Вентилирани дискове

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Вентилирани дискове

Мнение от FordSierra1.6L » 16 авг 2007, 15:26

Значи искам да попитам понеже искам да сменям дисковете и целите апарати отпред и ми предложиха да ги сменя с Винтилирани но.... в магазина ми казаха че стават но пък в друг магазин казаха че може и да не станат та въпроса ми е възможно ли е да не станат ???
Те че са по големи е ясно но аз съм с 15ки джанти така че няма проблем за големината....дали има някво значение в дисковете ??мерси

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 авг 2007, 16:11

ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 16 авг 2007, 17:16

принципно сиерата не е ли с вентилирани. или на мк1 не са :roll:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 16 авг 2007, 17:47

Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 16 авг 2007, 18:32

mrdds написа:ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.
е смисъл такъв аз ще ги пробвам на място и ако не станат няма да ги взимам но въпроса е такъв дали има някъв проблем с тях и дали няма да създават някви проблеми ??? Някво значение дали ще има с тях освен че ще спира доста по яко :) А местата за захващане на старите апарати и тези на Вентилирани дали ще паснат ?
Ми на мен ми ги дават 2 чисто нови за 100 лева но батко ми може да ми ги вземе за 60 или 70 лева :) Дали е оферта ?общо всичко ще ми излезе около 120-130лева като само апаратите ще са втора ръка че нови са ...... :)
doctordre написа:принципно сиерата не е ли с вентилирани. или на мк1 не са :roll:
мойта не е с вентилирани пък и незнам моя набор да имат такиви :) По напред в годинките си има такиви :)
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 авг 2007, 21:41

Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 16 авг 2007, 22:25

Да споделя и аз опит!

Така след многократно купуване на дискове за вече бившата на баща ми Сиера Мк1 ни посъветваха да си вземем вентилирани дискове за Сиера Мк2, като врътката тук бе: като се сложат вентилираните дискове да се остържат на половина накладките за да се получи необходимия размер!

По така описаната схема баща ми изкара около 80 000км /продаде Сиерата/ и дисковете си бяха още ок, а преди това с единичните дискове след 15-20 000км. започваше яко да тресе!

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 16 авг 2007, 23:20

да не става някакво объркване :? аз не ги разбирам, но си мисля че на всички сиери мк2 са вентилирани. тоест такива дискове аз мисля че са вентилирани, а ония с дупките или резките са двойно вентилирани... някой ще обясни ли точно

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 16 авг 2007, 23:46

HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
Аз и апарати за вентилираните ще взема въпроса е такъв дали дупките за захващане на апаратите ще съвпаднат ???

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 17 авг 2007, 01:00

Би трябвало да съвпаднат, но все пак провери като купуваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 авг 2007, 09:09

HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
старите,които свалих бяха вентилирани.Иначе в евро 07 гледах невентилираните......не ми се видя да са по-широки,но не съм сигурен.
Щом ги предлагат и едните и другите без да попитат какви са старите предполагам ,че са с еднаква дебелина.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 17 авг 2007, 09:47

FordSierra1.6L написа:
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?
Супорт се казва спирачния апарат на дисковата спирачна система.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 17 авг 2007, 11:07

Супорт наричат (правилно или не) подвижната част на спирачния апарат. Изображение
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 17 авг 2007, 11:08

ewgeny написа:
FordSierra1.6L написа:
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?
Супорт се казва спирачния апарат на дисковата спирачна система.
е аз с спирачни апарати за вентилираните дискове ще взема но дали дупките съвпадат не ми е ясно ....

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 17 авг 2007, 11:39

Трябва да съвпадат. Те се държат за амортисьора, с два болта.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта