голям проблем
- Митака-Пловдив
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
- Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ръчната
Смених си задните спирачни цилиндърчета с нови.(14 лева за бройка)след смяна на течноста и прилично обезвъздушаване спирачките започнаха леко да се доближават до истински.Сега въпроса ми е за ръчната когато я опъна с два зъба на горе,педала става твърд и колата буквално кове,след обиране на луфта,лоста спира след третото прещракване и няма ръчна,а жилото е опънато както трябва,прави ми впечатление че отива само в единия барабан!!!!и пак няма спирачки.Обрах луфта максимално и лоста спира след първото прещракване,пак няма ръчна,и пак няма спирачки!!Отпуснах жилото в първоначалното състояние,опъвам лоста с два зъба и пак имам готини спирачки,ама пак няма ръчна!Доста тъп и хвърлящ ме в размисъл проблем.А и още нещо,забелязах една тема в която стана въпрос за обезвъздушаване на помпата,как става магията?!
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Някъде описвах как става ама забравих затва ще го напиша пак.
Това което описваш ме навежда на мисълта, че е ти работят механизмите за саморегулиране на накладките. Проблема идва тизносване на зъбите на зъбния сектор на прланката на ръчната спирачка. Лошото е че не може да се намери като нова резервна част и трябва да прибегнеш към запазена втора употреба.
Регулирането на задните спирачки е следното:
След сглобяване на спирачните барабани жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално. напомпват се спирачките за да може механизма да се регулира при това положение спирачките трябва да работят нормално (може и да се покара малко) и чак тогава се обтяга жилото на ръчната спирачка.
Ако всичко работи нормално при тази регулировка ръчната спирачка трябва да работи без изменение независимо от износването на накладките.
Това което описваш ме навежда на мисълта, че е ти работят механизмите за саморегулиране на накладките. Проблема идва тизносване на зъбите на зъбния сектор на прланката на ръчната спирачка. Лошото е че не може да се намери като нова резервна част и трябва да прибегнеш към запазена втора употреба.
Регулирането на задните спирачки е следното:
След сглобяване на спирачните барабани жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално. напомпват се спирачките за да може механизма да се регулира при това положение спирачките трябва да работят нормално (може и да се покара малко) и чак тогава се обтяга жилото на ръчната спирачка.
Ако всичко работи нормално при тази регулировка ръчната спирачка трябва да работи без изменение независимо от износването на накладките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта