Страница 1 от 1

Лагер ли е или......?

Публикувано: 06 мар 2008, 09:57
от bratovched
Смених предния ляв лягер защото виеше. Както го сменех веднага с качването пак виеше после смених шенкела и оста отново с нов лагер но уви същото на първия километър пак вие дали не е от нещо друго ? като се завива се усилва виенето може ли да е от скоростите може да си внушавам но като подавам газ се усилва каточели иначе ката е на свободна пак си вие. Между другото това се получи когато дадох колата да я кърпят прагове и са махали носачите и цялата предница дали няма нещо общо със това вече незнам какво да правя :?

Публикувано: 06 мар 2008, 11:07
от madboy
Като си спрял и е включен двигателя вие ли?

Публикувано: 06 мар 2008, 11:28
от bratovched
не

Публикувано: 06 мар 2008, 11:36
от madboy
Ми значи не е от скоростите. Вдигни едната гума на крик, дръпни ръчната спирачка, завърти гумата на ръка и слушай къде чегърта. После същото с другата гума. Ако не се чува нищо запали и включи на скорост така, както е вдигната гумата и пак слушай. Да не би да си сменил здравия лагер? В смисъл другия провери ли го?

Публикувано: 06 мар 2008, 11:45
от bratovched
да не е от другия защото като завивам на дясно се усилва звука значи е лявия лягер

Публикувано: 06 мар 2008, 19:26
от g.taskov
Не знам какви са твойте лагери ,но принципа е : вътрешният и външният дияметри трябва да влизат плътно в оста и в леглото на главината т.е. свободно плъзгаща сглобка.Но при нов лагер щом вие ме навява мисълта за превъртял лагер.Виж по оста дали е посиняла огледай хубаво стария лагер, оста и главината. Виж да не пенатягаш лагера като стягаш гайката.

Публикувано: 07 мар 2008, 13:26
от bratovched
стария беше прегрял и затова смених и шенкела но същото несам пренатегнал гайката поне така си мислял

Публикувано: 07 мар 2008, 13:27
от bratovched
даже сега се сещам че несамо вие а и каточели и стърже леко

Re: Лагер ли е или......?

Публикувано: 12 мар 2008, 10:33
от bratovched
дали може да е от каретата ?

Re: Лагер ли е или......?

Публикувано: 12 мар 2008, 17:18
от g.taskov
Свали полуоската , шенкела огледай отдолу всичко трябва да се види отнякъде причината.Виж дали полуоската има луфтове, огледай хубаво и главината.Виж там където има въртящи части да не опират една в друга.