Страница 1 от 1

Вече много вие...

Публикувано: 07 апр 2008, 16:49
от James76
Здравейте. Имам проблем за който се надявам някой да даде компетентно мнение. От скоро започна да се чува някакъв вой отпред в краката на шофьора. Реших, че е лагер и закарах колата на сервиз. От там обаче ми казаха, че на лагерите нищо им няма, и най-вероятно е скоростна кутия или диференциал. И понеже ми казаха, че ремонта ще излезе много скъп реших сам да легна под колата и да проверя какво вие и трака толкова. Повдигнах колата и завъртях едното колело. Тракането идваше от една цилиндрична кутия, която свързва валовете, идващи от двете колела.
Има ли някой идея какво е това или не можах да обясня правилно...?! По-късно ще направя снимка и ще я прикача.

Re: Вече много вие...

Публикувано: 07 апр 2008, 19:14
от Атанас
Щом трака от там, значи майсторите са познали :cry:

Re: Вече много вие...

Публикувано: 07 апр 2008, 19:26
от James76
Ето и снимката... Дано някой успее да се ориентира. Снимах като легнах под колата.
Kakvoe.jpg
Ей това със стрелкичката, какво е?

Re: Вече много вие...

Публикувано: 07 апр 2008, 20:37
от AlexP
Това е вътрешно каре, но по-скоро ще вие лагер в скоростната кутия. Като гледам теча може и да е останала без масло ...

Re: Вече много вие...

Публикувано: 08 апр 2008, 07:47
от James76
Еми казаха ми, че има масло и не е от там проблема... Казаха ми също, че скоро ще сменям дясно външно каре... Това същото ли е??

Re: Вече много вие...

Публикувано: 08 апр 2008, 09:13
от ewgeny
Аксиален лагер според мен.

Re: Вече много вие...

Публикувано: 08 апр 2008, 10:43
от James76
ewgeny написа:Аксиален лагер според мен.
А къде се намира той и скъпа ли е смяната му според теб?

Re: Вече много вие...

Публикувано: 09 апр 2008, 17:18
от Peet
Забелязал ли си кога се чува виене- в движение или когато колата работи на място и скоростите са в неутрално положение. В това положение/работещ двигател на място/плавно натисни съединителя, без да включваш на скорост и пак плавно го отпусни.Обърни внимание дали се появяват нови шумове или дали изчезват някакви шумове. Обърни внимание дали се появява шум когато"обираш" свободния ход на педала. Това на снимката е вътрешното каре.Външното е към гумата-то трака при завой.