трудно се върти кормилото
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 20 яну 2007, 23:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.8 16v 105hp DOHC 16v
- Status: Извън линия
трудно се върти кормилото
та да ви кажа и моят проблем. колата е фиеста 92 година от известно време на сам имам проблем със волана. тродно се варти като го завартиш не се враща после говоря в движение де. чува се някакво странно скърцикане от долу горе долу от волана до педалите от там някаде идва шумът. на място да се върти воланът е много трудно да не казвам че по някога почити невъзможно. този проблем беше изчезнал за едно известно време и вчера като ходих за риба пак затегна. като се наведа от долу от волана до педалите има някаква черна траба прилича малко като амортисюр и от страната на педалите има изкочила някаква прожина дали може в това да е проблема или някаде другаде да го тарся. само да поясня че колата няма серво. надявамсе някои да ме светне каде да тарся причината и как да я отстраня. благодаря много на тези които ще се опитат да помогнат
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
да не е от карето на волана?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9589" onclick="window.open(this.href);return false;
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9589" onclick="window.open(this.href);return false;

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, мисля това дето си гледал до педалите е каре на кормилния прът. Поне на моята има такова каре. След него има каре на кормилната рейка, вероятно едното от двете ти е за смяна. Тая пружина не зная каква е, ама по волана пружини...
Аз имах същия проблем, но той беше след смяна на каре, защото беше сложено неправилно (ДА! Хората успяха да открият начин как да го поставят неправилно, уж беше невъзможно). Старото каре дето беше разбито не затягаше, даже напротив. Затова си мисля дали не е възможно да е проблема в рейката...

Аз имах същия проблем, но той беше след смяна на каре, защото беше сложено неправилно (ДА! Хората успяха да открият начин как да го поставят неправилно, уж беше невъзможно). Старото каре дето беше разбито не затягаше, даже напротив. Затова си мисля дали не е възможно да е проблема в рейката...

- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Имал съм подобен проблем на старата фиеста 1.1 моноинжекция.Каретата са две, едното е в купето, а другото което е под сервото на спирачките мисля - по- лесно се разбива, но от него може да се получи луфт на волана и не го сменяй с разни ментовки от 30-35 лева, а моторкрафт за 60.Това е ако си сменял каре с някакво менте, защото не каза дали си сменял.Друго което може да е да няма никаква грес в кормилната кутия и рейката.При мен беше така и свалях цялата кормилна кутия, за да я гресирам, а там където червяка предава движението на рейката има една съчма с пружина от която се определя натиска - може да е претегната ако някой е барал преди теб.Друго за което се сещам е малко налягане в предните гуми. Провери и успех. 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 20 яну 2007, 23:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.8 16v 105hp DOHC 16v
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 20 яну 2007, 23:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.8 16v 105hp DOHC 16v
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта