Страница 1 от 1

Шум при пълен завой с волана на Мондео 1997

Публикувано: 14 сеп 2007, 17:22
от galin_k
Здравейте колеги,

забелязах че при пълен завой било то десен или ляв се появява шум /проскърцване/ в Мондеото!
Някой може ли да помогне със съвет какво може да е това и от какво се получава. Нуждае ли се от ремонт кормилната уредба?

Ще бъда благодарен на предположения и коментари....

Публикувано: 14 сеп 2007, 17:39
от cotecna
Ами обясни малко какво точно става, при пълен завой на масто ако се чува прискърцване е от ремъка на хидравликата ако е тракане в движение карето

Публикувано: 15 сеп 2007, 09:28
от galin_k
cotecna написа:Ами обясни малко какво точно става, при пълен завой на масто ако се чува прискърцване е от ремъка на хидравликата ако е тракане в движение карето

Чух го при пълен завой на място и при движене на 1 предавка при обратен завой! Проблем ли е това?

Публикувано: 15 сеп 2007, 18:24
от HACKO
А като върнеш съвсем леко волана изчезва ли. Ако изчезва е от хидравличната течност във рейката и няма проблем. По принцип при хидроусилвател не е препоръчително да се държи волана в крайно положение при запален д-л, защото тогава налягането на течноста става голямо.

Публикувано: 15 сеп 2007, 18:53
от petkoff_pl
mrdds написа:това е често срещано явление на хидравликите.При пълно навиване на волана се чуват шумове,дори и оборотите се менят.Не мисля,че е проблем това,освен ако шума нее фрапиращо стържене/чукане/ и др.По принцип аз не съм видял стара кола,която да е абсолютно безшумна при завиване.
*167* Много се извинявам на колегите mrdds и galin_k като разделих темата на две и продължението и пратих в Заден ляв стоп за Мондео седан 1997 горе посоченото мнение като цитат отиде в другата тема и не може да се върне в тази :oops:

Публикувано: 15 сеп 2007, 20:21
от mrdds
petkoff_pl написа:
mrdds написа:това е често срещано явление на хидравликите.При пълно навиване на волана се чуват шумове,дори и оборотите се менят.Не мисля,че е проблем това,освен ако шума нее фрапиращо стържене/чукане/ и др.По принцип аз не съм видял стара кола,която да е абсолютно безшумна при завиване.
*167* Много се извинявам на колегите mrdds и galin_k като разделих темата на две и продължението и пратих в Заден ляв стоп за Мондео седан 1997 горе посоченото мнение като цитат отиде в другата тема и не може да се върне в тази :oops:
абе кой те направи модератор бре,пуу,то верно ,че без пари работите ама чак па толкова.
Шегувам се бе майна,да не се обидиш,ще те черпя една ракия на следващата сбирка.Страхотно си вършиш работата *00142*

Публикувано: 17 сеп 2007, 09:22
от galin_k
HACKO написа:А като върнеш съвсем леко волана изчезва ли. Ако изчезва е от хидравличната течност във рейката и няма проблем. По принцип при хидроусилвател не е препоръчително да се държи волана в крайно положение при запален д-л, защото тогава налягането на течноста става голямо.
Тази сутрин се чу пак при маневра на паркинг/пълно навиване на волана/, щото някой хора не мислят като паркират за другия.....ама какво да се прави :oops: не е постоянен при цялото навиване, най-вече когато е максимално навит волана!!

Публикувано: 17 сеп 2007, 10:24
от cotecna
Като завиеш докрай отпускаш леко да се върне волана и пак завиваш.............бла,бла,бла,бла....блааааа. Завиваш докрай на ЛЯВО или ДЯСНО като ти опре докрай кормилото отпускаш ЛЕКО и пак завиваш абе почукваш схващаш ли? нормално е като го задържаш в крайно положение да ти падат леко оборотите и да чуваш "съскане,виене,свистене" АМА ЛЕКО, ако ти присвирва или прескърцва значи е от ремък на хидр. помпа а пък най-често когато е от него и е в начален стадии го прави сутрин като е студена колата и е леко влажно времето както сега.......Това упражнение го направи на място и на обороти...

П.С. вземи погледни дали имаш достатъчно течност в казанчето

Абе надявам се, че со ме разбрал след тия "ОБЯСНЕНИЯ" :lol:

Публикувано: 16 окт 2007, 19:05
от Vacuum
От течноста е! Аз след като я смених, и се оправи.
Беше си яко стържене, чак хората се обръщаха :wink:

Сменяха ми я в сервиз обаче, не мога да ти кажа как става. Знам че трябва да купиш две шишета масло. Едното изтича като се сменя. Всъщност ролята му е да промие системата.