Страница 1 от 1
Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97
Публикувано: 23 юли 2007, 16:50
от XN3K
Здравейте,
това е първата ми тема и се надявам да не се повтарям, но пуснах в търсачката и не намерих подобен проблем.
Преди няколко дена си купих Фиеста, но се оказа, че е в доста лошо състояние. Един от проблемите е, че педала на спирачките е ужасно твърд и колата спира доста трудно. В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.
Вкарах колата в Мото-Пфое (за всички проблеми) и специално за спирачките ми казаха, че вероятно било заминало сервото, защото помпата е проверена и работи. Всичко друго (дискове, накладки и т.н.) е наред.
Въпроса ми е, колко горе-долу струва това серво (и откъде евентуално може да се купи по-евтино), защото в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!
ПП: Искам само да кажа, че не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя

Re: Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97
Публикувано: 23 юли 2007, 18:27
от AX!S
Добре дошъл!
XN3K написа:В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.
XN3K написа:не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя

Не се тревожи, по сервизите е същата работа.
XN3K написа:то в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!
Солена е, дори и да не е от Мото-Пфое. Търси по моргите, ама сложи читава. Спирачки са това, не е на часовника лампичката

Публикувано: 23 юли 2007, 18:48
от HACKO
Когато става въпрос за спирачки НЯМА прекалено скъпи части - живота НЯМА цена.
Публикувано: 23 юли 2007, 23:31
от paci
Вие напрао му помогнахте от всякъде.
Човека сега сигурно си слага въжето.
Сменявах на стария ескорт серво и го взех за 20 лв. до колкото си спомням.
Разликата с тези новите едва ли има но нали е по-нова година и трябва те изгърбят. Пообиколи из моргите едва ли ще те откажат с цена.
Ослушай твоето дали съска да не би нещо по тръбичката за вакуума да няма грижи да не е в самото серво.
Не съм гледал на моята къде е тръбичката къде минава, де отива ...
Вътре в самата тръбичка до колкто си спомням от инфото от едно време, май трябваше да има клапан който да пуска въздуха в едната посока. Нали трябва да се образува вакуум? Ако този клапан се е скапал начи няма кой да помага за вакуума

В такъв случай ще ти трябва тръбичката с клапана. Само, че чеки да видим и други мнения или иди питай некъде, защото може да те излъжа за този клапан ... е не много де

Публикувано: 24 юли 2007, 09:47
от XN3K
paci много ти благодаря за отзивчивостта

Още не съм си сложил въжето
Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.
Публикувано: 24 юли 2007, 10:31
от MaxBass
XN3K написа:paci много ти благодаря за отзивчивостта

Още не съм си сложил въжето
Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.
Оказа се обаче, че колата има доста по-голям проблем (да не отварям нова тема).
Фиестичката е 1.8 дизел (60 коня), но няма никаква мощност и едвам върви (като за 20 коня). На всичкото отгоре пуши като локомотив. При палене върти доста и много ме съмнява, че зимата изобщо ще пали. В Мото-Пфое направиха пълна диагностика на двигателя и нищо не откриват... направо са изумени от какво може да е този проблем. В момента сменят ангренажният ремък, защото можело да няма добро сцепление, но мен малко ме съмнява, че е от това.
Препоръчайте ми някакъв добър сервиз за дизели (в София), защото сега вече може да си сложа въжето

аа какво сцепление

то нали ако утърве и ще стане веселбата

тея нищо не вдяват земай си колатаи върви в някой доказано (най-добре) малко сервизче
и вижте и помпата
те причините при дизела когато пуши са не много

вижте помпата на стенд там ала бала и тогава вече вижте двигателя ама
тея с ремъка са та изгъбарили
Ако е двигателя става малко по скъпо
щото ще трябва сигменти глупсти нови ала бала

доло горе така седят нещата според мен

Публикувано: 24 юли 2007, 11:47
от XN3K
Благодаря за отговорите

Публикувано: 24 юли 2007, 12:51
от paci
По въпроса за двигателя си пусни нова тема в съответния раздел
Колегата модератор на този се надявам да успее да раздели темата и той да ти свърши тази работа.
Обаче съобразявайте се че един ден ако вие търсите помощ, най-малко в ходова част и тема за спирачки ще търсите решение за проблем по мотора.
Публикувано: 24 юли 2007, 15:16
от XN3K
Да, прав си. Пуснах нова тема в раздел "Двигател" и си редактирах предишните постинги. Бях го писал тук, за да не задръствам форума с нови теми

и аз да се включа
Публикувано: 25 юли 2007, 11:51
от naftova pechka
тази тема ме наведе на няколко възможни варианта защо и на моята фиеста педала е твърд..........като я взех беше на моменти като камък, наскоро я закарах на майстор който смени маркучите че бяха старите напукани и сега педала е значително по-мек но не е като на другите коли със серво който съм карал - пак изисква усилие.....паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли? в самия маркуч така ли или в кутията на сервото е някъде или преди кутията
Re: и аз да се включа
Публикувано: 25 юли 2007, 12:01
от paci
naftova pechka написа:паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли?
Тръбичката трябва де от сервото до всмукателните колектори.
Знам, че трябва да има клапан и той да е в тръбичката и разбира се да работи.
Как да проверите незнам забравил съм. Чрез откачване на тръбичката и с уста незнам дали ще стане.
Внимавайте ако ще откачвате тръбичката защото поне на Ескорта беше с пластмасов накрайник към сервото и има голяма вероятност от счупване.
Остава и да няма клапан

Аз лично не съм го ровил това а е инфо от някой друг.
Аз направо смених сервото въпреки, че проблема не беше от него но педала поомекна. Пак имаше едно съскане от към помпата и го натъпкаха със силикон. Според мен като гледах си е било предвидено да лапа въздух от там и да регулира някакво налягане но явно е било кога е било всичко ново и с времето няма как да стане вече пак ново

Е в крайна сметка след това при първото бутане на спирачките захапах волана

Публикувано: 25 юли 2007, 14:20
от venom4o
колега при мен същия проблем се оказа от помпата.. не бъди 100% сигурен ,че е от сервото.. толокова бяха заминали гумичките ,че беше напълнила сервото с спирачна течност.. купих ремонтен комплект за 15 лева от Симеон и Заспа.. Сервото е една мембрана.. Лесно може да се провери дали работи. Не бързай като мен.. И аз се бях хвърлил на сервото но се оказа ,че е здраво. А за клапанчето ,което спомена Пацката.То е в случай на детонация или ако ти духат клапаните да не отиде до сервото да не останеш без спирачки. и да го няма пак трабва да работи сервото.НАтисни спирачката докъдето потъне педала и запали колата(с дръпната ръчна спирачка)КАто я запалиш , изфорсирай мотора до към 4500 и следи поведението на педала.. Ако пропада като му дигаш оборотите.. или сервото смуче въдух от някъде или е от помпата.. Аз по едно време с сиерата изключвах от скорост и форсирах за да спра спокойно.. Пфф егати романа написах.. Дано да съм бил полезен..

Публикувано: 25 юли 2007, 14:57
от Атанас
Колегите Paci и Venom4o са малко в грешка

При дизелите вакума за сервото не се взима от всмукателния колектор, а си има специална помпа за тази работа.
В МП коя помпа казха, че работи - спирачната или вакумната?
Причината може да е в помпата, маркуча към сервото или самото серво.
Не знам на фиестата как се управляват клапите на парното (от къде да духа) Ако и те са с вакум и работят нормално, остава вариянта сервото да не работи
Публикувано: 26 юли 2007, 12:41
от XN3K
Предлагат ми серво от една морга за 70 лв. Струва ли си според вас? Ново в Мото-Пфое се оказа, че е 420 лв.
Има ли някаква гаранция според вас, че ще работи?

Публикувано: 26 юли 2007, 12:54
от AX!S
XN3K написа:Предлагат ми серво от една морга за 70 лв. Струва ли си според вас? Ново в Мото-Пфое се оказа, че е 420 лв.
Има ли някаква гаранция според вас, че ще работи?

За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга, защото и самите продавачи няма как да знаят работи ли, как работи и така... Иначе дали си струва - цифрите сам си ги установил, вярвам можеш да прецениш дали си струва
Публикувано: 26 юли 2007, 13:06
от XN3K
AX!S написа:За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга...
Въпроса ми беше по-скоро, дали по-принцип ви се е случвало при покупка на някоя част от морга, да се окаже, че тя не работи? Коректни ли са тези, които ги продават?
Никога не съм купувал от такова място и малко ме е шубе!
Някой вземал ли е нещо от "Даро ЕООД" (на стар лозенски път), защото по другите форуми виждам доста негативни отзиви за тях!

Публикувано: 26 юли 2007, 16:41
от venom4o
НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел

с пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?
Публикувано: 26 юли 2007, 16:50
от XN3K
venom4o написа:НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел

с пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?
Съвсем ме отказа да я вземам

Ти от коя морга си вземаш частите, щом чак и парите ти връщат?

По другите форуми всички се оплакват, че на никого не са върнали пари!!!
Не съм пробвал това, което беше писал, защото колата е в Мото-Пфое... от миналият петък

Като я взема, ще го пробвам и ще пиша. Между другото, днес минах до един сервиз, който беше споменат тук във форума (ул. "Антим 1" No.87), който се занимава само със спирачки... вдъхна ми довери!

Може би след като си взема колата от МП, директно ще я закарам там

Публикувано: 10 авг 2007, 20:45
от sandorini
Здравейте, и аз имам същия проблем с спирачките -съскат.Пробвах със съветите които сте дали във темата и форсирах двигателя, но педала все си седи на пода на колата,Казаха ми да го обезвъздоша но незнам от къде се прави тази процедура.