проблем с чупештото каре на копмилото!
- venko1978
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 30 яну 2007, 18:04
- Модел на автомобила: Червена Фиеста 93г. 1,3куб. бензин
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
проблем с чупештото каре на копмилото!
Здравейте.имам 2 Фиести.Преди един месец сменях чупещото каре на кормилната уредба на едната фиеста,която е 93 г.а сега ми се появи този проблем и на другата фиеста,която е 95 г.,но е с хидравлика.Казаха ми,4е поради големия ъгъл,които се получава на самото чупене на карето,се износва бързо.Това им било слабото място.Възможно ли е на на 93 г. да струва 50 лв.,което смених,а на тази която е 95 г. да е 103 лв.?Голяма е разликата.Благодаря ви предварително
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Борко, и друг път сме чели за това каре при фиестите. Особенно ако се вземе ефтино не след дълго пак се разбива.
Ти нито си с Фиеста нито говориш, че си опирал до такова каре.
След като говорят, че идва един вид консуматив смятай какво ще е това от моргата и колко ще изкара.
Утре пак ли на майстор и пари за работа и ново каре ?
Ти нито си с Фиеста нито говориш, че си опирал до такова каре.
След като говорят, че идва един вид консуматив смятай какво ще е това от моргата и колко ще изкара.
Утре пак ли на майстор и пари за работа и ново каре ?
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Няма да им се даваш ,из купуват ни колите за 200 лв после продават само делкото за 80лв ,прави сметка за кво става въпрос.Фашташ двама катили с тебе и отивате по моргите и които се изрепчи през зъбите директно без обяснения.Вече иначе не става ,повярвай ми .На доброто отвръщат с използвачество и тн.Трябва страха да им вземеш иначе те будалкат .Аиде със здраве и ко те базикат обръщаш дебелия край
Форд е колата на шампионите!!!
- Ianislav
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
колега наистина е много шибано с това каре...ас от около 4 месеца карам така без да го сменям. работя в склад за авточасти не е проблема в парите а в качеството. чисто ново италианско каре се износва за 6 месеца как ти се струва?! сега ми казаха за някакъф майстор който рециклирал старите "оригиналните" за около 20 лева и ставали много по добре от чисто нови. ако искаш ще те имформирам скоро 

Може да съм бавен,но съм музикален 

- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
На фиестата като вземе да скърца и я карам при един познат и смазва целия механизъм с някъв спрей, не знам точно какъв е, но цялото неприятно скърцане при завиване изчезва за половин година. И така през 6-7 месеца ходя да се смазва
Почвам да се замислям вече за смяна щото на един приятел се счупи, добре че беше на паркинг, а не някъде на път. Това май им е единственото слабо място на фиестите, поне на нашата.


- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi '95-LPG X4082
Ситроен С4 '07 (само за подръжка) - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Колега и аз имах зверски луфт на волана проблема беше в това че се беше разхлабило това каренце смисъл двата болта дето го държат. те щангите са шестоъгълни ако не се лъжа. Нали става въпрос за каренцето на кормилната щанга ето се намира преди рейката. погледни ги тия блтове и смажи каренцето-> Въртиш волана докато стане удобно за достигане на болтчетата.Ianislav написа:аз мисля че при мен няма да мине са със смазване защото започва да се образува зверски луфт на волата и трябва да взема да я оправя вече да не ми остане някъде волана в ръцете
Аз обмислям вариант да го сменя и тъкмо търсех инфо да взема нещо с акъла си. Аз го смемих преди 6 7 хил. км и ако не го смазвам волана започва да се върти трудно 25лв турско е моето

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 23 май 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX '91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
И аз смених 3-4 турски... накрая сложих едно Motorcraft (55лв. мисля беше) и с колегата го сложихме в едни маншон с малко смазка.. верно е грозно, но все още държи около 30000км съм минал с него. Маншона вече се скъса но не ми се разглабя пак да го сменяме. Инче според мен поне не ъгъла на свръзката, а това че карето е изложено постоянно на влага е причината да се скапва и разбира се нашите прекрасни "пътища".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта