За частите от Мото-Пфое и от другите магазини
- PA0700AP
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 21 яну 2007, 13:19
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CL с разход 5.9/100 газ. Някога!
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
За частите от Мото-Пфое и от другите магазини
Здравейте!
Купих си части от едно магазинче, от което пазарувам от край време, тъй като ми правят отстъпки. Та, отивам днес в сервиза да сменям въпросните части (вътрешни, външни накрайници, шарнир). Поглежда майсторчето какво пише на етикета: "От лош магазин пазаруваш." ми каза.
"И защо да е лош, даваме отстъпки човека?" попитах аз, момчето: "Че той на всички прави отстъпки! Преди и ние пазарувахме от него, но като сменим части и след 3 месеца същата кола идва пак за смяна на същите части и спряхме да пазаруваме от него.", "Е от къде пазарувате тогава?", "От Мото-Пфое!" , "Е цените там не са ли много солени", "Солени са, но като вземеш от тях, забравяш, че си сменял нещо."
И поради този диалог, ми е интересно, имали от вас, които да пазаруват части от Мото-Пфое? Накрайниците, които аз купих, ми струваха 58 лв. Майсторчето каза, че в Мото-Пфое са около 180 лв. Дали наистина частите от Мото-Пфое са достататъчно по-качествени от тези, предлагаи ни по магазинната мрежа?
Купих си части от едно магазинче, от което пазарувам от край време, тъй като ми правят отстъпки. Та, отивам днес в сервиза да сменям въпросните части (вътрешни, външни накрайници, шарнир). Поглежда майсторчето какво пише на етикета: "От лош магазин пазаруваш." ми каза.

И поради този диалог, ми е интересно, имали от вас, които да пазаруват части от Мото-Пфое? Накрайниците, които аз купих, ми струваха 58 лв. Майсторчето каза, че в Мото-Пфое са около 180 лв. Дали наистина частите от Мото-Пфое са достататъчно по-качествени от тези, предлагаи ни по магазинната мрежа?
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
от кой магазин "с отстъпки" си пазарувал?
попринцип е прав, че в Мото-Пфое си е оригинално и не би трябвало да има проблеми, но има някои заместители, които съвсем не са по-лоши като качество, за къде къде по-малко пари (дори купени извън МП оригинални части са по-евтини), а и с тия нашите разбити пътища ...
попринцип е прав, че в Мото-Пфое си е оригинално и не би трябвало да има проблеми, но има някои заместители, които съвсем не са по-лоши като качество, за къде къде по-малко пари (дори купени извън МП оригинални части са по-евтини), а и с тия нашите разбити пътища ...
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Само едно ще напиша: Едно приятелче от Мото-пфое (познавам и шефа на Мото-пфое в областен град...) Тука няма по-малко надценка от 300% с изкл. когато правиме промо на нещо или когато е "застояло" Правете си сметката значи има много по-добри вариянти в смисъл цена-качество не мислете, че и при тях са много качественни предпочитам ОРИГИНАЛНО ТУРСКО от колкото ОРИГИНАЛНО "ГЕРМАНСКО" така, че всеки си има глава на раменете и да си преценява. Но точно шарнир от мото-пфое трудно ще си купиш, защото не го предлагат като р-ч по-лесно им е да сменят цялата щанга/мост в зависимост от случая...
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
В повечето случаи си купувам части от МП... забелязал съм горе долу следната зависимост...
Оригиналните части от МП могат да се намерят с около 10-20% по евтино в други магазини които ги продават... Тук се задава въпроса колко точно са оригинални... нека кажем че ги продаваат като Мотркрафт...
Последния пример е при смяната на съединителя ми...
Хидравличния лагер в МП беше 414 лв. в магазин в който продават Моторкрафт ми го предложиха за 350-360 лв. с уговорката че трябва да чакам... Предложиха ми и турски лагер (според продавача от заводите на Форд в Турция) той беше 185 лв.
Лично аз предпочитам, ако не е много голяма сумата (както за съединителя ми - близо 1100 лв в МП) да си купувам частите от МП. При по малки суми, разликата в процентите не е толкова осезаема и мога да я преглътна
Случвало ми се е в МП цената да е доближи и понякога да е по ниска от цени които ми предлагат на други места... За това и винаги първо проверявам там...
Не бих могъл да направя сравнение с евтините части... никога не съм си позволявал да си купувам (с изключение на някакви части по окачването които ми смениха по стечение на обстоятелствата в някакъв малък сервиз... след 20 000 км, колата е по зле от колкото беше) Сега ми предстои ремонт... ще пусна цените в МП за да сравняваме
Не бих искал да агитирам или да отказвам някой. Всеки сам си преценява, според негови собствени съображения и приоритети.
Поздрави,
la4o
Оригиналните части от МП могат да се намерят с около 10-20% по евтино в други магазини които ги продават... Тук се задава въпроса колко точно са оригинални... нека кажем че ги продаваат като Мотркрафт...
Последния пример е при смяната на съединителя ми...
Хидравличния лагер в МП беше 414 лв. в магазин в който продават Моторкрафт ми го предложиха за 350-360 лв. с уговорката че трябва да чакам... Предложиха ми и турски лагер (според продавача от заводите на Форд в Турция) той беше 185 лв.
Лично аз предпочитам, ако не е много голяма сумата (както за съединителя ми - близо 1100 лв в МП) да си купувам частите от МП. При по малки суми, разликата в процентите не е толкова осезаема и мога да я преглътна

Не бих могъл да направя сравнение с евтините части... никога не съм си позволявал да си купувам (с изключение на някакви части по окачването които ми смениха по стечение на обстоятелствата в някакъв малък сервиз... след 20 000 км, колата е по зле от колкото беше) Сега ми предстои ремонт... ще пусна цените в МП за да сравняваме

Не бих искал да агитирам или да отказвам някой. Всеки сам си преценява, според негови собствени съображения и приоритети.
Поздрави,
la4o
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Лачо на мен ще ми е интересно да чуя каква е разликата в цените.. Дай по-натам по-подробно инфо за ремонта..la4o написа:В повечето случаи си купувам части от МП... забелязал съм горе долу следната зависимост...
Оригиналните части от МП могат да се намерят с около 10-20% по евтино в други магазини които ги продават... Тук се задава въпроса колко точно са оригинални... нека кажем че ги продаваат като Мотркрафт...
Последния пример е при смяната на съединителя ми...
Хидравличния лагер в МП беше 414 лв. в магазин в който продават Моторкрафт ми го предложиха за 350-360 лв. с уговорката че трябва да чакам... Предложиха ми и турски лагер (според продавача от заводите на Форд в Турция) той беше 185 лв.
Лично аз предпочитам, ако не е много голяма сумата (както за съединителя ми - близо 1100 лв в МП) да си купувам частите от МП. При по малки суми, разликата в процентите не е толкова осезаема и мога да я преглътнаСлучвало ми се е в МП цената да е доближи и понякога да е по ниска от цени които ми предлагат на други места... За това и винаги първо проверявам там...
Не бих могъл да направя сравнение с евтините части... никога не съм си позволявал да си купувам (с изключение на някакви части по окачването които ми смениха по стечение на обстоятелствата в някакъв малък сервиз... след 20 000 км, колата е по зле от колкото беше) Сега ми предстои ремонт... ще пусна цените в МП за да сравняваме
Не бих искал да агитирам или да отказвам някой. Всеки сам си преценява, според негови собствени съображения и приоритети.
Поздрави,
la4o
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта