачки ... само ръчна ... асвалта беше мокър ... задните ми тогава бяха 205/50/15 дърти и износени.
Ама тогава причината си бях аз да го прибирам без спирачки и знам какво е ... 2 пъти щях да цункам други, защото мокра настилка + капави гуми + ръчна .... малиии

Некой светнат да вземе да внесе яснота да не би Лъчо да има проблем с помпата ... щото един маркуч и арее ... малко не ми се вярва да е нормално но ако е така ... страах

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта