Пукане при завиване на дясно
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
Казвали са ми монтьори, че има едни точки върху тампоните, които определят как да се постави тампона. Колко е вярно не знам. Носачите са затягани на прибрано колело с крик за скорости, както е упоменато, в сервиз от квалифицирани майстори, работили за Мицубиши и БМВ (предполагам знаят как се монтира носач). Въпроса е, че явно колата има друг проблем, както сподели един колега от форума с мен, може да се отнася до омекнали пружини, изпуснали амортисьори или и двете. Може причината да е в частите, но все си мисля, че за толкова много ремонти, трябваше поне един път да попадна на тампони, които да изкарат поне 2 - 3 години. На тазгодишния преглед останах шашнат, когато човека каза: "Ами тампоните на левия носач са пред свършване, а те са почти "нови".
По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
Скъсали са тампоните при пресоването им, ако са нямали точно изразботен дорник. Или са нискокачествени. Пробвал съм моторкрафт и един SSI или нещо такова. Този единия беше сложен от майстор, един от добрите във Варна, от недоглеждане (добър, иначе, те във Варна всички са с претенции) и беше много мек. Беше изхвърлен веднага когато сам огледах и го забелязах.
Тази хватка с крик не я знам. С гаечен ключ стагям, понякога с динамометричен.
БМВ, майстори... бягай далече от такива смешници и некадърници.
Тази хватка с крик не я знам. С гаечен ключ стагям, понякога с динамометричен.
БМВ, майстори... бягай далече от такива смешници и некадърници.
- the_mad_max
- потребител
- Мнения: 250
- Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
Колега, да наричаш "некадърници" хора, които не познаваш, смятам че не е редно. Това бяха хората, които са пипали най-внимателно по колата, стоял съм цял ден с тях. Смаза със спрей течна грес, всяко едно болтче, което можеше да се смаже и като го попитах защо пръска по места, които според мен е необходимо, той отговори: "Ако ти се наложи да отидеш отново на майстор след време, да не ме псува, какъв мърляч съм и да няма клеясало място, където съм пипал". Докато сменяше ангренажа, започна да мие капаците и коша около ремъка, докато чакахме една ролка. Общо взето внимателен и отговорен, не ми е никакъв за да го хваля, просто ме впечатли как за пръв ми се работи по колата без псуване по марката и блъскане.
А похвата с крика, може да не съм се изразил правилно. Става въпрос, когато колата е на подемника, след като носача е на мястото си под гумата се поставя крик, с който се свалят скорости, след което се напомпва за да прибере колелото, все едно колата е стъпила на тази гума и чак тогава се стягат болтовете. Този метод важи особено много при носач, на който единият тампон е с перпендикулярна ос на оста на другия.
Относно предницата на фиестата, по мои наблюдения е сравнително здрава. Може би се дължи на по-лекия мотор. Може и да са пълни глупости това
А похвата с крика, може да не съм се изразил правилно. Става въпрос, когато колата е на подемника, след като носача е на мястото си под гумата се поставя крик, с който се свалят скорости, след което се напомпва за да прибере колелото, все едно колата е стъпила на тази гума и чак тогава се стягат болтовете. Този метод важи особено много при носач, на който единият тампон е с перпендикулярна ос на оста на другия.
Относно предницата на фиестата, по мои наблюдения е сравнително здрава. Може би се дължи на по-лекия мотор. Може и да са пълни глупости това

По-добре 20 минути по-късно, отколкото 30 години по-рано.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
При твоите носачи тампоните не изискват стягане в работно положение.
Дали майсторите са кадърни - правя си изводите от твоите думи и от това, че аз успявам да си сложа тампони на носачите и да карам много години и километри с тях без да ми е зле предницата.
Дали майсторите са кадърни - правя си изводите от твоите думи и от това, че аз успявам да си сложа тампони на носачите и да карам много години и километри с тях без да ми е зле предницата.
Къса тампоните на носачите, сега пък се разскърца, все едно нещо ще каже "пляс" всеки момент, отпред вдясно. При въртене на волана и при съвсем леко клатене, скърца на поразия. Колелата, отново ми се струват леко разкрачени. Предницата е минала реглаж, всичко е сменено миналата година без магарето, амортисьорите, пружините, по предницата. Сменени са: носачи
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 апр 2015, 18:08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
Здравейте!
Имам същия проблем, при леко завиване в дясно или изправяне на волана след лек десен завой се чува пукане, което не се усеща във волана. Автомобила е Форд Фокус 1.8 TDDI, комби. На място не го прави, само в движение, също така не го прави и в остри и големи завои. Няколко сервиза, след часове преглед не установиха какво е, всичко е здраво и т.н. Чух мнения за започнала полуоска, лагер на амортисьор, нещо под таблото, вътрешно каре, но всички казват така да се кара, докато се усложни проблема и се разбере на място под автомобила. Но това пукане поне мен ме притеснява. Ще съм благодарен за съвет и мнения.
Имам същия проблем, при леко завиване в дясно или изправяне на волана след лек десен завой се чува пукане, което не се усеща във волана. Автомобила е Форд Фокус 1.8 TDDI, комби. На място не го прави, само в движение, също така не го прави и в остри и големи завои. Няколко сервиза, след часове преглед не установиха какво е, всичко е здраво и т.н. Чух мнения за започнала полуоска, лагер на амортисьор, нещо под таблото, вътрешно каре, но всички казват така да се кара, докато се усложни проблема и се разбере на място под автомобила. Но това пукане поне мен ме притеснява. Ще съм благодарен за съвет и мнения.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пукане при завиване на дясно
Ескорта на баща ми го има това пукане от както я има колата ( 10 години и малко над 100 000 км е минал с нея) дали не се дължи на реиката, пукането при неговата кола става при ляв завои, навит волана докрай и след това при изправяне на волана изпуква 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта