Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97
Здравейте,
това е първата ми тема и се надявам да не се повтарям, но пуснах в търсачката и не намерих подобен проблем.
Преди няколко дена си купих Фиеста, но се оказа, че е в доста лошо състояние. Един от проблемите е, че педала на спирачките е ужасно твърд и колата спира доста трудно. В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.
Вкарах колата в Мото-Пфое (за всички проблеми) и специално за спирачките ми казаха, че вероятно било заминало сервото, защото помпата е проверена и работи. Всичко друго (дискове, накладки и т.н.) е наред.
Въпроса ми е, колко горе-долу струва това серво (и откъде евентуално може да се купи по-евтино), защото в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!
ПП: Искам само да кажа, че не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя
това е първата ми тема и се надявам да не се повтарям, но пуснах в търсачката и не намерих подобен проблем.
Преди няколко дена си купих Фиеста, но се оказа, че е в доста лошо състояние. Един от проблемите е, че педала на спирачките е ужасно твърд и колата спира доста трудно. В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.
Вкарах колата в Мото-Пфое (за всички проблеми) и специално за спирачките ми казаха, че вероятно било заминало сервото, защото помпата е проверена и работи. Всичко друго (дискове, накладки и т.н.) е наред.
Въпроса ми е, колко горе-долу струва това серво (и откъде евентуално може да се купи по-евтино), защото в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!

ПП: Искам само да кажа, че не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97
Добре дошъл!
Не се тревожи, по сервизите е същата работа.

XN3K написа:В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.



XN3K написа:не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя

Не се тревожи, по сервизите е същата работа.
Солена е, дори и да не е от Мото-Пфое. Търси по моргите, ама сложи читава. Спирачки са това, не е на часовника лампичкатаXN3K написа:то в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Вие напрао му помогнахте от всякъде.
Човека сега сигурно си слага въжето.
Сменявах на стария ескорт серво и го взех за 20 лв. до колкото си спомням.
Разликата с тези новите едва ли има но нали е по-нова година и трябва те изгърбят. Пообиколи из моргите едва ли ще те откажат с цена.
Ослушай твоето дали съска да не би нещо по тръбичката за вакуума да няма грижи да не е в самото серво.
Не съм гледал на моята къде е тръбичката къде минава, де отива ...
Вътре в самата тръбичка до колкто си спомням от инфото от едно време, май трябваше да има клапан който да пуска въздуха в едната посока. Нали трябва да се образува вакуум? Ако този клапан се е скапал начи няма кой да помага за вакуума
В такъв случай ще ти трябва тръбичката с клапана. Само, че чеки да видим и други мнения или иди питай некъде, защото може да те излъжа за този клапан ... е не много де 
Човека сега сигурно си слага въжето.
Сменявах на стария ескорт серво и го взех за 20 лв. до колкото си спомням.
Разликата с тези новите едва ли има но нали е по-нова година и трябва те изгърбят. Пообиколи из моргите едва ли ще те откажат с цена.
Ослушай твоето дали съска да не би нещо по тръбичката за вакуума да няма грижи да не е в самото серво.
Не съм гледал на моята къде е тръбичката къде минава, де отива ...
Вътре в самата тръбичка до колкто си спомням от инфото от едно време, май трябваше да има клапан който да пуска въздуха в едната посока. Нали трябва да се образува вакуум? Ако този клапан се е скапал начи няма кой да помага за вакуума


- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
paci много ти благодаря за отзивчивостта
Още не съм си сложил въжето
Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.


Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.
Последна промяна от XN3K на 24 юли 2007, 15:13, променено общо 1 път.
-
- Status: Извън линия
XN3K написа:paci много ти благодаря за отзивчивосттаОще не съм си сложил въжето
![]()
Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.
Оказа се обаче, че колата има доста по-голям проблем (да не отварям нова тема).
Фиестичката е 1.8 дизел (60 коня), но няма никаква мощност и едвам върви (като за 20 коня). На всичкото отгоре пуши като локомотив. При палене върти доста и много ме съмнява, че зимата изобщо ще пали. В Мото-Пфое направиха пълна диагностика на двигателя и нищо не откриват... направо са изумени от какво може да е този проблем. В момента сменят ангренажният ремък, защото можело да няма добро сцепление, но мен малко ме съмнява, че е от това.![]()
Препоръчайте ми някакъв добър сервиз за дизели (в София), защото сега вече може да си сложа въжето
аа какво сцепление


тея нищо не вдяват земай си колатаи върви в някой доказано (най-добре) малко сервизче
и вижте и помпата
те причините при дизела когато пуши са не много

тея с ремъка са та изгъбарили

Ако е двигателя става малко по скъпо

щото ще трябва сигменти глупсти нови ала бала


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
По въпроса за двигателя си пусни нова тема в съответния раздел
Колегата модератор на този се надявам да успее да раздели темата и той да ти свърши тази работа.
Обаче съобразявайте се че един ден ако вие търсите помощ, най-малко в ходова част и тема за спирачки ще търсите решение за проблем по мотора.
Колегата модератор на този се надявам да успее да раздели темата и той да ти свърши тази работа.
Обаче съобразявайте се че един ден ако вие търсите помощ, най-малко в ходова част и тема за спирачки ще търсите решение за проблем по мотора.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
и аз да се включа
тази тема ме наведе на няколко възможни варианта защо и на моята фиеста педала е твърд..........като я взех беше на моменти като камък, наскоро я закарах на майстор който смени маркучите че бяха старите напукани и сега педала е значително по-мек но не е като на другите коли със серво който съм карал - пак изисква усилие.....паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли? в самия маркуч така ли или в кутията на сервото е някъде или преди кутията
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: и аз да се включа
Тръбичката трябва де от сервото до всмукателните колектори.naftova pechka написа:паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли?
Знам, че трябва да има клапан и той да е в тръбичката и разбира се да работи.
Как да проверите незнам забравил съм. Чрез откачване на тръбичката и с уста незнам дали ще стане.
Внимавайте ако ще откачвате тръбичката защото поне на Ескорта беше с пластмасов накрайник към сервото и има голяма вероятност от счупване.
Остава и да няма клапан

Аз лично не съм го ровил това а е инфо от някой друг.
Аз направо смених сервото въпреки, че проблема не беше от него но педала поомекна. Пак имаше едно съскане от към помпата и го натъпкаха със силикон. Според мен като гледах си е било предвидено да лапа въздух от там и да регулира някакво налягане но явно е било кога е било всичко ново и с времето няма как да стане вече пак ново


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
колега при мен същия проблем се оказа от помпата.. не бъди 100% сигурен ,че е от сервото.. толокова бяха заминали гумичките ,че беше напълнила сервото с спирачна течност.. купих ремонтен комплект за 15 лева от Симеон и Заспа.. Сервото е една мембрана.. Лесно може да се провери дали работи. Не бързай като мен.. И аз се бях хвърлил на сервото но се оказа ,че е здраво. А за клапанчето ,което спомена Пацката.То е в случай на детонация или ако ти духат клапаните да не отиде до сервото да не останеш без спирачки. и да го няма пак трабва да работи сервото.НАтисни спирачката докъдето потъне педала и запали колата(с дръпната ръчна спирачка)КАто я запалиш , изфорсирай мотора до към 4500 и следи поведението на педала.. Ако пропада като му дигаш оборотите.. или сервото смуче въдух от някъде или е от помпата.. Аз по едно време с сиерата изключвах от скорост и форсирах за да спра спокойно.. Пфф егати романа написах.. Дано да съм бил полезен..



- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колегите Paci и Venom4o са малко в грешка
При дизелите вакума за сервото не се взима от всмукателния колектор, а си има специална помпа за тази работа.
В МП коя помпа казха, че работи - спирачната или вакумната?
Причината може да е в помпата, маркуча към сервото или самото серво.
Не знам на фиестата как се управляват клапите на парното (от къде да духа) Ако и те са с вакум и работят нормално, остава вариянта сервото да не работи

В МП коя помпа казха, че работи - спирачната или вакумната?
Причината може да е в помпата, маркуча към сервото или самото серво.
Не знам на фиестата как се управляват клапите на парното (от къде да духа) Ако и те са с вакум и работят нормално, остава вариянта сервото да не работи
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга, защото и самите продавачи няма как да знаят работи ли, как работи и така... Иначе дали си струва - цифрите сам си ги установил, вярвам можеш да прецениш дали си струваXN3K написа:Предлагат ми серво от една морга за 70 лв. Струва ли си според вас? Ново в Мото-Пфое се оказа, че е 420 лв.![]()
Има ли някаква гаранция според вас, че ще работи?
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпроса ми беше по-скоро, дали по-принцип ви се е случвало при покупка на някоя част от морга, да се окаже, че тя не работи? Коректни ли са тези, които ги продават?AX!S написа:За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга...
Никога не съм купувал от такова място и малко ме е шубе!

Някой вземал ли е нещо от "Даро ЕООД" (на стар лозенски път), защото по другите форуми виждам доста негативни отзиви за тях!

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел
с пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел

тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съвсем ме отказа да я вземамvenom4o написа:НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизелс пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?



Не съм пробвал това, което беше писал, защото колата е в Мото-Пфое... от миналият петък



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта