Страница 1 от 1
Каква спирачна течност?
Публикувано: 23 окт 2007, 18:35
от milenskior
Колеги започна да ми присветва лампата и трябва да долея явно спирачна течност, обаче каква да бъде тя DOT 3 или DOT 4?
Колата е Орион бензин 91 година.
Публикувано: 23 окт 2007, 19:59
от _George_
отиваш в най-близкия сервиз на МП

Публикувано: 23 окт 2007, 20:52
от cocoff
Разликата е около 20 градуса при температурата на кипене, което според мен, за пътнически автомобил си е едно нищо. Най- добре я смени цялата и тогава съвсем няма значение 3 ли е или 4. И без това се препоръчва смяна на всеки 2 години, щото гликолът е силно хигроскопичен и водата, която поглъща води до ръждясване на джелезата

Публикувано: 23 окт 2007, 21:18
от debug
В Мото Пфое цената на литър Super DOT 4 е около 22-24 лв, DOT3 ще е по-евтина. Просто като информация за сравнение с другите течности, които се продават...
Re: Каква спирачна течност?
Публикувано: 23 окт 2007, 21:40
от pepy1
milenskior написа:Колеги започна да ми присветва лампата и трябва да долея явно спирачна течност, обаче каква да бъде тя DOT 3 или DOT 4?
Колата е Орион бензин 91 година.
за да ти свети лампата има причина и тя е теч в системата или износени накладки
предлагам ти преди да долееш си провери накладките ако са за смяна е нормално да ти пресветва лампата
Re: Каква спирачна течност?
Публикувано: 23 окт 2007, 22:03
от petkoff_pl
milenskior написа:Колеги започна да ми присветва лампата и трябва да долея явно спирачна течност, обаче каква да бъде тя DOT 3 или DOT 4?
Колата е Орион бензин 91 година.
Прочети това
Каква спирачна течност и защо?
Публикувано: 23 окт 2007, 22:47
от paci
cocoff написа: И без това се препоръчва смяна на всеки 2 години, щото гликолът е силно хигроскопичен и водата, която поглъща води до ръждясване на джелезата

И се снижава точката на кипене.
Публикувано: 24 окт 2007, 07:46
от milenskior
Колеги от както съм взел Форда(4 години) спирачна течност не съм доливал, така че е нормално да е намаляла според мен все пак и тя се изпарява.
Знам че е хубаво да се смени цялата, но в това студено време няма да тръгна да правя това, а и ако някой щуцер превърти ще ми се е*е мамата. Затова сега ще долея пък напролет ще я сменявам.
Публикувано: 24 окт 2007, 12:29
от debug
milenskior написа:...а и ако някой щуцер превърти ще ми се е*е мамата. ...
Тъй като съм ял дървото с щуцери (на Маздата) си позволявам да дам следния съвет за развиване на стогодишни такива. НЕ СИ ИГРАЙ с обикновени гаечни ключета - вероятността да заоблиш шестоъгълника на щуцера е много голяма. Развивай първоначално с камък от гедоре, по възможност шестоъгълен, а не от тия като звезди. След като тръгне веднъж обезвъздушаването си го правиш с ключ тип лула. Ако се налага да се развива някой конектор на спирачните маркучи, тръбички и прочие по спирачната линия - за целта продават така наречените срязани ключове - шестоъгълник с една -една и половина махнати страни за да можеш да го наденеш на тръбичката. За по-големите размери е с повече ъгли-звезда с дванадесет лъча.
При използване на правилните инструменти няма да имаш проблеми с процеса на смяна на течността.
Публикувано: 24 окт 2007, 13:47
от wolf
Много правилно.Лека добавка:използвай истински ключ,че ментетата лесно се разтварят(защото са резани) и се заобля всичко.
Спирачна течност........отивай в Лукоил,вземи си две шишета Приста дот4 и си свиркай
