Дайте идеи за ABS-а на Скорпио!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Дайте идеи за ABS-а на Скорпио!
Вчера смених предните амортисьори. След като взех колата ми направи впечетление, че датчика на ABS-а вече не свети. Преди това от време на време светне като мина през някоя по-голяма неравност (жицата на някой от датчиците си е тръгнала). Викам си сигурно като съм сменил амортисьорите вече няма такива големи колебания и нещата са се стабилизирали за известно време. Снощи в дъжда пътувах извън града и реших да пробвам дали работи антиблокиращата система. Приближавам кръстовище, оглеждам се дали няма някой на близо и набих спирачки. И ужаса на шофьора - колата продължава направо, въпреки че навих и волана, а гумите се влачат. С други думи ABS-а не работи и индикаторните лампи не светят.
Ако времето бе по-добро може би нямаше да ви отекчавам с въпроса си, но докато спре да вали и се оправи времето ще събирам идеи. Така че давайте идеи от къде може да ми идва проблема, а като го оправя ще пиша има ли участник познал вения резултат.
Ако времето бе по-добро може би нямаше да ви отекчавам с въпроса си, но докато спре да вали и се оправи времето ще събирам идеи. Така че давайте идеи от къде може да ми идва проблема, а като го оправя ще пиша има ли участник познал вения резултат.

- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
АВС
Първото което ми хрумна -изгоряла ти е лампата за АВС.Моята например беше предвидливо махната от стария собственик-няма лампа няма проблеми.Имаше една тема Пуснато на: Чет 01 Юни, 2006 18:24 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Ура! Вече ABS-а работи перфектно. Срещу 35 лв. и собствен труд сега колата ми е напълно в ред и имам 5 датчика - 3 предни и 2 задни. Като ми остане повече време ще драсна една технология за проверка и откриване на дефектния датчик. Да живеят моргите и калпавите шофьори!
_________________
Няма начин да няма начин!
горното е цитат
Пишеш че си взел гемията след смяна на амортисьори.Предполагам че имаш скъсани или прекъснати кабели на датчиците за АВС на предните колелета които после са свързани зле.Успех и попътен вятър
--------------------------------------------------------------------------------
Ура! Вече ABS-а работи перфектно. Срещу 35 лв. и собствен труд сега колата ми е напълно в ред и имам 5 датчика - 3 предни и 2 задни. Като ми остане повече време ще драсна една технология за проверка и откриване на дефектния датчик. Да живеят моргите и калпавите шофьори!
_________________
Няма начин да няма начин!
горното е цитат
Пишеш че си взел гемията след смяна на амортисьори.Предполагам че имаш скъсани или прекъснати кабели на датчиците за АВС на предните колелета които после са свързани зле.Успех и попътен вятър
Наесен с песен в К1.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Готово! ABS-а работи.
Проблема е дошал от две различни манипулации.
1. Смяна на накладки на 2.08.
2. Смяна на амортисьори на 6.08.
Тия които са сменили накладките не са изсмукали спирачната течност до ниво МАХ и се е задействал датчика, който отчита високо ниво (на капачката на казанчето са два - единия реагира на ниско ниво, а другия вероятно изключва ABS-а при по-високо от МАХ ниво.
Другите, които са сменяли амортисьорите са откачими датчиците, но монеже незнаят тънкостта при монтажа им са ги монтирали на 1 мм по-високо, което води до по-слаб сигнал от тях, но понеже и от двата сигнала е еднакъв компа не го отчита като повреда..
Оказва се, че ABS-а в някой автомобили е голяма екзотика. При един от моделине на VW при изгаряне на крушка в стоп светлините ABS-а се изключва. Явно специалистите смятат, че като не ти работи стопа не ти трябва ABS.
Проблема е дошал от две различни манипулации.
1. Смяна на накладки на 2.08.
2. Смяна на амортисьори на 6.08.
Тия които са сменили накладките не са изсмукали спирачната течност до ниво МАХ и се е задействал датчика, който отчита високо ниво (на капачката на казанчето са два - единия реагира на ниско ниво, а другия вероятно изключва ABS-а при по-високо от МАХ ниво.
Другите, които са сменяли амортисьорите са откачими датчиците, но монеже незнаят тънкостта при монтажа им са ги монтирали на 1 мм по-високо, което води до по-слаб сигнал от тях, но понеже и от двата сигнала е еднакъв компа не го отчита като повреда..
Оказва се, че ABS-а в някой автомобили е голяма екзотика. При един от моделине на VW при изгаряне на крушка в стоп светлините ABS-а се изключва. Явно специалистите смятат, че като не ти работи стопа не ти трябва ABS.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта