Connect with your social network account
Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
-
divinity
- потребител

- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от divinity » 22 яну 2008, 13:03
Един кофти шум ми се появи напоследък при включване на втора и полусъединител започва да пращи нещо отдолу. Не е каре със сигурност, защото не го прави само в завои. Не са биалетки също. Мисля си че може да са тампоните на стабилизиращата щанга

Може ли да е от тампон-лагерите на амортесьорите?
И още нещо да питам-как да разбера дали пружините са за смяна? Щото амортесьорте ясно, но се съмнявам, че и пружините са или много меки, или са направо свършили!
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
-
Kocko
- потребител

- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Kocko » 22 яну 2008, 13:23
аммм дали не може да ти е притискател?
-
divinity
- потребител

- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от divinity » 22 яну 2008, 13:31
не, не по окачването е проблемът. Просто не мога да го локализирам на слух, затова питам, ако някой е имал същия проблем да сподели...
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
-
Kocko
- потребител

- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Kocko » 22 яну 2008, 14:28
Тампони на двигателя?
-
Dundee
- потребител

- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Dundee » 23 яну 2008, 21:09
Тампоните на носачите? Щом казваш че е от окачването?
-
jojo
- потребител

- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jojo » 23 яну 2008, 23:07
с това щракане на полусъединител и при включване на втора ,аз клоня към лагер преди съединителя.
като включваш /сменяш скоростите усеща ли се виене или да се чува,и най вече при потегляне при отпускане на съединителя много ли тропа,вие?
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
-
divinity
- потребител

- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от divinity » 24 яну 2008, 10:47
Колеги не е от съединителя или скорости, просто съм на ниски обороти и си играя със съединителя се чува най-отчетливо. Само на ниски скорости се чува. Тампоните на носачите ги сменях с оригинални, дано не са пак те
Много ме съмняват тампоните на стабилизиращата щанга! Как мога да ги проверя? Накъде се клати, бути или каквото се прави?
Вчера проверих биалетките пред блока и са ОКл
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
-
Dundee
- потребител

- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Dundee » 25 яну 2008, 21:38
И аз последния път смених моите тампони с оригинални - с надпис Форд. Минал съм малко над 5000 км., а вече ми се струва че са заминали. Писна ми от тия тампони.
-
jack71
- потребител

- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jack71 » 26 яну 2008, 10:15
мисля че проблема ти е в самата скоростна кутия. ако беше тампони на стабилизираща щанга щяха да се чуват не само на полусъединител ами когато минаваш по неравности също. ако е на полусъединител според мен проблема не е в окачването а в кутията или съединителя. при мен 2 пъти се е разбивало лагерчето на първичния вал (опашката на кутията) който влиза във феродовия диск. тогава се получава така че опашката не е съосна със маховика и когато отпускаш съединителя се "намества" феродовия диск между притескатела и маховика и чука докато отпуснеш така че да се фиксира м/у тях. това ми идва наум де. ако е от него семеринга на тази от се прецаква и почва да изтича маслото на кутията вътре при съединителя. провери си нивото на маслото в кутията и ако не губиш от никъде другаде видимо значи изтича от там.
-
RSxRacer
- потребител

- Мнения: 108
- Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
- Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
- Местоположение: Русе
-
Status:
Извън линия
Мнение
от RSxRacer » 02 фев 2008, 14:17
и аз имах същия проблем,гледах тампони и всичко друго си е окей,ядосах се и отворих да видя какво става и за простотията смених аксиалниа лагер,защото имах чисто нов под ръка и вече 10000 км нито звук

не съм 100 % сигурен но ако сичко откъм ходова част ти е ок ми се струва да е лагер-а

-
divinity
- потребител

- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от divinity » 04 мар 2008, 22:28
Оказаха се шарнири! Смених ги с някви ментаци, засега 200км държат!
Смених и други неща, но не са по темата.
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 05 мар 2008, 21:14
divinity написа:...........
Смених и други неща, но не са по темата.
за другите
това
е темата
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта