Страница 1 от 1

Тресене при потегляне - Ескорт

Публикувано: 22 авг 2005, 23:58
от ARR_
Значи колата ми тресе здраво при потегляне,в сервиза смениха единия от тампоните на двигателя щото беше скъсан,но след поставянето на новия продължи да тресе при потегляне,забелязвам че когато мотора е студен не ги прави тез проблеми,но като загрее малко става доста неприятно....някакви предположения от какво може да е това.Нещо по скоросната кутия?Фалшив или дефектен тампон?10х предварително

Публикувано: 23 авг 2005, 10:00
от Brock
Напълно е вероятно да ти се е прецакал съединителя и по-точно демпферните пружини.

:twisted:

За тресенето при потегляне

Публикувано: 23 авг 2005, 10:23
от веден
При потегляне на заден ход прави ли го, и ако го прави по-силно ли е или по-слабо?

Публикувано: 23 авг 2005, 10:31
от Jinxy
Абе и аз имам същия проблем. На заден ход не го прави при мен. Забелязвам че ми тресе когато колата не е карана ден два, и се оправя след няколко километра, но се е случвало и след дълго междуградско при влизане в населено място на кръстовищата пак да го прави тоя номер при тръгване. :?: :?: :?:

Тресене при потегляне

Публикувано: 23 авг 2005, 10:43
от веден
Ако при потегляне назад го прави по-силно , пробвай следното: потегли от място 3-4 пъти на ТРЕТА предавка(това е съвсем сериозно - намества частите на съединителя, казано най-кратко)

Публикувано: 17 дек 2005, 23:23
от JoroM
Здравейте! И при мен се появява отвреме навреме тресенето, смених задния тампон и пак същата работа! Появява се при загрят двигател! И аз се усъмних че може да е от съединителя, но след един експеримент който направих, вече не съм толкова сигурен че е от него! Значи, след заваръчни дейности по колата по времето на което бях откачил акумулатора, след като закачих отново акумулатора (нали се изтриват експлоатационните параметри от електронното управление на двигателя) и потеглих, скоро след това отново започна да тресе при потегляне! Останах на мястото където почна да тресе, изключих двигателя, след което отново го запалих и....потеглих НОРМАЛНО, без никакво тресене! Между другото това стана преди две седмици, и оттогава досега нито веднъж не ми е притресло!
Това ме навежда на мисълта че нещо в управлението на двигателя прави проблема! Или пък е просто съвпадение, а проблема си остава в съединителя или окачването на двигателя и скоростната кутия!
Някакви мнения по моята теория???

Публикувано: 18 дек 2005, 11:46
от racer11
Brock написа:Напълно е вероятно да ти се е прецакал съединителя и по-точно демпферните пружини.

:twisted:
друго предположение - крив/износен притискателен и/или феродов диск

Публикувано: 24 дек 2005, 14:30
от Overclock
Проблема е в феродовия диск (може и от притискателен да е) и по-точно марката (куча марка).Оправя се със смяна, но ако марката е същата проблема се появява след 5000-15000км.

Публикувано: 27 дек 2005, 00:11
от ARR_
Overclock написа:Проблема е в феродовия диск (може и от притискателен да е) и по-точно марката (куча марка).Оправя се със смяна, но ако марката е същата проблема се появява след 5000-15000км.
Да от феродовия беше проблема,който не беше куча марка,а беше подложен на каране на "полусъединител" с 4000-4500оборота в продължение на 3-4 километра,при едно наводнение в Свищов,минути преди кандидат студентския ми изпит, :D
Въпреки огромното количество вода което имаше колата успя да ме закара до сградата кадето беше изпита. :D .След това я чаках 1-2 часа да поизсъхне,щото неискаше да пали,но все пак съм супер доволен че не ме остави насред реките в които се бяха превърнали улиците :D

да на мен също ми стана

Публикувано: 10 мар 2006, 19:22
от pimba
предполагам че ми е съединителят... тресе много като тръгвам, назад също се случва да потресе :) пратете ми ЛС и ми кажете от къде да си копувам части... едни казват мото пфое други не... аз вече незнам ко да правя... намерил съм части ФЕБИ- хубави ли са добри ли са... моля ви кажете

Публикувано: 11 мар 2006, 14:21
от pimba
абе, наистина стана... оправи се като тръгнах няколко пъти на 3-та:)) баси смешното ахах :)