Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
Трябва да се отвие/завие гайката на главината:
Има ли нещо специално или става директно с бит 30 мм?- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
Ако няма да сменяш лагери, има и начин без да се развива тази гайка, барабана се сваля заедно със главината, по-лесно е и не се цапаш. За целта се развиват четирите болта, които държат главината към моста и се сваля барабана а челюстите и спирачния цилиндър остават на тавата, закрепена за моста.
П.П. Само не знам как стои въпроса с датчика за АБС, правил съм го на Фордове без такъв.
П.П. Само не знам как стои въпроса с датчика за АБС, правил съм го на Фордове без такъв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
E-e-ex! Защо не писах по-рано !?!HACKO написа:Ако няма да сменяш лагери, има и начин без да се развива тази гайка, барабана се сваля заедно със главината, по-лесно е и не се цапаш. За целта се развиват четирите болта, които държат главината към моста и се сваля барабана а челюстите и спирачния цилиндър остават на тавата, закрепена за моста.
П.П. Само не знам как стои въпроса с датчика за АБС, правил съм го на Фордове без такъв.
Трябваше да сменя само спирачния цилиндър...
Благодаря все пак за информацията!
Аз започнах с отваряне на блокировката - отвиха се две тънки гайки. След причукване на ламаринките - още една. Последната се отви след изсичане със секач на всички ламаринки...
Принципно как трябва да се направи демонтажа?
Сега съм взел нова гайка - директно ли се натяга?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
Тази гайка се развива цялата без да отваряш нищо.
Завиваш я цялата отново.
Изпратено от моят LG-D802
Завиваш я цялата отново.
Изпратено от моят LG-D802

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
ДаамDidibao написа:Тази гайка се развива цялата без да отваряш нищо.
Завиваш я цялата отново.

Аз па при смяна на лагер си изхвърлих новата гайка и си събрах колелото със старата.
Щот ми даваха зор ... ко завих, ко изхвърлих ... добре, че не изхвърлих новия лагер

- 2v6
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 01 дек 2005, 12:39
- Модел на автомобила: Taunus 2.0 L 1978; Taunus 17M 1966
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж/монтаж на заден барабан Форд Пума
Сбожих гайката, но май нещо превъртя !?!
Има ли ограничение на силата за затягане?
Всъщност вътре има четири тънки гайки, а новата ми се стори със странна резба ...
С върток 2*25 см рамена я затегнах колкото можах (предполагам не повече от 2х20 кг на 25 см).
С тръба 1 м се затегна още 1един оборот, но като че започна да "охлабва" и спрях...
Дали гайката е менте или не е трябвало с такава сила?
Има ли ограничение на силата за затягане?
Всъщност вътре има четири тънки гайки, а новата ми се стори със странна резба ...
С върток 2*25 см рамена я затегнах колкото можах (предполагам не повече от 2х20 кг на 25 см).
С тръба 1 м се затегна още 1един оборот, но като че започна да "охлабва" и спрях...
Дали гайката е менте или не е трябвало с такава сила?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта