Питане за хидравлика
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 04 ное 2006, 19:17
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 98
- Status: Извън линия
Питане за хидравлика
Здравей те всички от форума на Форд!
От няколко дена съм собственик на Мондео и като цяло автомобила много ми харесва(возия, комфорт, мощ и т.н), но се сблъсках още от самото начало със следния проблем:
Когато двигателя работи на тихи обороти се чува леко виене в дясно под капака? Интересното е че лекото виене се чува най-ясно вътре в купето?? Ходих на майстор и той ми каза, че това е от хидравличната помпа. Погледна на канал(сваляйки корите под двигателя) и хидравличната рейка и ми каза че така си вие хидравликата на всички стари автомобили.
Веднага се присъединих към голямото семейство на форумистите в клуба на Форд и изчетох почти всичко свързано с моя проблем. Стигнах до извода че това е общ проблем за всички автомобили Форд? Ето и моето питане:
Коя е причината за виенето-хидравлична помпа, хидравлична рейка или със смяната на маслото(по описания вече начин из форума) проблема ще изчезне?
Предварително благодаря за отговорите!
От няколко дена съм собственик на Мондео и като цяло автомобила много ми харесва(возия, комфорт, мощ и т.н), но се сблъсках още от самото начало със следния проблем:
Когато двигателя работи на тихи обороти се чува леко виене в дясно под капака? Интересното е че лекото виене се чува най-ясно вътре в купето?? Ходих на майстор и той ми каза, че това е от хидравличната помпа. Погледна на канал(сваляйки корите под двигателя) и хидравличната рейка и ми каза че така си вие хидравликата на всички стари автомобили.
Веднага се присъединих към голямото семейство на форумистите в клуба на Форд и изчетох почти всичко свързано с моя проблем. Стигнах до извода че това е общ проблем за всички автомобили Форд? Ето и моето питане:
Коя е причината за виенето-хидравлична помпа, хидравлична рейка или със смяната на маслото(по описания вече начин из форума) проблема ще изчезне?
Предварително благодаря за отговорите!
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
Моята хидравлика не вие,4ува се звук наподобяващ виене( по скоро леко бръмчене) при маненвриране! не е нормално да вие без натоварване.Да не е друг проблема ( водна помпа,ролки на ангренажен ремък ,динамо или др) Наи добре свали пистовия ремък и запали колата да видиш дали шумъ го има,ако го има значи не е от хидравликата!
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хидравлично масло от 1998г.,както е год.на твоята кола е определено ветеран,след смяна ще позатихне тоя шум,но няма да стане чудо,свойствата на хидр.масло освен всички нормални е и да не образува възд.мехурчета или притежаване на анти-пенители с годините тези съставки се губята разрушават,след като се увериш от къде е шума го сменяш с оригиналното за Форд.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 04 ное 2006, 19:17
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 98
- Status: Извън линия
Преди малко, като запалих колата на студено чух как ремака просвири на няколко пъти и после се нормализира. Този ремък върти доста работи и просто се чудя от къде идва виенето(или можеби това е нормалната работа на двигателя) Странното е че виенето се чува само вътре в купето, а от вън на отворен капак, при работещ двигател няма нищо???
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 17 ное 2007, 21:16
- Модел на автомобила: мондео 2000 джия
- Местоположение: плевен
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
Може би не е точно по темата, но е свързано с хидравликата. От известно време ми капеше хидравлично масло от помпата, където влиза маркуча за високото налягане- под помпата. Колата ходи на ремонт за смяна на гарнитура на главата, че беше изгоряла и като се върна вече течеше от въпросното място. Както и да е. Свалих помпата с триста зора и развих гайката на тръбата към помпата. Самата гайка е фиксирана към трабата, само може да се върти около нея. Тръбата отпред е разширена, само че ръбът в помпата където трябва да опре за да уплатни, е много навътре и при пълно навъртане на гайката не достига и то много. Въобще не ми се връзват нещата. Как е било досега или аз изспускам нещо. Някой знае ли нещо по въпроса . Колата е мондео 97, ZETEK- 2000 см3.
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
И аз да не отварям нова тема...
Макар че то реално си трябва отделна (при това закарфичена най-отгоре) за тия заплетени фордови спецификации!
Какво е това хидравлично масло за Галакси-то: FORD N052146-VX00 и това: WSS-M2C204-A2?
По книжка е първото. В Мото-пфое по номера на рамата ми казаха второто.
В нета открих, че каквото и да е това, двете трябва да са едно и също и да е зелено на цвят.
Но в Мото-пфое ми казаха още, че е възможно в колата да съм с друго - WSA-M2C195-A, което е червено. Червеното и зеленото не били съвместими, затова да съм видел какво е в колата. За доливане със сигурност е важно какво е сипано, но аз ще го сменям и може-би е редно все-пак да заложа на това, което е по книжка и което излиза по номара на рамата, т.е. на зеления флуид?
(Гледам, че за някои коли или едното или другото масло го слагат на автоматични скорости - примерно на Форд Транзит)
Е, видях го - в колата е ЖЪЛТО! И сигурно не е сменяно от как колата е излязла от завода 2001 година.
Някой знае ли що за нещо е това жълтото, което са сипали в колата? В един руски форум срещнах, че и други като мене са изтакали жълт флуид когато са наливали зеления. Там прочетох също, че за Шараните дават WG004000-M2, което май било по-нова заменка на WG002000... Никое от тия обаче не ми говори нищо.
В мото-пфое естествено не можаха да ми кажат на какво от нормалния свят отговарят фордовите спецификации. При тях зеления флуид е около 26 лв, а червения (по-високия клас) 48 лв на литър.
Колега ми препоръчва като по-добър Titan ZH3044 (зелен), който е по около 24 лв на литър. Мога да взема зеленото от мото.пфое, но ако титана наиститна е подходящ, не бих се замислил изобщо. Особено като се има пред вид случката с грешното масло за скоростите, което в официалните сервизи разпространяват с генералната благословия на Форд.
Макар че то реално си трябва отделна (при това закарфичена най-отгоре) за тия заплетени фордови спецификации!
Какво е това хидравлично масло за Галакси-то: FORD N052146-VX00 и това: WSS-M2C204-A2?
По книжка е първото. В Мото-пфое по номера на рамата ми казаха второто.
В нета открих, че каквото и да е това, двете трябва да са едно и също и да е зелено на цвят.
Но в Мото-пфое ми казаха още, че е възможно в колата да съм с друго - WSA-M2C195-A, което е червено. Червеното и зеленото не били съвместими, затова да съм видел какво е в колата. За доливане със сигурност е важно какво е сипано, но аз ще го сменям и може-би е редно все-пак да заложа на това, което е по книжка и което излиза по номара на рамата, т.е. на зеления флуид?
(Гледам, че за някои коли или едното или другото масло го слагат на автоматични скорости - примерно на Форд Транзит)
Е, видях го - в колата е ЖЪЛТО! И сигурно не е сменяно от как колата е излязла от завода 2001 година.
Някой знае ли що за нещо е това жълтото, което са сипали в колата? В един руски форум срещнах, че и други като мене са изтакали жълт флуид когато са наливали зеления. Там прочетох също, че за Шараните дават WG004000-M2, което май било по-нова заменка на WG002000... Никое от тия обаче не ми говори нищо.
В мото-пфое естествено не можаха да ми кажат на какво от нормалния свят отговарят фордовите спецификации. При тях зеления флуид е около 26 лв, а червения (по-високия клас) 48 лв на литър.
Колега ми препоръчва като по-добър Titan ZH3044 (зелен), който е по около 24 лв на литър. Мога да взема зеленото от мото.пфое, но ако титана наиститна е подходящ, не бих се замислил изобщо. Особено като се има пред вид случката с грешното масло за скоростите, което в официалните сервизи разпространяват с генералната благословия на Форд.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
Зеленото става на жълто, червеното леко потъмнява до червено-кафяво или кафяво. Не гарантирам за това, все пак 

-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
- Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
Мерси!
П.П. Най-малкото ми звучи доста правдоподобно
П.П. Най-малкото ми звучи доста правдоподобно

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
От 1 година съм с хидравлично масло на Арал, купено от специализиран магазин за Форд. Всичко е наред.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Питане за хидравлика
Това което се чудиш е много просто и тръбата не трябва да опира за да не тече, гайката която се върти около тръбата вътре има О пръстен който държи маслото да не тече, лично съм го правил това което пиша, след сваляне на въпросната тръба от долу на помпата почна да си тече зверски, с доста мъки гайката която е на тръбата отива назад под нея има нещо като зегерка която е държи, след отделянето на гайката ще се види О пръстенчето, вземате си едно ново от специализиран магазин, една зегерка в която да набиете гайката защото старата заминава след разглабянето, събирате всичко както е било, но гайката през зегерката се набива доста трудно, това нещо съм го правил преди 2-3 години и от тогава до сега масло не е имало повече от там да протече, а всичко излиза към 0,20-0,25 стотинки.mond2000 написа:Може би не е точно по темата, но е свързано с хидравликата. От известно време ми капеше хидравлично масло от помпата, където влиза маркуча за високото налягане- под помпата. Колата ходи на ремонт за смяна на гарнитура на главата, че беше изгоряла и като се върна вече течеше от въпросното място. Както и да е. Свалих помпата с триста зора и развих гайката на тръбата към помпата. Самата гайка е фиксирана към трабата, само може да се върти около нея. Тръбата отпред е разширена, само че ръбът в помпата където трябва да опре за да уплатни, е много навътре и при пълно навъртане на гайката не достига и то много. Въобще не ми се връзват нещата. Как е било досега или аз изспускам нещо. Някой знае ли нещо по въпроса . Колата е мондео 97, ZETEK- 2000 см3.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта