Вентилирани дискове
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Вентилирани дискове
Значи искам да попитам понеже искам да сменям дисковете и целите апарати отпред и ми предложиха да ги сменя с Винтилирани но.... в магазина ми казаха че стават но пък в друг магазин казаха че може и да не станат та въпроса ми е възможно ли е да не станат ???
Те че са по големи е ясно но аз съм с 15ки джанти така че няма проблем за големината....дали има някво значение в дисковете ??мерси
Те че са по големи е ясно но аз съм с 15ки джанти така че няма проблем за големината....дали има някво значение в дисковете ??мерси
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
е смисъл такъв аз ще ги пробвам на място и ако не станат няма да ги взимам но въпроса е такъв дали има някъв проблем с тях и дали няма да създават някви проблеми ??? Някво значение дали ще има с тях освен че ще спира доста по якоmrdds написа:ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.

Ми на мен ми ги дават 2 чисто нови за 100 лева но батко ми може да ми ги вземе за 60 или 70 лева


мойта не е с вентилирани пък и незнам моя набор да имат такивиdoctordre написа:принципно сиерата не е ли с вентилирани. или на мк1 не са


Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Да споделя и аз опит!
Така след многократно купуване на дискове за вече бившата на баща ми Сиера Мк1 ни посъветваха да си вземем вентилирани дискове за Сиера Мк2, като врътката тук бе: като се сложат вентилираните дискове да се остържат на половина накладките за да се получи необходимия размер!
По така описаната схема баща ми изкара около 80 000км /продаде Сиерата/ и дисковете си бяха още ок, а преди това с единичните дискове след 15-20 000км. започваше яко да тресе!
Така след многократно купуване на дискове за вече бившата на баща ми Сиера Мк1 ни посъветваха да си вземем вентилирани дискове за Сиера Мк2, като врътката тук бе: като се сложат вентилираните дискове да се остържат на половина накладките за да се получи необходимия размер!
По така описаната схема баща ми изкара около 80 000км /продаде Сиерата/ и дисковете си бяха още ок, а преди това с единичните дискове след 15-20 000км. започваше яко да тресе!
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Аз и апарати за вентилираните ще взема въпроса е такъв дали дупките за захващане на апаратите ще съвпаднат ???HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
старите,които свалих бяха вентилирани.Иначе в евро 07 гледах невентилираните......не ми се видя да са по-широки,но не съм сигурен.HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
Щом ги предлагат и едните и другите без да попитат какви са старите предполагам ,че са с еднаква дебелина.
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
е аз с спирачни апарати за вентилираните дискове ще взема но дали дупките съвпадат не ми е ясно ....ewgeny написа:Супорт се казва спирачния апарат на дисковата спирачна система.FordSierra1.6L написа:Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта