педала е твърд.. Накладките са нови и колата не спира..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Що се мъчиш и не занесеш помпата на друг майстор, а най-добре направо да я смениш. При продължителна употреба помпата се износва и тогава ефекта от смяната на гумичките е кратковременен. Същевременно когато помпата протече започва да налива сервоапарата а мембраната му се поврежда от спирачната течност, а сервото е по-скъпо от помпата.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз не съм сигурен ,че тя не е в ред.. И причината е ,че нямам номера.. И че свърших парите (ученик съм още)и ,че и аз не знам как успях да стигна чак дотук.. Колата е почти готова.. Остава само РАдиатора да сменя да оправя този проблем а в момента ми оправят дебитомера...
Боядисах я смених всички консумативи , смених разпределителен вал и поднових цялата глава.. направо е чудо ,че искарах парите за ремонта.. Продадах си моторетката ... просто нямам пари за помпа.. защото трябва да купувам и гуми 14-ки зимни.. а и за тях няма пари...
Боядисах я смених всички консумативи , смених разпределителен вал и поднових цялата глава.. направо е чудо ,че искарах парите за ремонта.. Продадах си моторетката ... просто нямам пари за помпа.. защото трябва да купувам и гуми 14-ки зимни.. а и за тях няма пари...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
HACKO, не съм много съгласен.
Когато се борих с моята още си пишехме в dir.bg.
Там някой друг го беше закъсал нещо и му показах какъв ремонтен комплект купих за моята.
Хората говореха за комплект гумички от по 8 лв. а комплекта които взех беше 17лв.
Човека дето я прави въпреки, че не му е тва работата имаше опит. Прави я на бяла кърпа у тях в кухнята на масата.
На "входа" от там от където се набутва буталото (или излиза де) при разглобяване-сглобяване ... оле, че дълго излезе. Та там имаше окиси и затова аз сам не съм могъл да я разглобя. А аз като незнам как се разглобява. А той знае и приложи усилия.
Смени много внимателно гумичките и почисти входа с водна шкурка на вода. Подсушихме я и я сглоби много внимателно.
Резултата ви го казах вече
В тоя коплект имаше всичко за тази помпа, барабар и едни много тънки шайби а такива липсваха като я разглобихме не можахме и да рзберем как да г и сложим. Размерите им отговаряха на гумичките сякаш трябваше да се сложат да подсилят гумичката. Обаче гумичката за да влезе на мястото си трябваше да се поразтегли а тези шайби няма как да ги разтеглиш. Може в някой от следващите производства да са направили буталото разглобяемо и да се пъхат и тези шайби.
Мързи ме сега но ако има зор ще видя да дира какъв беше този комплект.
П.С.
Опа
За плакненето и водата май се изпльосках
Спомням си, че каза нещо да не се мокри, че фаща окис и се нарушава повърхноста.
Сигурно съм искал да я мия
Когато се борих с моята още си пишехме в dir.bg.
Там някой друг го беше закъсал нещо и му показах какъв ремонтен комплект купих за моята.
Хората говореха за комплект гумички от по 8 лв. а комплекта които взех беше 17лв.
Човека дето я прави въпреки, че не му е тва работата имаше опит. Прави я на бяла кърпа у тях в кухнята на масата.
На "входа" от там от където се набутва буталото (или излиза де) при разглобяване-сглобяване ... оле, че дълго излезе. Та там имаше окиси и затова аз сам не съм могъл да я разглобя. А аз като незнам как се разглобява. А той знае и приложи усилия.
Смени много внимателно гумичките и почисти входа с водна шкурка на вода. Подсушихме я и я сглоби много внимателно.
Резултата ви го казах вече

В тоя коплект имаше всичко за тази помпа, барабар и едни много тънки шайби а такива липсваха като я разглобихме не можахме и да рзберем как да г и сложим. Размерите им отговаряха на гумичките сякаш трябваше да се сложат да подсилят гумичката. Обаче гумичката за да влезе на мястото си трябваше да се поразтегли а тези шайби няма как да ги разтеглиш. Може в някой от следващите производства да са направили буталото разглобяемо и да се пъхат и тези шайби.
Мързи ме сега но ако има зор ще видя да дира какъв беше този комплект.
П.С.
Опа
За плакненето и водата май се изпльосках

Спомням си, че каза нещо да не се мокри, че фаща окис и се нарушава повърхноста.
Сигурно съм искал да я мия

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Понякога става и с гумики обаче не винаги. Пък като чета за симптомите ми се върти мисълта за неправилна сглобка.
Venom4o, разбирам ти проблема обаче със спирачки шега не бива пък ти говориш за 300км без спирачки не е моя работа ама ако удариш някой стълб колко ще ти струва ремонта. И помпа втора употреба може да свърши работа, а може би твойта не е сглобена правилно или имаш нещо запушено. Просто направи нещо не карай така.
Venom4o, разбирам ти проблема обаче със спирачки шега не бива пък ти говориш за 300км без спирачки не е моя работа ама ако удариш някой стълб колко ще ти струва ремонта. И помпа втора употреба може да свърши работа, а може би твойта не е сглобена правилно или имаш нещо запушено. Просто направи нещо не карай така.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз не карам въобще в момента.. Как да я карам така пък и нямам номера .. Утре ще си я взема отмайстора и ще видим какъв и е проблема ще му кажа да погледне и спирачките.Точно спирачките са системата на овтомобила която никога не съм подценявали винаги съм купвал се нови неща а не съм правил компромиси...една помпа е поне100-тина лева нова.. НАй вероятно нищо и няма на тази така ,че ако след обезвъдушаването не стане нищо.. няма да я щадя ами направо си я разглабям!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Майстора с който ми прави колата попринцип каза ,че след спирачната помпа на задния кръг има един клапан .. на сиерата е точно под помпата..Който задържа налягането като натиснеш педала-защото задният кръг е с по -дълга магистрала! Той често се скапвал.. работел като пропуска течността в едната посока само..според него проблема е от него.. тия дни ще го разглобя...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Така .. Открих две повреди.. Едната е горепосочения клапан който не работеше.. Смених го с 2-ра употреба .. ама не съм сигурен в този който съм взел.. 2-рата повреда е отзад задните барабани .. на механизма на челюстите има едни палци които като натиснеш спирачката и накладките се отворят застопорява накладките да не се връщат докрай.. Мойте бяха пълни с ръжда на прах и не застопоряваха..Още не съм довършил спирачките.. Днес ще обезвъдуша .. имам да свазвам отзад с МАЛКО грес тези работи.. И ще кажа ефекта.. Определено трябва да е друг.. НО педала ми е адски мек в момента.. Проверил съм сервото .. РАботи си като хората.. спирачната помпа също прави добро налягане.. всички спирачни апарати ,маркучи и трабички са добре.. вече няма от какво да бъде!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Повредата на разпределитения клапан се състои в това, че буталата блокират и към задния кръг не отива почти никакво налягане. проверява се като принапомпена система се развие щуцера за обезвъздушаване и ако течноста излезе под високо налягане всичко е наред, ако само припикае проблем (мойте ги свалих профилактично още като купих колата, защото на предния Форд ми разкатаха фамилията докато усетя откъде идва проблема) в този случай предните държат, няма никакви задни.
Вторият проблем планките за автоматично регулиране са слабо място в системата. Когато не работят хлабината на задните накладки е голяма и отива много течност докато се притиснат към барабана, оттам идва цялостно падане на налягането в системата и влошаване работата на всички спирачки, въпреки всичко предните пак държат но много по-лошо. Можеш да пробваш да дръпнеш леко ръчната 1-2 зъба но да не блокира и да видиш какво е поведението на педала ако се втвърди след 1-2 натискания проблема е в регулатора. Свали и почисти хубаво зъбния сектор и законтрящия диск от ръжда и ако сработят добре ако не сработят трябва да ги смениш(няма начин).
След като всичко е сглобено и обезвъздушено, разхлабваш максимално жилото на ръчната и правиш няколко спирания напред и назад. След като се овериш че и четирите колела спират, това значи садните накладки са се нагодили и системата работи, чак тогава регулираш ръчната. Така регулирана ръчната не се нуждае от последващо донатягане за компенсиране на износването на накладките, освен ако системата за саморегулиране пак не откаже.
Вторият проблем планките за автоматично регулиране са слабо място в системата. Когато не работят хлабината на задните накладки е голяма и отива много течност докато се притиснат към барабана, оттам идва цялостно падане на налягането в системата и влошаване работата на всички спирачки, въпреки всичко предните пак държат но много по-лошо. Можеш да пробваш да дръпнеш леко ръчната 1-2 зъба но да не блокира и да видиш какво е поведението на педала ако се втвърди след 1-2 натискания проблема е в регулатора. Свали и почисти хубаво зъбния сектор и законтрящия диск от ръжда и ако сработят добре ако не сработят трябва да ги смениш(няма начин).
След като всичко е сглобено и обезвъздушено, разхлабваш максимално жилото на ръчната и правиш няколко спирания напред и назад. След като се овериш че и четирите колела спират, това значи садните накладки са се нагодили и системата работи, чак тогава регулираш ръчната. Така регулирана ръчната не се нуждае от последващо донатягане за компенсиране на износването на накладките, освен ако системата за саморегулиране пак не откаже.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Отзад няма налягане.. Смених го клапана ,но и Този май не работи.. Егати късмета с тия спирачки....! направих следния експеримент! напомпах.. и извадих барабана отзад! и мога да кажа ,че успях да прибера буталцата на цилиндърчето с пръсти... Което ме води на мисълта ,че тоя клапан не работи!А като го свалиха.. си работеше! ПФФ БАХ маму еб**и спирачната система сложна..Никога не съм брал такива ядове с спирачките...
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Зрителна измама. И моята фиеста по едно време не и работеха задните спирачки (спирах само с преднитеvenom4o написа:...тоя клапан не работи! А като го свалиха.. си работеше!

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Такааа.. Днеска свалих спирачната помпа защото бях любопитен.. Дадах я на майстора и той ви взе 20 лева да ми смени гумичките.. върна ми я и каза ,че били обърнати.. Става въпрос за същия майстор дето преди това ми окоти мотора.. И понеже аз" винаги" съм сигурен в неговите способности .. свалих спирачната помпа.. Разглобих , я и извадих едното бутало.. Което е за въпросният заден кръг.. Така...И двете гумички бяха в една посока! Второто бутало се маха като се свали резервоара за масло и се извади един шплент който го държи.. и според мен не е сваляно въобще.. свалих го.. гумичките бяха разположени па друг начин - едната на една страна другата на другата страна.. Те са за предния кръг който си има добро налягане.. Сглобих я като обърнах на задното бутало гумичките както бяха на предното какно ги и гледах на един чертеж в едно упътване на форд.. И още нещо.. като махнах спирачната помпа.. изпусна налягане.. Това нормално ли е? знам ,че винаги има налягане в сервото.. ама.. Та май е то това целия проблем утре ще я затворя и ще кажа...
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Извинявай заvenom4o написа:... Става въпрос за същия майстор дето преди това ми окоти мотора.. И понеже аз" винаги" съм сигурен в неговите способности...

Та искам да те питам след като тоя "майстор" ти


Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ми.. ти не знаеш за какво става въпрос 1-вотозащото той ми прави мотора и спирачките наведнъж след това вдигна ръце от колата!!!
, но имаш известно право.. Но какво съм виновен аз ,че той е немърлив! Аз също се уча.. не се права на велик.. аз съм си платил да ми оправят колата.. А ми я развалят ! С КАКВО СЪМ ВИНОВЕН АЗ ? АКО ТОЙ НЕ МОЖЕ ДА ОПРАВЯ КОЛИ ЗА КАКВО МИ ВЗИМА ПАРИТЕ по твойта логика?
От 8 клапана имах два които не протекоха след като свалих главата!
Мога да ти покажа повреме на ремонта на двг. който го прави гой снимки.. и снимки от ремонта когато го правих аз при друг майстор..Той не си направи труда ДАЖЕ да изчисти буталата.. забрави да монтира едни шини от смукателния колектор и скаго цяло го сложи калпаво !
едит: По темата.. Обезвъздуших хубаво.. Колата спира но за да затъркат задните колела трябва силно да натисна педала.. направи ми впечатление ,че когато отворя трабичката на помпата на която е задния кръг педала не потъва..
Предполагам някакво запушване?
Petkoff_pl: Само спокойно без караници помежду ви. Нищо лошо да си противоречите ама не на висок тон. (МОЛЯ ВИ СЕ НЕ СЕ НАГРУБЯВАЙ ТЕ ИЛИ ПСУВАЙТЕ ЗАЩОТО ЩЕ ТРЯБВА ДА ВИ СЕ НАМЕСВАМ В ТЕМАТА. МОЛЯ ВИ СЕ )

От 8 клапана имах два които не протекоха след като свалих главата!
Мога да ти покажа повреме на ремонта на двг. който го прави гой снимки.. и снимки от ремонта когато го правих аз при друг майстор..Той не си направи труда ДАЖЕ да изчисти буталата.. забрави да монтира едни шини от смукателния колектор и скаго цяло го сложи калпаво !
едит: По темата.. Обезвъздуших хубаво.. Колата спира но за да затъркат задните колела трябва силно да натисна педала.. направи ми впечатление ,че когато отворя трабичката на помпата на която е задния кръг педала не потъва..

Petkoff_pl: Само спокойно без караници помежду ви. Нищо лошо да си противоречите ама не на висок тон. (МОЛЯ ВИ СЕ НЕ СЕ НАГРУБЯВАЙ ТЕ ИЛИ ПСУВАЙТЕ ЗАЩОТО ЩЕ ТРЯБВА ДА ВИ СЕ НАМЕСВАМ В ТЕМАТА. МОЛЯ ВИ СЕ )

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта