Страница 1 от 1
					
				Boge или Motorcraft
				Публикувано: 21 юни 2007, 17:33
				от greek
				Дойде време за смяна на предните амортисьори единия нещо се разхлопа ,а другия май тече .. значи сегашните са "Motorcran" може би са си фабричните .
Та се чудя дали да взема боге двутръбни газови(предлага ми ги един познат) или моторкрафт маслени(от магазина) като разликата вцената е 5 лева 

 И дали с газовите малко ще се повдигне иначе легналата предница.
 
			
					
				
				Публикувано: 21 юни 2007, 18:58
				от dimbatami
				ми земиси газовите те трябва да са по добри кажи квиса цените точно
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юни 2007, 20:02
				от greek
				motorcraft-140/br.
Boge       - 145/br.
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юни 2007, 20:13
				от ТИТАН
				моторкрафт е истинската фирма за форд  щом 2000 инжинера са мислили над това ние не сме по умни мисля
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юни 2007, 21:00
				от dimbatami
				да можеби колегата е прав че би трябвало да вземеш такива като старите логично  но стига да са оригинални аз бих взел газови сички дето си точат колите зимат газови не знам в спортните коли да слагат маслени  но това се пак трябва ти да си решиш
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юни 2007, 23:18
				от HACKO
				Газовите са по-добри от маслените. 
По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне. Височината се определя от твърдоста на пружината. Амортисьора  служи да погаси трептенето на пружините след като се свият.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 юни 2007, 09:25
				от greek
				По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне
Да обаче забелязах че от страната на този дето е омаслен пружината е по свита  с около 2 пръста.така че то не е точно повдигане ,а въстановяване на нормалната височина .
 
			
					
				
				Публикувано: 22 юни 2007, 12:27
				от HACKO
				Когато пружината "умалее" тя се свива оттам и амортисьора се свива, а когато амортисьора е свит налягането на маслото върху семеринга е най-голямо вследствие на което изпуска. Ако смениш амортисьорите без да вземеш мерки за пружините ще те изкарат 5-10хил. км. (а може и по-малко) и пак ще текнат.
п.п. Амортисьора ти е изтекал в следствие на "умалялата" пружина.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 юни 2007, 13:11
				от greek
				благодаря ти . значи май и пружини ще сменям 
