Страница 1 от 1

патерица

Публикувано: 22 фев 2008, 09:52
от red
Тъся си патерица за резервна гума....Някои да знае от какви други модели може да се вземе? Например ауди?

Re: патерица

Публикувано: 22 фев 2008, 10:01
от mrdds
red написа:Тъся си патерица за резервна гума....?????????
???????????
Какво е това би ли подсказал?
П.П Ясно,ми кажи си кат хората тънка резервна гума.. :shock:
Честно казано на форд не съм видял такива и едва ли се произвеждат.По скоро би намерил от някоя морга гума от ауди,щото е със съшия размер на дупките.

Re: патерица

Публикувано: 22 фев 2008, 10:09
от red
mrdds написа:
red написа:Тъся си патерица за резервна гума....?????????
???????????
Какво е това би ли подсказал?
Малка резервна гума. От тези на които пише до 80км/ч. Слага се като спукаш основната и "куцук, куцук" до гумаджията. :D

Re: патерица

Публикувано: 22 фев 2008, 10:09
от cenzor
mrdds написа:
red написа:Тъся си патерица за резервна гума....?????????
???????????
Какво е това би ли подсказал?
http://bgphoto.net/photos/5266/o632966792992343750.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol:

Публикувано: 22 фев 2008, 10:22
от red
сега като се разбрахме за какво става въпрос някой може ли да помегне.....проблемът е в дупките на джантата и тяхното разположение

Публикувано: 22 фев 2008, 10:35
от madboy
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... f693b48455" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 22 фев 2008, 12:08
от svir4o
аз съм с 15ки от ауди Б4 и нямам проблеми ....на волвото отворите също са 4.108

Публикувано: 22 фев 2008, 13:51
от red
Е, някой ако продава..... нали знаете :D

Публикувано: 22 фев 2008, 22:06
от Rotting
Добре де, а не става ли номера с една нормална тенекиена джанта, със стъщия цолаж и размер на дупките, като твойте джанти, от повечето от моргите... Така няма да ти се налага да куцукаш с патерицата веднага до вулканизатор - представи си, че си тръгнал към морето неделя по обед?

Публикувано: 23 фев 2008, 17:27
от DigiPro
Rotting написа:Добре де, а не става ли номера с една нормална тенекиена джанта, със стъщия цолаж и размер на дупките, като твойте джанти, от повечето от моргите... Така няма да ти се налага да куцукаш с патерицата веднага до вулканизатор - представи си, че си тръгнал към морето неделя по обед?
Колегата е с комби и газова уредба, бутилката на която предполагам е на мястото на резервната гума. Ако си намери резервна тип "патерица" ще му заема по малко място в багажника.

Публикувано: 24 фев 2008, 02:41
от red
DigiPro написа:
Rotting написа:Добре де, а не става ли номера с една нормална тенекиена джанта, със стъщия цолаж и размер на дупките, като твойте джанти, от повечето от моргите... Така няма да ти се налага да куцукаш с патерицата веднага до вулканизатор - представи си, че си тръгнал към морето неделя по обед?
Колегата е с комби и газова уредба, бутилката на която предполагам е на мястото на резервната гума. Ако си намери резервна тип "патерица" ще му заема по малко място в багажника.
Точно така! досадно е да подмятам огромната гума в багажника.... пък без резервна не става пяни продават, обаче ако се сецпе само на пяна ще стана. А ходенето до морето ... толкова често го правя, че ми е писнало