Палава Фиеста и ... май калпави гуми :(
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ми предните още през декември бяха на седемдесет и нещо процента. Ама приемчикът в Мото-Пфое каза че така стават. Ако паднат под 50 % били за сменяне. Отзад единият беше зле и заради него тогава смених задните.
Всъщност захождането насам-натам вече почти го няма. Или пък свикнах и не му обръщам внимание.
Ще взема все пак да отида за един тест, да видим сега какво е положението отпред. Кофти че е ако трябва да се взимат амортисьори, значи гумите ще се наложи да почакат още. А е хубаво да се сменят щото те ме съмняват най-много.
Всъщност захождането насам-натам вече почти го няма. Или пък свикнах и не му обръщам внимание.

Ще взема все пак да отида за един тест, да видим сега какво е положението отпред. Кофти че е ако трябва да се взимат амортисьори, значи гумите ще се наложи да почакат още. А е хубаво да се сменят щото те ме съмняват най-много.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е сега в 5 като се прибирам от бач няма движение и ... 
Завъртам волана да завивам, газ и влиза в завоя, газта не се връща, изправям и културно си изправя и поема в пътя
По друг начин сега минава легналите полицай. По друг начин спира
Ау голям кеф тази сутрин и вчера следобяд. Изгорих си бензина
Сега се усещам че бях почнал да свиквам да вземам завоите на порции.
С културно каране се караше но ако се разбързаш .. ГРЕШКА !!!
Ако се заблееш някъде и се сетиш в последния момент, че трябва да завиеш .... ЧЕСТИТО.
Препятствие на пътя, някой спира рязко пред тебе ... ДОБЪР ДЕН !!!
В Плевен за момента е безплатна проверката на ходовата част, амортисьори, спирачки и всичко останало.
Ходете ги вижте и ако не са наред заделяйте стинки и ги правете, щото знаех, че амортисьорите имат значение за спирчания път но сега се убедих.

Завъртам волана да завивам, газ и влиза в завоя, газта не се връща, изправям и културно си изправя и поема в пътя

По друг начин сега минава легналите полицай. По друг начин спира

Ау голям кеф тази сутрин и вчера следобяд. Изгорих си бензина

Сега се усещам че бях почнал да свиквам да вземам завоите на порции.
С културно каране се караше но ако се разбързаш .. ГРЕШКА !!!
Ако се заблееш някъде и се сетиш в последния момент, че трябва да завиеш .... ЧЕСТИТО.
Препятствие на пътя, някой спира рязко пред тебе ... ДОБЪР ДЕН !!!
В Плевен за момента е безплатна проверката на ходовата част, амортисьори, спирачки и всичко останало.
Ходете ги вижте и ако не са наред заделяйте стинки и ги правете, щото знаех, че амортисьорите имат значение за спирчания път но сега се убедих.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По-напред писах че окачването ми било ок, ама се оказа че съвсем не е така. Единият амортисьор е крив и заради това колелото стои леко накриво.
Със сигурност е така от няколко месеца, обаче със зимните гуми изобщо не се усещаше някакъв проблем. Колата си вървеше направо, не износваше гумите, воланът се върти леко. После като сложих по-широките летни гуми, предницата почна да става една такава нервна - писах вече за това. Миналата седмица, като стана по-топло времето, едната гума почна да свири в движение - ей така, без нищо, както карам по инерция, направо, без да въртя волана. Усетих че тая кола не може да е наред и я закарах да я измерят на стенд. Разбра се откъде идва пищенето на гумата и доколкото можеше, вкараха градусите в нормата, че да карам известно време по-спокойно. След реглажа карането е осезаемо по-леко. Няма нужда да стискам волана да не избяга при неравности. За по-сигурно другата седмица ще се сменят амортисьорите отпред.
Колата е на това дередже заради гледали-недогледали "майстори" след ремонти. В края на миналата година имах два инцидента, като и при двата пострада предната лява част на колата. Първият път един чичка ме принуди, за да не го ударя, да се натреса здраво върху един бордюр и вследствие на това замина почти цялото окачване на лявото колело. Вторият път пострадаха предимно ламарините опред вляво, след като някакъв пилот през нощта се въртял докато накря спре със задницата си в моята кола.
При ремонтите огледът беше щателен, сменяше се всичко, което беше съмнително за дефект, обаче тая кривина на амортисьора е пропусната.
Със сигурност е така от няколко месеца, обаче със зимните гуми изобщо не се усещаше някакъв проблем. Колата си вървеше направо, не износваше гумите, воланът се върти леко. После като сложих по-широките летни гуми, предницата почна да става една такава нервна - писах вече за това. Миналата седмица, като стана по-топло времето, едната гума почна да свири в движение - ей така, без нищо, както карам по инерция, направо, без да въртя волана. Усетих че тая кола не може да е наред и я закарах да я измерят на стенд. Разбра се откъде идва пищенето на гумата и доколкото можеше, вкараха градусите в нормата, че да карам известно време по-спокойно. След реглажа карането е осезаемо по-леко. Няма нужда да стискам волана да не избяга при неравности. За по-сигурно другата седмица ще се сменят амортисьорите отпред.
Колата е на това дередже заради гледали-недогледали "майстори" след ремонти. В края на миналата година имах два инцидента, като и при двата пострада предната лява част на колата. Първият път един чичка ме принуди, за да не го ударя, да се натреса здраво върху един бордюр и вследствие на това замина почти цялото окачване на лявото колело. Вторият път пострадаха предимно ламарините опред вляво, след като някакъв пилот през нощта се въртял докато накря спре със задницата си в моята кола.
При ремонтите огледът беше щателен, сменяше се всичко, което беше съмнително за дефект, обаче тая кривина на амортисьора е пропусната.

-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Първо искам да отбележа, че ако предните гуми са ОК, а задните стари (колкото да не се влачи по джанти) завъртането е 100% гарантирано - който иска може да експериментира.
После - купих си преди около месец 4 бр мишелинки (втора ръка, но некарани - още с мишелинчетата върху грайфера, но докато се прибера от гумаджийницата изчезнаха, т.е. аз им направих леката разработка).
И това, което забелязвам - почти винаги летните гуми имат нужда да се покарат малко повече и по-агресивно, за да започнат да "лепнат" по пътя.
В началото колата имаше "собствено поведение", но след около 100-ина км вече друго започна да мисли
А това за амортесьорите - дали в цялата страна МП прави безплатни прегледи?
После - купих си преди около месец 4 бр мишелинки (втора ръка, но некарани - още с мишелинчетата върху грайфера, но докато се прибера от гумаджийницата изчезнаха, т.е. аз им направих леката разработка).
И това, което забелязвам - почти винаги летните гуми имат нужда да се покарат малко повече и по-агресивно, за да започнат да "лепнат" по пътя.
В началото колата имаше "собствено поведение", но след около 100-ина км вече друго започна да мисли

А това за амортесьорите - дали в цялата страна МП прави безплатни прегледи?

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Даам
Темата за мен не е приключена.
Вчера в Кайлъка на един завой който няма край пак има drift (поднасяне) Значително по бързо влезе в пътя.
С новите амортисьори се държи по-добре но няма кой да я държи на пътя.
Усещам се, че почна ми тежи крака и с тези гуми ...
Ще взема и гуми но сега няма пари.
Тя затова се е държала добре със зимните въпреки и кофтите амортисьори. Новата гума си е нова. Както каза tiburon една неделя на фордофка за гумите 2-ра ръка, че предишния им собстеник им е взел каймака. Отделно и като са и на годинки и са се поопекли ...
Трябва да се поукротя докъто взема гуми
Само да не си помислите, че става въпрос за някакво кой знае какво дивашко каране. Малка, лека и къса база е калинката и май с по-висок център на тежеста от стария ескорт . Той пак със стари и шарени гуми но по-стоеше в пътя. Ама той и с 30 коня по-слаб, а тази върти гуми до прекъсвач, биеш 2-ра и потегляш
В завой на ниска предавка като и дадеш газ и си хапе опашката 
Темата за мен не е приключена.
Вчера в Кайлъка на един завой който няма край пак има drift (поднасяне) Значително по бързо влезе в пътя.
С новите амортисьори се държи по-добре но няма кой да я държи на пътя.
Усещам се, че почна ми тежи крака и с тези гуми ...

Ще взема и гуми но сега няма пари.

Тя затова се е държала добре със зимните въпреки и кофтите амортисьори. Новата гума си е нова. Както каза tiburon една неделя на фордофка за гумите 2-ра ръка, че предишния им собстеник им е взел каймака. Отделно и като са и на годинки и са се поопекли ...
Трябва да се поукротя докъто взема гуми

Само да не си помислите, че става въпрос за някакво кой знае какво дивашко каране. Малка, лека и къса база е калинката и май с по-висок център на тежеста от стария ескорт . Той пак със стари и шарени гуми но по-стоеше в пътя. Ама той и с 30 коня по-слаб, а тази върти гуми до прекъсвач, биеш 2-ра и потегляш


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Палава Фиеста и ... май калпави гуми :(
Горе-доло по дата кога е пусната темата, гледам по едно и също време пак сложих летните 
Нищо общо със миналогодишния ужас
4-ка нови летни си и взех още миналата година ама не писах щото нямах кой знае какви заключения.
Новата гума си е нова гума.
Ако сте диванета па и да не сте внимавайте как карате ако са ви скапани гумите.
Това, че имат грайфер не е гаранция че ще ви държат на пътя.
Ако са и шарени ...
venom4o получи даром предните Глисавед които са описани в началото на темата.
Каза, че са добри за това за което му трябваха но са дървета ... опечени
И не и се радва много и опраска едната
Мноу печен ейй
Все пак съм ги сложил преди малко и съм карал малко, но то си се усети.
Миналата година с подкарването направо щях да ревна от скръб

Нищо общо със миналогодишния ужас

4-ка нови летни си и взех още миналата година ама не писах щото нямах кой знае какви заключения.
Новата гума си е нова гума.
Ако сте диванета па и да не сте внимавайте как карате ако са ви скапани гумите.
Това, че имат грайфер не е гаранция че ще ви държат на пътя.
Ако са и шарени ...
venom4o получи даром предните Глисавед които са описани в началото на темата.
Каза, че са добри за това за което му трябваха но са дървета ... опечени



Все пак съм ги сложил преди малко и съм карал малко, но то си се усети.
Миналата година с подкарването направо щях да ревна от скръб

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Палава Фиеста и ... май калпави гуми :(
Ха ха, а защо според тебе стиснатите Германци или Австрийци са ги изхвърлили.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Палава Фиеста и ... май калпави гуми :(
Кое?HACKO написа:Ха ха, а защо според тебе стиснатите Германци или Австрийци са ги изхвърлили.
Бе ти подписа ми не го ли виждаш ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта